No a co? Tak jsem jiná! 2.

No a co? Tak jsem jiná! 2.

Anotace: 2.kapitola: Jojo a její parta

Sbírka: No a co? Tak jsem jiná!

O přestávce jsme se museli přesunout do jiné třídy, ale i tam jsem musela sedět vedle Lucase. Jako by to byl osud. Holky po mě zvědavě pokukovaly a až třetí přestávku se ta nejodvážnější přiblížila s úsměvem na tváři a představila se mi.
"Ahoj, já jsem Josephine Johnsonová, ale všichni mi tu říkají Jojo. Jestli budeš chtít, můžeš s námi jít na oběd a sednout si k nám. Máš zájem?" Její bystré hnědé oči prozrazovaly, že je pro každou srandu a já nemohla odmítnout. Jako by mě nutila, jako bych nemohla říci nic jiného než ano. Přikývla jsem.
Jojo se usmála a kývla na ostatní holky, které stály kousek od nás a ty se hned začaly hihňat, až mi to přišlo trochu stupidní.
Ale smála jsem se taky, když jsem tolik toužila po tom, abych zapadala.
Oběd byl v půl jedné. Měli jsme hodinu dlouhou přestávku, kdy jsme jedli, povídali si, dodělávali úkoly a bavili se. Jojo mě hned seznámila s několika kluky, jejichž jména jsem si nemohla prostě zapamatovat.
Lukas byl na obědě taky, seděl ještě se dvěma kluky a jednou holkou a živě o něčem diskutovali.
"Jojo, chtěla jsem se zeptat," podívala jsem se na ní, když si zrovna do pusy strkala velkou porci rýže.
"Mhm.. pofídej.." zabručela a polkla.
"Proč mě nechce nechat učitel sedět s Lukasem?" vidličkou jsem šťouchala do jídla, protože mě přešla chuť, když jsem si všimla pár kluků, co se dloubali v nose a příšerně se tomu smáli.
"No.. víš, on není extra moc oblíbený. Takový průšvihář. Už porušil spoustu pravidel a neposlouchá moc učitele. My taky ne, to je jasný, jenomže on na sebe moc upozorňuje. A taky by to od něj každý čekal, když nemá tátu," Jojo si prohrábla dlouhé černé vlasy a podívala se na něj, jak se usmíval na své přátele.
"Aha.." zamyslela jsem se a do konce přestávky už nepromluvila ani slovo. Byla jsem taky průšvihářka, akorát jsem měla oba rodiče. Na jednu stranu mi ho bylo líto, protože nezapadal jako já, ale on mohl být stejný jako ostatní, ale já ne.
Možná proto jsem přemýšlela, jak se s ním spřátelit. A brzy se měla naskytnout příležitost.
Autor lOnely.DemOn, 11.04.2010
Přečteno 274x
Tipy 2
Poslední tipující: kourek
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí