LO III: 40. kapitola Porod

LO III: 40. kapitola Porod

Anotace: Krátká kapitolka. V těchto věcech se nevyžívám. ... když vám ukáží malé řvoucí mrně. V tu chvíli jste opravdu šťastní, že křičí, protože máte jistotu, že dýchá. A srdce vám zaplní taková oddanost, že už se nikdy nezbavíte strachu ...

Sbírka: Ve stínu povinnosti

Porod je příšerný. Nechci vás připravovat o iluze, ale bylo to horší, než jsem čekala. Naštěstí na ten hrozný zážitek zapomenete, když vám ukáží malé řvoucí mrně. V tu chvíli jste opravdu šťastní, že křičí, protože máte jistotu, že dýchá. A srdce vám zaplní taková oddanost, že už se nikdy nezbavíte strachu, že se mu třeba něco stane.
Porodní bába uklízela pokoj a dávala mi rady do budoucna. Poslouchala jsem ji jen na půl ucha. Jednak jsem to celé už párkrát slyšela u Leoniných porodů. Jednak se mi únavou zavíraly oči, které jsem měla jen pro svého malého chlapečka. Teď už byl klidný. Na hlavičce se mu vlnily černé vlásky. Stejně černé jako oči, které zdědil po tatínkovi. Natahoval ke mně malou drobnou ručku.
„Olivere,“ zašeptala jsem, ale věděla jsem, že tak mu říkat nemůžu. Možná jsem spíš volala jeho otce.
Leona se usmála. „Tak ho pojmenuješ?“
„Ne. Bude se jmenovat po dědečkovi. Felif,“ zívla jsem.
„Tak vítej na světě, Felife,“ řekla Leona. „A udělej ho lepším,“ dodala a vzala mi ho z náruče a položila do kolébky. Chtěla jsem protestovat, nechci pro něj žádný podobný osud, který mám naplnit já, ale přemohla mne únava.
Autor Jeninas, 11.05.2009
Přečteno 377x
Tipy 4
Poslední tipující: Koskenkorva, Lavinie
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí