spánek (1.kapitola)

spánek (1.kapitola)

Anotace: 13-ti letý chlapec tom má těžké období.ve škole má špatné známky,kamárádi ho opustili a ještě si při fotbale zlomil nohu.jednu noc ale šel spát a probudil se v jiném světě....

tome di už do školy.tom se na ní podíval nespokojeně. tom pootočil očima a řekl:vždyt už jdu.vstal,popošel k rohu kde byla taška do školy a hodil jí na záda.mami,jdu si po škole zahrát fotbal...můžu že jo.můžeš.odpověděla z dobré nálady máma.tom otevřel dveře.tak asi v pět jsem doma.dořekl tom.vešel ven a zavřel zasebou.procházel ulicemi až byl na husovo ullici.byla videt škola.před ní stály děti.najednou se rozjel provoz.děti se tlačily do školy.když dorazil ke škole před ní nikdo nebyl.vešel do školy a školník ho pozdravil:dobrý den!tom neodpověděl.....ccrrrrr.konec vyučování.řekla paní učitelka ten fotbal tome. hele tome nezapomen na fotbal.ozvalo se nakonci třídy...tom se v šatně převlíkl a šel na oběd do jídelny.otevřel dveře a v jídelně bylo tolik lidí že kdyžnakročil do jídelny hned do něj omylem strčil něakej capart.šel si pro jídlo .o 5 vteřn později zase někdo strčil.k jídlu byl špenát.šel s jídelem ke stolu.jídlo dojedl do pěti minut.oblíkl se ašel hrát fotbal.
Autor domistom, 02.08.2010
Přečteno 287x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí