Midraen: Cesta osudu - Prolog

Midraen: Cesta osudu - Prolog

Anotace: Legenda ke knize.

Sbírka: Midraen: Cesta osudu

Dle legend již od prastarých časů, od dob kdy byl stvořen Midraen, zuřila strašlivá válka. Válka, které nebylo souzeno mít vítěze ani poraženého. Prvními národy, jež přišly na tento svět, byly alnorean a orn‘sain. Dva národy obdařené obrovskou mocí, avšak zaslepené obrovskou pýchou. Alnorean a orn‘sain soupeřili o vládu nad světem. Vedli spolu krvavou válku po tisíce let, celý svět se měnil neuvěřitelnou rychlostí. Hořely prastaré lesy, padala mohutná města, pevninu pohlcoval nekonečný oceán, celý svět se otřásal v základech. Tak tomu bylo po tisíce let. Avšak každá válka si žádá obětí, a ani tak mocné bytosti se jim nemohly vyhnout.
Po příchodu lidí – třetího a nejpočetnějšího národu na Midraenu – zbývala jen hrstka alnorean a orn‘sain. Orn‘sain využili nového národa a vzali na sebe jejich podobu. Sami, skryti mezi lidmi, se rozhodli vyčkat na okamžik pomsty. Alnorean si uvědomovali, že další boje by znamenaly pro nový národ pouze smrt a zkázu. Uzavřeli se proto ve svém posledním městě, postaveném na samotném středu světa, a začali předávat lidem svou moudrost, učili je řemeslům a varovali před orn‘sain. Tak skončila válka mezi nejmocnějšími národy, co kdy kráčely po Midraenu, a vznikly legendy o bozích a démonech, mocných bytostech, které se snaží získat vládu nad světem.
Orn‘sain se neodvážili použít své moci a tak se Alnorean prozradit. Dlouho se proto skrývali mezi lidmi, pozvolna a trpělivě využívali svých znalostí a získávali vliv. Stále více a více orn‘sain získávalo moc mezi nic netušícím lidem. Velmi brzy začali ovlivňovat lidské plémě a obracet ho proti alnorean. Ohně války se měly rozhořet znovu. Již však ne mezi bohy a démony, ale mezi jejich loutkami – lidmi. Tehdy alnorean, aby zabránili dalšímu krveprolití, vyzvedli ze země své město a umístili jej na oblohu. Ale ani tento čin již nedokázal novou válku zastavit. Její oheň spaloval Midraen po dalších sto let. Válčila spolu města, rodiny i vlastní bratři se pobíjeli navzájem ve vzniklém chaosu. V tomto čase však bylo vyřčeno proroctví. Proroctví, které mělo rozhodnout o osudu světa a přinést mír, jenž Midraen nikdy nepoznal. Pravilo se v něm, že jedině potomek z krve bohů a démonů může rozhodnout nekonečný spor a přisoudit Midraen jednomu z národů, jehož krev mu koluje v žilách. A ostatním přinést jen pomalou smrt a zapomnění.
Uplynulo mnoho století a válkou zpustošené lidstvo, pokračuje v obnově svého světa. Dávno již lidé zapomněli na důvod svých válek, na proroctví a na první národy. Avšak svět se začíná pomalu měnit. Prastará slova se začínají naplňovat a bohové i démoni znovu zbrojí, neb nastal čas, kdy se rozhodne o osudu světa a o budoucnosti jeho obyvatel. Nastal čas kdy potomek z krve bohů a démonů určí vítěze války…
Autor DreamingHermit, 21.07.2010
Přečteno 477x
Tipy 1
Poslední tipující: vrony
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí