Říše Draka VIII. - Lekce magie 2/2

Říše Draka VIII. - Lekce magie 2/2

Anotace: -tak je tu další půl-část; snad se bude líbit..

Sbírka: Říše Draka

Radost z vítězství Naoka přešla, když viděl první krvavé kapky dopadat na zem. Ayako též znala několik kouzel a určité základy v magii, takže věděla o nestabilizaci Moci. Kdysi na dvoře jejího otce jí její učitel magie před tímto varoval. Ale sama si nikdy nepomyslela, že ve výsledku to bude vypadat tak děsivě. O nestabilizaci Moci věděl i Vu Takeru Morioka, který se začal smát. Ovládl ho šílený smích rozléhající se sálem. Jeho důmyslné plány, jak zničí Yurika mohly přijít každou chvíli nazmar. A přitom na jeho smrt nemusel vynaložit ani kousek úsilí. Přišlo mu, jako kdyby na jeho straně stály samotní bohové. Takové štěstí. „Ne,“ řekl si v duchu. „Štěstí s tím nemá, co dělat. Jsem vyvolený. Každý, kdo se mi postaví bude zničen vůlí osudu.“
Poslední bariéry držící Yurika od propasti, v níž na něho čekala nestabilizace Moci pomalu padaly. Aimi by umřela společně s Yurikem. Ale, co mohla dělat. Ovládnout jeho tělo v tuto chvíli pro ní bylo nemožné. Tak se soustředil, že by nesvedla pohnout ani malíčkem na jeho noze. Mohla jen doufat. Doufat v zázrak.
Nikki Nikki stál kousek od Yurika. Fascinován tím, co vidí si neuvědomil, co se s ním děje. Popravdě o něčem jako je nestabilizace Moci neměl ani tušení. Během dospívání Aki Miyazukiho u něho nic podobného nezažil. Ne, on se svou sílu naučil používat zcela bez jeho pomoci. Mohl jen sledoval a dmout se pýchou, jak právě jeho svěřenec, ne, jeho pán má šanci usednout na trůn. Teď více, než kdy jindy litoval, že se Bílá smrt rozhodl pro lidský život a odhodil své dědictví. Snad aspoň Yurik stojící před ním půjde po cestě určené mu osudem.
Když poslední bariéra padla, smířila se Aimi s osudem. Přijala smrt, které už jednou unikla. Jediné, co jí mrzelo bylo, že nedokázala uskutečnit svou pomstu. Při pomyšlení na pomstu, kdyby mohla, tak nejraději by uronila slzy za svou lásku Murima. Nedokázala pomstít ani jeho, ani císaře, kterému přísahala věrnost. Veškeré její přísahy teď mizely ve smrti a její náruči zapomnění.
Místo konce se však přihodilo něco jiného. Něco v Yurikově nitru se probudilo. Zlatá záře ho celého obklopila a jeho vlasy se probudily. Vznášely se mu kolem hlavy, jako v náporu větru. Prameny zářivých blonďatých vlasů svými pohyby a tvarem připomínaly klubko hadů. Vypadaly tak živě.
Vyčerpaný Yurik najednou získal k dispozici nový zdroj síly. Ohromný zdroj Moci, pro který naplnění koule nepředstavovalo nic. Bez přemýšlení Yurik sáhl po té síle, aby konečně tu prokletou kouli zničil, ale trochu to přehnal.
Koule z magického skla byla už z poloviny plná, když Yurik použil nový zdroj Moci. Během vteřiny pak do koule doplnil zbývající část, ale i o dost víc, než byla kapacita koule. Následovala exploze, která otřásla celým Divadlem Nikki Nikkiho.
Převážná část Magistů v sále se včas stačila schovat za kamenné lavice. Ostatní pak udeřila tlaková vlna, která je poslala do světa bezvědomí.
Ve vzniklém dýmu na pódiu si Naoko na okamžik všiml dvou mihnuvších se nelidských obrysů. Siluety byly ohromné, ale jedna byla přeci jen o něco větší. V uších mu pískalo, ale i tak upíral zrak na pódium a jeho zvídavá povaha byla na poplach.
Když se dým rozptýlil, stál Nikki Nikki nad ležícím Yurikem a kontroloval s prapodivným úsměvem na tváři jestli je v pořádku.
Ayako se dívala na svůj majetek, který ležel zabalený v pramenech vlastních vlasů. Vypadalo to skoro, jako kdyby se jimi před výbuchem chránil, protože neměl na těle jediné zranění, krom těch, co si přivodil, když do koule vléval svou Moc.
Naoko Chitose byl spokojený, protože s několika dalšími šťastlivci získal pořádné sladké bohatství. I když sám v duchu připouštěl, že ho nemusel získat zrovna takhle.
Vu Takeru Morioka teď místo smíchu vřel vzteky: „Taková Moc! Kde k ní ten neurozený bastard přišel? … Ale i tak ho zničím!“
Yurik se s obtížemi postavil na nohy. S překvapením zjistil, že jeho vlasy jsou teď dvakrát delší, než předtím. Smotal je tedy do podivného klubka a s nimi v náruči se vydal pomalou chůzí zpátky na své místo. Než však opustil pódium, otočil se k Nikki Nikkimu a řekl: „Doufám, že jste spokojený?“
Nikki Nikki oprášil své potrhané oblečení, narovnal se a řekl: „Nuže, ohledně nejlepšího Magisty v magii bychom měli jasno.“ Potom postavil rozlámaný řečnický pult zpátky na své místo a vyhledal si pergamen s poznámkami:
„Teď přejdu rovnou k věci. Váš výcvik ohledně magie bude podobný, jako mají mágové. Naučíte se různá kouzla, která se vám při misích budou hodit. Nicméně k jejich zvládnutí je potřebné se naučit nejprve Jazyk mágů. Bez něho sotva zvládnete vyvolat ohnivou kouli.“
„Co je Jazyk mágů?“ ozvalo se ze sálu od jednoho z nejslabších Magistů.
„Stručně řečeno k provedení každého kouzla potřebujete dvě věci. Moc – tu všichni tady máte – a následnou dovednost manipulace s Mocí. Tím myslím přeměnu vaší surové Moci na některých prvek z vámi zvoleného elementu. A k tomu právě slouží Jazyk mágů. Jen díky němu dovedete transformovat svou Moc na některý element a poté s ním manipulovat.
Uvedu to na příkladu: Chcete ohnivou kouli. Postup je takový, že sáhnete po části své Moci a přetvoříte ji v oheň. Říká se to snadno, ale ve skutečnosti je to mnohem složitější. Vy nejen, že přetváříte Moc v element, ale zároveň s tím elementem pomocí další Moci nadále manipulujete. Proto, pokud byste chtěli vytvořit ohnivou kouli, nejprve přeměníte svou Moc v oheň, následně jej pak zformujete do tvaru koule a nakonec dáte plamenům rotaci, abyste ji potom mohly po někom hodit. A k tomu slouží právě Jazyk mágů.
Běžným jazykem by totiž bylo strašně složité popisovat celý proces kouzla. Proto vznikl Jazyk mágů, který pojmy jako: stlačení Moci, rozdělení tří složek nebo zahřátí vzduchu má pod jednoslovným názvem.
Vaším úkolem tedy od teď bude se naučit všechna slova z Jazyka mágů a jejich význam v běžné řeči, abychom se následně mohly vrhnout na učení kouzel.“
Víc jak polovina sálu nechápavě hleděla na Nikki Nikkiho. Další část jen mlhavě rozuměla tomu, co řekl. A pouhá hrstka, kteří něco málo o magii věděli trochu chápali, co je jako budoucí Magisty vlastně čeká.
„No, pokud pořád nechápete, tak časem pochopíte.“ Dodal učitel magie a sestoupil z pódia. „Teď si vem te tyto svitky. Je v nich první soubor slov z Jazyka mágů a následný význam v běžné řeči. Tohle se od teď máte za úkol naučit. Až to budete umět, tak dostanete další a další, dokud každý z vás plynně neovládne Jazyk mágů.“ Potom Nikki Nikki začal rozdávat pergameny a když skončil, odešel ze svého poničeného Divadla.
Ayako si stejně jako její kamarádka Chito vzala svitek a potom opustila spokojeně učebnu učitele magie. Vědomí, že Yurikova cena opět stoupla jí zvedlo hned o něco náladu.
Naoko si též vzal svůj svitek a pak i Yurikův, který teď stále ještě seděl v lavici. Tedy spíš to připomínalo sezení. Došel k němu jen, aby zjistil, že je v bezvědomí. Mírně se usmál a poplácal ho po zádech: „No, aspoň jsi nejlepší.“ Konstatoval a pak přivolal pomoc.
Když Yurik přišel k sobě, zjistil že se nachází na ošetřovně. Ruce měl pokryté obvazy a téměř je necítil, stejně jako zbytek těla. Zjistil také, že mu někdo zkrátil i jeho přerostlé vlasy, za což byl vděčný, ale to neměnilo nic na faktu, že po otupění ho bude ukrutně bolet celé tělo.
„Ty, Aimi, co se teď bude dít?“
„Teď se budeš učit Jazyk mágů,“ zaznělo v odpověď, po které následoval smích, z kterého usoudil, že se mu to rozhodně nebude líbit.
Autor Sirnis, 07.01.2010
Přečteno 337x
Tipy 6
Poslední tipující: Uriziler, jjaannee, Darwin
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí