Warhammer 40 000: Peklo na Kronusu

Warhammer 40 000: Peklo na Kronusu

Anotace: Úvod

Děj je zasazen na stolní hru Warhammer 40 000. Některé postavy a místo příběhu těžím ze hry Warhammer 40 000:Dawn of war: Dark Crusade.


Lidské Impérium si poradilo za těch 10 000 let od zrádného aktu Chaosu nespočtem útoků na jejich svátá území. Přes neustálé útoky po krvi lačnících Orků, kteří kromě boje nic neznali.
Mladé císařství rasy Tau bylo před desítkami let téměř zničeno Imperialními vojsky. Zachránila je warpová bouře, která zhatila plány generálů lidstva. Eldaři měli své problémy a s Císařstvím přicházeli jen k malým potyčkám. Nebyli pro lidstvo tak velkým nebezpečím. Nepříjemným protivníkem byla rasa Tyranidů.
Tyto neustále hladové bestie napadala planety Impéria teprve krátce a byla pro lidstvo velkým nebezpečím.
Nikdo z těchto protivníků se nemohl vyrovnat odvěkému nepříteli lidstva.... Chaosu.
Lidé, kteří nevěřili v boha Císaře se houfně přidávali k této rase. Odhazovali veškerou svoji lidskost
a krvavými rituály vyvolávali přisluhovače Chaosu. Démoni a bestie z warpu přicházeli na volání černých apoštolů Chaosu, hlavních vůdců temných legií.
Lidé, kteří odhodili poslední zbytky své lidskosti začali mutovat v děsivá stvoření, které jen lačnili po krvi.
Bylo už nespočet zákeřných invazí Chaosu, ale Impérium je vždy porazilo (i když někdy s velkým štěstím).
Dokud nepřišel ten nejnebezpečnější Apoštol. Černý Apoštol Eliphas Dědic byl pro generály velkou
neznámou. Nikdy o něm neslyšeli a začali ho hned od začátku podceňovat.
Udělali špatnou věc. Eliphas Dědic se ujal vedení proslulé Alpha legii, která stála za těmi nejkrvavějšími porážky Impéria. Změnil taktiku boje na ještě zákeřnější a nepředvídatelnější.
Jeho nečekané vpády do hustě obytlených soustav Císařství stála sta milióny civilních životů.
Imperialní vojska se nestačila přemisťovat po soustavě Argento VI dostatečně rychle, aby jatkám mohli zabránit. Oběti narůstali rychleji a rychleji. Gardisté začali podávat zprávy o neuvěřitelných hrůzách. Nacházeli různě zohavená těla bez končetin, těla mrtvých pokryta temnými Chaoskými symboly, znesvěcených chrámech. Vrchni velení Imperiálních vojsk už toto řádění Apoštola nemohlo dál přehlížet a poslali generála Alexandra s jednoduchým úkolem: Dopadnout apoštola Eliphase a vykonat na něm spravedlnost, tedy rychlou popravu.
Jeho armáda čítala pouhých pět miliónů gardistů (Imperialní ivnazní vojska se běžně čítala na miliardy),
kteří jsou podporování mladou kapitulou vesmírných mariňáků Blood Ravens s pěti sty tisíci muži.
Přes tři týdny pronásledovali jednotky Alpha legie po celé soustavě. Celou armádu Eliphase Dědice
nahnali pod nátlakem pro Impérium na bezvýznamnou planetu planetu Kronus, která byla osídlena Orky a divokou zvěří. Kronus se měla stát poslední planetou, kterou navštívil apoštol Chaosu.
Jenže nic néní tak, jak by se zdálo. Generál Alexander spolem s generálem Blood Ravens Daviasem Thulem
a jejich armádami se ocitají ve veliké pasti, která má pouze jediný ůčel: Ukázat lidstvu jejich slabost.
To generálové nemůžou připustit a budou rozhodnuti bojovat až do konce.
Netuší, že se budou muset vypořádat s neuvěřitelnou přesilou služebníků Chaosu, ale i jejich spojenců.
Mezi gardisty je i Idro Timas. Muž, který ještě před pěti týdny byl pouhým civilním zásobovačem.
Chtěl se oženit s jeho láskou z planety, která je blízko Kronu. Jenže byla unesena nečekaným nájezdem Chaosu. Zapřisáhl se ji najít. Buď živou a nebo mrtvou, proto vstoupil do Imperialní gardy. Bylo mu jasné, že když svou milovanou Agri najde živou, tak nebude už takovou, jakou ji znal. Služebníci chaosu byli mistři ve zlomení jakéhokoli charakteru se silnou vůlí a když jim někdo nepodlehl, tak jejich oběti trpěli velkými bolestmi při mučení.
Pokud Agri najde a bude živá, tak budou dvě možnosti. První je, že ji najde včas a nebo ji najde zlomenou, krátce před svou smrtí. Byl rozhodnut při druhé možnosti ukončit její život co nejrychleji. Nikdo se v životě nevzpamatoval z hrůz, kterou praktikuje Chaos. Jenže je na takovou možnost skutečně připraven?
Přežije vlastně první dny boje? Jeho život je nejen v jeho rukách, ale i na jeho spolubojovních a jeho nadřízených.
Po celé tři dny bude Timas spolu s ostatními ze své čety procházet neskutečným peklem, které na něj nepřítel nachystal.
Bitva, která má zhasit život jednoho Apoštola Chaosu bude stát více životů, než si kdo očekával představit.
Válka na Kronusu začíná.....
Autor Fabio, 21.12.2010
Přečteno 350x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí