Chrám Tří sester

Chrám Tří sester

Anotace: Z nedostatku času je to jen kratičký dílek:D Omlouvám se...

Sbírka: Chrám Tří sester

1.
Z nebe sjel blesk a ozářil okolí svou bílou září. V jeho matném světle, zahlédla holčička vyhlížející z okna svého pokojíčku, tmavou siluetu stavby, která stála na kopci asi kilometr vzdálený od vesničky kde žila.
Byl to chrám z dávných dob kdy zemi Nelio ještě vládl zlý Daren.
Daren byl syn kováře, který se k moci dostal za pomoci tvorů zvaných Defnové.
Za Darenovi vlády panoval v zemi strach. Nikdo nevěřil nikomu. Každý druhý člověk byl zrádce, který donášel Darenovi.
To všechno je ale hrozně dávno. Malá Ildsis to vše znala jen z příběhů. Rodiče jí vypravěli o těch časech. A jejím rodíčům to zase vyprávěli jejich rodiče.
Další blesk ozářil tajemnou siluetu chrámu.
Ildsis se znovu zamyslela.
V chrámě v té době žil řád Silsenských sester. Přijímaly pod svou ochranu všechny sirotky v okolí a staraly se o ně.
Jednou na brány jejich chrámu zabouchaly tři holčičky.
Sestry se jich ujaly a poté začala série podivných událostí.
Daren se začal okolo chrámu motat a jedné temné zimní noci byl chrám napaden jeho muži. Tři sestry zmizely a všechni ostatní obyvatelé chrámu byli zavražděni.
Od té doby se chrámu říká podle tří zmizelých sestřiček. CHrám Tří sester.
Na nic dalšího si Ildsis nemohla vzpomenout. Musí se další den zeptat svých rodičů.
S tím si lehla do postele a zachumlala se pod peřinu.
Autor kuklicka, 27.01.2011
Přečteno 380x
Tipy 3
Poslední tipující: Lenullinka, Aidinera
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí