Pavoučí Lilie - začátek (1)

Pavoučí Lilie - začátek (1)

Anotace: Tak další část, setkáváme s hlavní hrdinkou a dozvídáme se něco z minulosti

Když Dea přišel poštou balíček, myslela si nejdřív, že to bude od jejího nevlastního otce, který vždy posílal nějaké dárky ze svých cest. Na balíčku, ale nebyla ani adresa pouze její jméno, Dea Larimarová. Samozřejmě jí to přišlo divné a bylo by lepší, aby balíček vůbec neotvírala, nikdy nevíte, co to běhá venku za šílence, ale zvědavost jí nakonec nedala.
V papíru byla zabalena černá kniha na obálce s modrým stromem a bílým hadem propleteným ve větvích. Dívka přejela rukou sametoví obal a knihu otevřela. Na úvodní stránce byl ozdobná nápis hlásající název knihy, Kronika stromu a hada. Na další stránce byla pak dlouhá řada jmen, které vypadali jako by byly do knihy dopisovány až postupem času. Otočila na další stranu a začala číst.
Ve vesmíru existuje nezměrné množství různých světů a astrálních rovin, které se navzájem prolínají a ovlivňují. Některé světy se skládají pouze z mlhy a do těch se údajně můžeme dostat pouze na křídlech snů. Pak jsou zde velkolepé světy větší než deset jiných, který byste nedokázali obejít jednou dokola ani za deset životů. Svět celí pod vodou, svět kde žije jediný člověk, svět složený z hraček. Většina obyvatel těchto zemí nemá ani ponětí o existenci těch ostatní, pak jsou tu ale, tací, kteří našli způsob, jak překonat vzdálenost která tato místa dělí. Tito poutníci pak začali neodvratně zasahovat do věcí ostatních světů a ať už měl dotyčný dobrý nebo zlý úmysl vedlo to k mnoha sporům a vyvrcholením bylo zničení světa Asulie. V tomto světě se strhla bitva mezi jejími původními obyvateli a těmi, kteří svůj svět zničili. U závěrečné bitvy mezi obránci větrné zahrady, nejposvátnějším místu pro lid Asulie, a Estaroky vyvrženci z jiného světa, byla vyřknuta příliš mocná kouzla posílená odhodláním jedněch ubránit svůj svět a zoufalou touhou druhých pro stvoření nového domova. Když proti sobě stanuli nejvyšší asulijská kněžka a estarocký lord, oba odhodlání zvítězit, strhla se bitva, která se měla zapsat do srdcí všech, kteří tam byli. Kněžka a lord zuřivě bojovali, ale jejich síly byli vyrovnané a ani jeden neměl na vrch. Po třech dnech neutichající bitvy se oba rozhodli pro použití svého nejsilnějšího kouzla, což celou dobu odkládali, vědomi si následků které by to mělo. Přes velkou hrozbu, kterou použití těchto kouzel představovalo, oba vyřkli zapovězená slova, která zasáhla svůj cíl a zvala tomu druhému život. Síla zaklínadel byla ale příliš veliká, roztrhala celou Asulii na kousky a zničila téměř všechen život, který na ní byl. Asuliané i Estarokové byli otřeseni zničením zemně o kterou bojovali a zoufalí kvůli ztrátě svých vůdců. Kvůli tomu obě strany ztratili vůli bojovat a spojili se do jedné velké aliance vedené Cellií dcerou nejvyšší kněžky a Darrem bratrem lorda. Cellie a Darr sjednotili oba národy a pomocí mocných kouzel stvořili nový svět známí jako vesmírný ostrov Xasin Arr ve znaku s modrým stromem znamením moudrosti a bílím hadem znakem znovuzrození.
Na drobnou postavu dívky padl stín mohutné postavy, která se nad ní tyčila. Dea vzhlédla a podívala se do světle růžovích očí které se na ni dívali z výšky téměř dvou metrů. „Na tu tvoji postavu by měli dát zbrojní pas, jestli potkáš nějakou babičku v noci na ulici dostane infarkt“. V ostře řezaném obličeji se objevil křiví úšklebek který díky rokům zkušeností identifikovala jako úsměv. „Copak to čteš, sestřičko“
„Nic co by tě zajímalo, potřeboval si něco?“
„Máš jít dolu, mamka tě už pět minut volá“
„Aha, promiň neslyšela jsem“
„Mě se neomlouvej to máti zuří“
„Od nuly do deseti?“
Sam se uchechtl a podal jí ruku, kterou s povděkem přijala, protože ze sezení na podlaze už měla dřevěné nohy. „Pět“
Autor Ophelie, 04.09.2010
Přečteno 377x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí