Qemérova šifra - Prolog

Qemérova šifra - Prolog

Anotace: ---

Muž v černém plášti stál v nočním temném lese pod jedním stromem a oddychoval. V jedné ruce držel jakýsi pergamen a v druhé svou dýku. Už to bylo pouze jednu míli k hranici a potom 3 míle k hradu. Musel to zvládnout, Suvanejci ho totiž pronásledovali.
Pustil se do tichého běhu. Moc tichý ale nebyl ať se snažil sebevíc - klestí ze stromů mu křupalo pod nohami.
Pár minut běžel středně rychlým během až uviděl hraniční brod. Oddychoval. Pak proběhl jakýmsi kukuřičným polem k brodu, který následovně přebrodil. Otočil se. Na kopci za ním už ho pozoroval špeh Suvanejců. Už ho brzy dohoní. Opět se pustil do tentokrát rychlého běhu.
Po asi patnácti minutách úmorného běhu uviděl hrad kam mířil: ,,už tam budeš!!'' řekl si. Vyběhl kopeček k hradu a začal obcházet hradby. Hledal určitý kámen v hradbách. Pak se zastavil. Našel ho. Kámen vypadal na první pohled obyčejně, ale měl 8 stran. Muž kámed odvalil z hradby a do úkrytu za kamenem dal pergamen, krerý svíral v ruce. Poté zase umístil kamen na své původní místo.
Muž se odpotácel zase pryč od hradu do blízkého lesíka. Tam se opřel o strom. Jeho život už neměl význam a tak si vrazil svou dýku do srdce...
Autor Jantty, 23.02.2009
Přečteno 291x
Tipy 1
Poslední tipující: Syala
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

trošičku sa opakovali slová a rozpísanie by tomu neublížilo, ale nápad ma zaujal. Aj ja si rada prečítam pokračovanie :)

24.02.2009 13:37:00 | Syala

zatím to vypadá zajímavě, určitě si přečtu další díl....a vítej na literu :-)

23.02.2009 22:13:00 | SharonCM

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí