Vampire Slayer-lost life

Vampire Slayer-lost life

Anotace: Jak se může život změnit ...

Jsem Catherine Jane Sarah, říká se o mě, že jsem postrachem nočního života... a víte co je to pravda...

Před pár měsíci jsem se vydala do temné noci zabít upíra jménem Christopher. Zrovna když jsem se vzdávala nadějí, že ho někdy najdu ozval se můj pracovní mobil, v SMS zprávě bylo napsáno " změnil místo, teď se nachází ve staré chemické továrně KALE, kterou zavřeli před osmi lety, doufám že víš kde to je K.C" iniciály K.C paří mé spojice v upířím světě, je to jeden z nejstarších upírů, je to Kristian Cross... je můj strýc, adoptoval mě hned po narození a už od mých pěti let mě učil jak bojovat proti upírům. Hned poté co jsem dostala od Kristiana instrukce věděla jsem co dělat, sedla jsem na svou oblíbenou motorku Kawasaki 250 black a vyjela. Ledový vítr mě bičoval do tváří a vířil mi vlasy okolo obličeje. Konečně jsem uviděla starou chemickou továrnu. Zastavila jsem a prohledávala oblast. U vchodové brány byli asi čtyři upíří strážci, vylezla jsem na nejbližší kopec, ze zad jsem si sundala M700 sniper naštěstí nevál žádný větřík a tak jsem si lehla, zamířila a vystřelia. Všechny strážce jsem zasálha do hlavy stříbrnými kulkami, takže to byl rychlý konec. Seběhla jsem z kopce a rozjela jsem se k bráně. Brána byla naštěstí otevřená nejspíš si asi mysleli, že se nikdo nedostane přes jejich skvělé strážce. Zásmála jsem se jak byli bláhoví a vešla jsem na dvůr staré chemické továrny... Nikde ani noha, jen vítr si pohrával s kousky zrezivělých železnách plátů, které jako by někdo roztrhal bez žádné námahy... Ne líbilo se mi to, vešla jsem do chemické továrny zadním vchodem a nestačila jsem se divit Christopher už na mě čekal, měl na sobě kožené kalhoty a vysoké černé boty, jeho postava mě ohromila byl vysoký a nádherný, hrudník měl odhalený a jeho černé krátké vlasy mu padaly do jeho studeně modrých očí... nebyl nádherný, byl překrásný, ikdyž to jsou všichni. Zatřepala jsem hlavou, aby mi nezatěžoval mozek, vytáhla jsem Walther P99 a vypálila jsem do něj celý zásobní... ani se nezapotácel a rozběhl se ke mě, než jsem stihla zareagovat už stál za mnou a odhodil mě ke stěně, kde sem si roztrhla nohavici mojich oblíbených kalhot. Naštvala jsem se a postavila se na nohy, ze špičky boty mi vystřelil malý stříbrný kůl,který jsem si pro jistotu nechala pomazat svěcenou vodou, Christopher se znovu proti mě rozběhl, tentokrát jsem byla připravená. Nakopla jsem ho do holeně a v zápětí jsem uslyšela, jak praská kost, byl to trhavý a ostrý nepříjemný zvuk. Jakmile se Christopher skácel k zemi kopla jsem ho do srdce, Christoper zaůpěl a začal se kácet k zemi, vytáhla jsem nárazuvzdornou flašku plnou benzínu co mi dal Kristian, polila jsem Christophera a zapálila jsem ho zapalovačem s emblémem upíra a Christopher začal hořet, odskočil ode mě a začal se svíjet v křečích. V tu chvíli k němu skočili dva další upíři a udusali oheň na Christophovi, víc jsem už neviděla, dostala neskutečně velkou ránu do zátylku a omdlela jsem...
Zdálo se mi, že jsem v jednom ohni, pekelné plameny mě olizovaly a já nemohla pryč ... Řvala jsem nemohla jsem se z nich vymanit, něco studeného se mě dotýkalo bylo to příjemné, začala jsem se uklidnovat... už to nebolelo ...
Otevřela jsem oči do tmy, bylo to příjemné cítila jsem nějakou zvláštní vůni, táhlo mě to za tou vůní byla tak lákavá až se mi začali sbíhat sliny, potřebovala jsem ji udělala jsem dva kroky do kruhovité místnosti a v tu chvíli se rozsvítily světla, bylo to jako by mi někdo bodal miliony jehel do očínemohla jsem to vydržet, schoulila sem se do klubíčka a začala jsem si broukat. Potom jsem uslyšela jak se ke mně někdo blíží... podívala jsem se do světla a uviděla nad sebou Christophera jak říka " Dobré ráno Má temná vílo vítej do nového světa pojď se najíst určitě máš hlád " Nechápala jsem jeho slova a v tu chvíli jsem uviděla co tu tak nádherně voní, byla to čertvě vykrvácená mrtvola nádherné ženy... A najednou mi to všechno došlo to nebyl sen, že sem hořela ... já se měnila, měnila jsem se v upíra... Stala jsem se tím co jsem tak nenáviděla a proti čemu jsem bojovala celý život... Od té doby bloudím noc co noc hledám upíry a zabíjím je...
Autor Notturna, 28.03.2010
Přečteno 288x
Tipy 5
Poslední tipující: Coriwen, hermiona_black, kourek
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já vím, ale měla sem nápad a musela jsem spěchat... omlouvám se ... :(

11.04.2010 22:24:00 | Notturna

Přiznám se, že mi Tvůj styl psaní úplně nesedí. Je to vyprávěný jakoby .. o překot.
Ale zkus další díl. Třeba se do toho začtu.

31.03.2010 09:42:00 | Kes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí