Říše Draka IV. - Přijetí 2/2

Říše Draka IV. - Přijetí 2/2

Anotace: -no, co k tomuto dodat; co četli 1. část, tak ti vědí, o co tak jde..; jinak na vánoce samozřejmě přidám i já menší dárek ... i když na 99,9% asi všichni můžete tušit, co to tak bude..

Sbírka: Říše Draka

Natsumi Akita si sundala jako poslední svůj plášť a odhalila svou krásu. Pohled na mladé tělo pětadvacetileté ženy bylo krásným zakončením uvítání a započetí nového života pro všechny chlapce. Jen její tvrdé rysy ve tváři a hrdý postoj dával najevo, že svou práci bere smrtelně vážně.
„Máte deset minut, abyste se seznámili. Potom vás odvedu do vašich pokojů,“ řekla k nově zverbovaným a odešla za ostatními učiteli.
„Tak to vypadá, že jsi se zase spletla,“ řekla Chito a položila ruku na rameno své kamarádce.
„Ne! To nemůže být pravda. Přece jsem to zkontrolovala.“
„Měla sis radši někoho koupit.“
„To říká ta pravá, která střádá všechny body a zatím ještě ani neví, co vlastně si chce za ně pořídit,“ odsekla Ayaka a vyrazila z nádvoří zpátky do svého pokoje. Chita jí v Krátkém odstupu následovala.
„Hej, Aimi! Co teď budeme dělat,“ řekl Yurik, ale ještě, než mohl dostat jakoukoliv odpověď, ucítil pevný stisk něčí ruky na své pravé půlce zadku.
„Když budeš hodná holčička, mohl bych pro tebe leccos udělat,“ zaznělo Yurikovi do ucha zpoza něj a krk mu ovinul roztoužený klučičí dech.
Aimi se pobaveně smála a Yurik vzteky zatnul ruce v pěst. Pomalu se otočil k chlapci za sebou a ten, když spatřil jeho tvář, na chvíli zkoprněl. Ušpiněná a umouněná tvář Yurika, i když velmi podobná dívce, teď s jeho výrazem tváře jasně říkala, že je kluk a tak jediné, co stále mohlo ostatní mást byla dlouhá blonďatá hříva.
Yurik však nechtěl dotyčnému nějak vysvětlovat, že se spletl. Zuřil! Za poslední dny se mu toho stalo tolik a výsměch Aimi spolu se sevřením jeho pravé půlky bylo poslední kapkou. Sevřel dotyčného okolo ramen a pak ho vší silou nakopl do rozkroku.
„Konečně nějaká úleva,“ řekl si pro sebe.
„TY, jak ses opovážil. Víš, kdo to je,“ ozvalo se z úst jednoho ze dvou pohůnků, kteří se k nakopnutému okamžitě seběhli a začali mu pomáhat na nohy. „To je Vu Takeru Morioka. Budoucí vládce provincie Sun.“
„Vidím, že si umíš udělat opravdu kamarády,“ řekla Aimi, ale Yurik jí ignoroval. „No a co,“ odvětil těm dvěma a už se chystal odejít, když se před ním objevila Natsumi Akita. Ta se dotkla modrého kamene zasazeného v náramku na pravé ruce a obojek na Yurikově krku ožil. Začal mu svírat hrdlo a pomalu a bolestivě jej škrtit.
Yurik padl na kolena a pokoušel se sundat si obojek nebo ho alespoň povolit. Marně.
„Co se tu děje,“ zazněl ženský hlas v mužském podání učitele magie, který se prodíral skrze dav přihlížejících. Když spatřil Yurika, okamžitě se dotkl svého náramku a uvedl tak obojek do původního stavu.
„Jak se opovažujete,“ obořila se na něho Natsumi Akita.
„Chcete ho zabít?!“
„Vždyť on napadl budoucího vládce provincie Sun!“
„Vím přesně, co se tu stalo. Takeru si ho spletl s dívkou a zkoušel to na něj. Tohle má za to!“
Natsumi Akita stiskla zuby, ale uklidnila se. „Protentokrát mu jeho chování budu tolerovat. Ale příště z toho tak lehce nevyvázne. A teď nováčci za mnou!“
Vu Takeru se na chvíli přiblížil k Yurikovi a šeptl: „Tohle ti nezapomenu. Budeš trpět!“ Potom spolu se svými dvěma nohsledy opustil nádvoří.
Učitel magie Nikki Takamatsu se díval za odcházejícím Yurikem a v duchu si říkal: „Sice je kluk, ale má tolik půvabu, že jím převyšuje i některé dívky tady. Byla by ho škoda…“
Natsumi Akita vedla skupinku nově přijatých chodbami vytesanými do skály k ubikacím. Během chůze pak vedla svůj nacvičený proslov: „Všichni se tu můžete pohybovat dle libosti. Jediná omezení máte, pokud se pokusíte opustit horu. V tom případě se vaše obojky aktivují a uškrtí vás. Jaké to je, měl už někdo z vás to potěšení zjistit,“ řekla a podívala se s opovržením na Yurika. „Každý z vás dostane samostatný pokoj. V něm budete spát, ale zároveň bude vaším majetkem po dobu, co budete Magistou. Každý pokoj je očarovaný, takže se do něho dostane pouze jeho vlastník.
Teď vás odvedu k prázdným pokojům. Jakmile si vyberete ten svůj, vstupte do něho a na posteli naleznete na polštáři rudý drahokam, který si přiložíte k vašim obojkům. Ten se tam přichytí a když budete chtít dveře otevřít, stačí se ho pouze dotknout.
Ubikační část má několik pater. Schodiště se nalézají jak napravo, tak nalevo podél ubikací a též je i oddělují. Úplně vrchní část ubikací je vyhrazena pro učitele a další personál. Tam nemáte přístup povolen. Pokud se tam přesto pokusíte dostat, vaše obojky vás přiškrtí tím víc, čím blíže zakázaným místům budete. Tak také poznáte, když se dostanete do míst, kam nemáte přístup. Jakmile se od takových prostor vzdálíte, vaše obojky se vrátí do normálu.
Dole pod ubikacemi se nalézají lázně. Ty jsou neustále v provozu díky horkým pramenům. Jsou rozděleny na mužskou a ženskou část. Doufám, že nikdo z Vás nehodlá chodit tam, kam nemá!
Denní plán je následující. Budíček je v šest. Máte půl hodiny na ranní hygienu. Od 6:30 do 7:00 je snídaně, potom je půl hodiny pauza. Poté následuje až do poledne trénink. Cvičení a posilování. Po obědě se rozdělíte do skupin.
Jedna bude mít lekce magie a ta druhá nácvik boje. Po čtyřech hodinách si to prohodíte. Pak teprve máte volno. Večerka začíná v jedenáct hodin. V tu dobu budou všichni bez vyjímek ve svých pokojích. Od čtyř hodin ráno máte opět povoleno se pohybovat venku.
Tohle je zběžný rozpis toho, co vás od zítřka čeká až do konce vašeho výcviku. Není to definitivní! Takže v případě změn buďte připraveni.
Teď si vyberte pokoj,“ zakončila svou řeč Natsumi a potom odešla.
Yurik nijak zvláště při výběru pokoje nepospíchal. Všechny byly na chlup stejné a nikoho tu neznal, takže mu bylo jedno, vedle koho to bude bydlet.
Když tedy vstoupil do jednoho ze zbylých pokojů, udělal přesně to, co jim Natsumi řekla. Sebral z postele rudý drahokam a přiložil ho ke svému obojku, ke kterému se drahokam přisál. Potom ulehl na postel, usnul a po dlouhé době se konečně v pohodlí vyspal. Vzbudil se něco málo po deváté a rozhodl se zajít do lázní.
Jeho pokoj, stejně jako všech ostatních, měl postel, stolek, skříň na oblečení, polici zřejmě na výzbroj a pár dalších úložných míst. Skříň byla prázdná až na osušku. Vzal si ji a vyrazil dolů po schodišti. Těsně před vstupem do chlapeckých lázní jej ale odchytilo trio krásných dívek.
„Podívej se, Mai. Nový přírůstek. Možná jsme měli jít se podívat na přijetí nových členů jako ostatní. Třeba s ní přijeli i nějací pěkní kluci.“
Černé oči Mai zaostřili na Yurika: „Chudinka. Sice má hezkou tvářičku a vlásky, ale chybí jí něco na hrudi,“ konstatovala a rozesmála se.
„Holky, nevezmeme ji pod naše ochranná křídla,“ řekla poslední z nich.
Dřív, než stačil Yurik nějak zareagovat, obklopila jej trojice dívek okolo osmnácti let a táhla jej do ženských lázní. Yurik si už myslel, že opět uslyší Aimin smích, ale tentokrát nic. Chvíli přemýšlel nad tím, proč tomu tak je a nakonec ho něco napadlo. Pomsta! Proto přestal dívkám odporovat a s líbezným úsměvem vyrazil vstříc do chlapcům zapovězeného ráje. „Přeci jenom, když mě tam vezmou ony samy, tak já za to nemohu,“ řekl si v duchu k sobě tak, aby jej Aimi neslyšela.
V šatně nechaly dívky Yurika napokoji, takže se mohl v klidu svléknout a zahalit ručníkem tak, že nebylo poznat jeho pohlaví. K dokonalé podobě dívky mu chyběla už jenom ta prsa.
„Co to děláš?“ ozvala se najednou Aimi, když se začal odstrájet.
„Nic, jdu se přeci vykoupat. Už si nepamatuju, kdy naposledy jsem se myl. Sama jsi říkala, že by mi to prospělo,“ odvětil stručně Yurik a potom vyrazil k trojici dívek, které na něho čekaly před vstupem do lázní.
„Ty, … to neuděláš!“
„Chceš se vsadit,“ řekl Yurik Aimi a tentokrát to byl on, kdo se tomu druhému smál v jeho mysli.
Yurik se třemi dívkami okolo něj vstoupili do prostorné jeskyně s lázní uprostřed. Od vodní hladiny šla pára ke stropu a celá jeskyně překypovala dívčím veselím. Yurik se dostal do klučičího ráje.

„Ještě si se přes to nepřenesla, Ayako?“ chlácholila Chita svojí kamarádku ve značné depresi z jejího neúspěchu.
„Vždyť jsem udělala všechno správně. Tak, co se pokazilo? Nemohla jsem se zmýlit. Jako pátý měl z vozu vystoupit kluk a ne nějaká plochá holka s dlouhýma vlasama,“ procedila Ayaka a celá se ponořila do lázně. Když se vynořila, Chita se na ní usmála a pak dodala: „Podívej se, támhle je tvůj typ,“ a ukázala na Yurika stojícího mezi trojicí dívek.
„Tohle ti nedovolím!“ řekla chladně Aimi a poté využila Yurikových hormonů proti němu, když převzala kontrolu nad jeho rukou, kterou si přidržoval osušku na těle. Ruka pustila ručník a ta potom ve vteřině sklouzla na zem a odhalila tolik zjevný důkaz jeho pohlaví stojící v pozoru.
Následný křik dolehl z dívčích lázní do těch chlapeckých, nesl se poschodím a obsáhl celou ubikační část…
Autor Sirnis, 17.12.2009
Přečteno 328x
Tipy 7
Poslední tipující: jjaannee, Darwin, kourek, Uriziler
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, v šesté a sedmé epizodě je to z mého pohledu ještě o něco lepší svým pojetím...

17.12.2009 21:50:00 | Sirnis

Ten konec. ROFL, Jinak výborně:-)

17.12.2009 16:43:00 | Uriziler

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí