Mladá čarodějka Reign 1.díl

Mladá čarodějka Reign 1.díl

Anotace: Z obyčejné londýnské dívky se stane neobyčejná bystrá a nadaná čarodějka... (inspirací byl Harry Potter)

„Reign!" volá na mě teta „přijď za mnou do obýváku,ano?" ozvalo se jejím hlasem.
„Jasně, už běžím teto!" zabouchnu za sebou dveře od pokoje a letím do obýváku. „Tak,už jsem tu, co jsi mě chtěla?" zeptám se a sednu si do křesla.
„Víš, Reign. Už jsi dost velká a je na čase ti to říct." řekla teta a já jsem nahodila nechápavý obličej.
„Co je na čase mi říct?" zeptala jsem se a pozorně nastražila uši.
„Tak mě tedy pozorně poslouchej! Vím, že je těžké tomu uvěřit, ale jistě to pochopíš. ------------
„Když se tvůj otec potkal s tvojí matkou, nikdo nevěděl, jaký je mezi nimi veliký rozdíl."
„ Jaký rozdíl? " neudržela jsem se a skočila tetě do řeči.
„Poslouchej a dozvíš se to! " pokračovala teta, „Byli do sebe hodně zamilovaní a pak přišlo na odhalení tajemství tvého otce. Jednou prozradil, že je čaroděj Bílé Magie, ale to na jejich lásce nic neměnilo.
A tak ses narodila ty."
„Cože? Něco takového jako kouzelník nebo čaroděj existuje? " dodala jsem s otevřenou pusou.
„Ano. Ale bohužel existuje i Černá Magie, ve které vládne zlo, kdežto v Bílé Magii vládne dobro a tam patřil i tvůj otec. Jednou ale banda čarodějů Černé Magie napadla tvoje rodiče a zavraždila je. " řekla teta a vzápětí jí vytriskli slzy v očích, ale zachvíli i mně.
Bylo mi hrozně, když jsem se to dozvěděla.Musela jsem mít milující rodiče, ale teď je mi po nich velice smutno, jak mi ještě nikdy nebylo.
Ale zachvilku teta pokračovala v tom děsivém příběhu mých rodičů a já jsem pozorně poslouchala.
„Zabili je, protože se tě snažili zachránit. Pak jsi tam zůstala sama, ale něco je přinutilo, aby odešli. Byla jsi to ty! Ty jsi mladá čarodějka, která pojede do čaroškoly ve Wizardu. Došel ti dopis a já chci, aby sis ho přečetla." dořekla teta a podala mi obálku na níž bylo napsáno :

Slečna Reign Hollová

45 Garriton Rd
London
SE10 5GT
England
7. Říjen

Otevřu obálku a vyndám z ní dopis.

Milá Reign,

byla jste přijata do čaroškoly ve Wizardu. Veškeré školní potřeby (kouzelnou hůlku, sovu, učebnice a sešity atd..) obržíte až po příjezdu Wizardského expressu do čaroškoly .
Dne 12. října začíná čaroškolní rok. Wizardský express odjíždí 12.10. v 16:30 z nástupiště č.9 z londýnského nádraží.
Očekáváme Vás ve Wizardu!

S pozdravem Kate MClaudová

„Teto? Já pojedu do čaroškoly ve Wizardu?!" zeptala jsem se a hned mi začlo bušit srdce.
„ Ano, pojedeš, přesně za 5 dní" odpověděla teta.
„Oooooh, už je toho na mě nějak příliš. Jdu si lehnout do postele. " řekla jsem a odebrala jsem se do svého pokoje.
Autor MonysS, 04.07.2010
Přečteno 350x
Tipy 2
Poslední tipující: Janča
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí