Forsaken - 120. díl

Forsaken - 120. díl

Anotace: Tak jakpak to pokračuje dál mezi Rielem a Izabel? ;-)

Sbírka: Forsaken

„Přestaň si konečně hrát na Šípkovou Růženku a koukej se postavit na nohy nebo s tebou praštím o zem a nechám tě tady!“ ozval se Rielův otrávenej hlas a já se neochotně probrala ze svýho snění.
Ha! Naletěli jste mi, co? Je vidět, že jste stejný beznadějně romantický duše jako já. Jenže naneštěstí objekt mýho pobláznění na tohle očividně netrpěl. Takže abychom se vrátili zas do reality, stalo se akorát to, že na mě Riel zavrčel, že je to teda pokrok, a pak mě prostě bez další diskuze popadl a přehodil si mě přes rameno. Nebylo to vůbec romantický, spíš jsem si připadala jako nějaká skolená zvěř. Dokráčel se mnou až k motorce a po tom něžným upozornění mě nešetrně postavil na zem.
„Auto by nebylo?“ zakvílela jsem procítěně. Svaly se chudinky ještě po tom včerejšku nestačily vzpamatovat a hned dostaly dneska další nakládačku. Žádnej div že se klepaly jako v posledním tažení.
„Můžeš ještě klusat za mnou, jestli ti to přijde pohodlnější,“ zavrčel Riel, kterej se mezitím už usadil, a teď mě sledoval, zřejmě aby zjistil, co si teda vyberu.
„Fajn nabídka,“ ušklíbla jsem se znechuceně, ale dlouho jsem neváhala. Umístila jsem svůj omlácenej zadek za něj a automaticky jsem ho objala kolem pasu. „Mám hlad,“ postěžovala jsem si a jako na důkaz mi hlasitě zakručelo v břiše. Bodejť by taky ne, když mě nikdo dneska nezásoboval koláčema.
„To máš blbý.“
„Stavíme se někde na jídlo?“ nenechala jsem se odradit.
„Ne.“
Povzdechla jsem si. To bude teda zas příjemnej večer...
Riel vyrazil k výjezdu a já se přestala pokoušet o nějakej rozhovor. Před závorama ještě zastavil, protože na něj zuřivě mával Tom.
„Co se děje?“ zeptal se ho.
„Zejtra tu máme návštěvu od hlavounů, tak radši nejezděte, fakt netuším, jak dlouho tu budou,“ oznamoval mu Tom a se zájmem si mě prohlížel.
Přikrčila jsem se ještě víc za Rielovýma širokýma zádama a doufala, že jsem takřka neviditelná. Nepotřebovala jsem, aby mi zas vynadal za to, že ničím jeho drahej maskáč. Jako kdybych za to snad mohla já!
„Fajn,“ řekl Riel, nezdálo se, že by s tím měl nějakej problém. Což mi zabránilo v tom, abych začala jásat, že budu mít konečně nějak den voraz. Jak jsem ho už mezitím stihla poznat, tak si bez obtíží připraví nějakej náhradní program jenom aby mě zabavil.
„Tak buďte mezitím hodný, děti,“ loučil se s náma Tom. „Ty, dámo, zkus trochu omezit spotřebu oblečení, a Rieli, ty se laskavě už nesprchuj s mobilem. Dalo mi celkem fušku sehnat ti úplně stejnej a to radši ani nemluvím o tom, jaký fígle jsem musel použít, abych z toho utopenýho zachránil tvý data!“ Po týhle svý přednášce nám celkem zvesela zamával, zřejmě byl dost rád, že nás vidí odjíždět.
A já zas byla ráda, že mi teď Riel nevidí do obličeje, protože mi bylo fakt trapně. Když jsem si vzpomněla na to, jak jsem ho obvinila, že ohledně svýho mobilu kecal a že během tý naší společný koupele neutrpěl žádnou újmu, tak jsem si říkala, jestli bych se mu neměla omluvit. Ale ne. Radši to nebudu vytahovat, jemu na tom beztak nejspíš vůbec nesejde. Navíc se už stejně stručně rozloučil s Tomem a znovu nastartoval.
Přitiskla jsem se k jeho zádům a na chvíli zavřela oči. Vnímala jsem, že už jsme zas vyrazili, ale bylo mi celkem jedno, kam má Riel namířeno. Teď mě trápily docela jiný starosti. A to, že doba, kterou s ním ještě strávím, se pomalu ale jistě chýlí ke konci… Když budou výsledky těch testů pozitivní, pak jeho péči už zřejmě nebudu potřebovat. A pokud ne… no, pak už mi zřejmě nepomůže vůbec nic.
Sakra, kdybych se aspoň dokázala rozhodnout, co vlastně k Rielovi cejtím. Jenže chvíli mi leze na nervy a mám pocit, že ho fakt nenávidím, a pak jsou zas okamžiky, kdy mi je s ním opravdu moc hezky. A to líbání a objímání s ním byla ta nejúžasnější věc, kterou jsem až doteď zažila. Jenže vypovídá to něco? A nebo to jenom prozrazuje, jak moc potřebuju něčí pozornost a blízkost? Jsem jenom zoufalá a nebo doopravdy zamilovaná? A záleží na tom vůbec, když jsem Rielovi naprosto ukradená?
Autor Nienna, 02.01.2009
Přečteno 389x
Tipy 25
Poslední tipující: Alasea, Sára555, Lavinie, Procella, Darkkitty, Ulri, rry-cussete, jjaannee, Tasha101, hermiona_black, ...
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Riel je romantický typ, uvidíte ;-) Však ono to s ním nějak půjde... snad... doufejme... Každopádně chystám romantickou večeři a tentokrát opravdu naprosto reáááálnou :-D

Pro smyrna: Počkej... zbilancuju to. :-) Od začátku jsem zabila čtyři lidi, jednoho upíra a jednoho anděla. Byla tu jedna malá vysvobozovací akce... trocha tréninku... malý blesk... pár bitek a hádek... a stihla jsem už i nějaký polibky... Já myslím, že tak zlý to se mnou zase není, řekla bych, že kdejaký klasik to ve svých dílech protahoval víc. Ha! ;-D

03.01.2009 00:36:00 | Nienna

Kotě, nemusim mít pořád pravdu :) Někdy by tu romantiku fakt mohla zažít. Ale asi to nebude s Rielem, protože to je pěkně studenej čumák.
Pošli jí nějakýho hodnýho, milýho, dočasně živýho fešáka, ju :). Oni ho pak asi sice zabijou, jak to v takovejch pořádnejch upírskejch povídkách bývá, ale aspoň bude na chvilku šťastná :)
Riel je fakt za trest. Bídák :(

02.01.2009 14:24:00 | Kes

No páni, myslela jsem že tvůj román mě nemůže ničím šokovat, protože se tam, přiznejme si to, stále nic neděje a moc se toho od začátku nezměnilo, počkat vlastně vůbec nic a kolik že už má dílů? Aha, 120, tak to je ovšem pakatel. A když už si říkám, že ve 120. díle se konečně něco stane, uzemnila jsi mě tím svým Ha!. Tohle jediné tak moc šuškovské slovo dokázalo podkopat celý tvůj román.

02.01.2009 13:51:00 | smyrna

No,my jako vždy utřem :D Ale ten Riel byl zase hnusnej, chudak Izi

02.01.2009 11:31:00 | Tammy

Fňuk, ty jsi ale kruťas... :-(
No jo, holt tvrdá realita - co si my romantický dušičky počnem??? :-)

02.01.2009 09:39:00 | odettka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí