Czech force - díl šestý

Czech force - díl šestý

Anotace: Čínská lidová republika přešla z tajemného ticha a nečinosti do útoku. Kdopak je asi první na řadě?

Japonské moře, ponorka čínského námořnictva Rudý prapor

Japonské moře bylo neklidné, vlny o výšce až pěti metrů. Kdesi pod hladinou operovala tou dobou skupina čínských ponorek třídy Žralok. Byla to jedna z nejmodernějších ponorkových tříd na světě. Celé skupině vévodila admirálská ponorka Rudý prapor. Na její palubě zrovna admirál se svým pobočníkem a prvním důstojníkem otevíral zapečetěné obálky s aktivačními kódy pro jaderné střely. Pět minut na to se tytéž kódy už zadávali do počítače a raketa po raketě se probouzela k životu. Stejný rozkaz dostala i celá skupina a s nimi všechny čínské ponorky v Japonském moři. Všechny ponorky nesly rakety typu Mau – Tau. Poslední výstřelky válečné technologie. Dokonalý příklad spolupráce Ruska a Číny. Ruská raketová technologie a Čínské znalosti v oblasti atomové fyziky plus schopnost vyrábět vše levně a v ohromných počtech. V radiovém éteru zazněl povel k odpálení. Střelci na jednotlivých ponorkách nastavili souřadnice dopadu a připravili vše k odpálení. Na hladině se objevily ohromné sloupy vody, padesát jaderných hlavic bylo vypuštěno a každá si letěla za svým cílem. Pět dvě minuty ticha, jen občas dopad vodní tříště zpět na hladinu. Pak náhle další ohromné sloupce vody. Čínské ponorky vypustili prvních sto jaderných hlavic. Kampak jen mohou letět?

Japonsko, ostrov Oshima

Skvělý japonský protiraketový deštník prostě nemohl odolat takovému náporu. Čínské rakety Mau – Tau, vybavené kromě teplo absorpčnímu povrchu, tří dvacetikilových schránek s hliníkovými plíšky pro zmatení raket a tří malých raket, které mají za úkol odlákat nepřátelskou raketu od pravé rakety s jaderným nákladem, byli na smrtonosné cestě na japonská města. Všechna větší, či významná japonská města byla napadena, radioaktivní spad, pak dodělal, co rakety a vlaková vlna po výbuchu začali. Na Japonsko dopadlo celkem padesát čtyři raket. Zbytek se buď “ztratil“ po cestě, nebo byl sestřelen japonským protiraketovým deštníkem. I tak se jednalo o zkázu, která v dějinách Japonska nemá obdoby. Záře z výbuchu v Tokiu byla vidět až sem na ostrov, místní obyvatelé ani netušili, že se jejich ostrov stal součástí neexistujícího státu.
Autor Waczi, 29.12.2008
Přečteno 313x
Tipy 2
Poslední tipující: Caelos
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí