6. Lemplové

6. Lemplové

Anotace: samé problémy...

Sbírka: Pilot Dodo

Na můstku vládla napjatá atmosféra.
Už půlhodiny posádka lemplovské lodi Karafiát sledovala podivný objekt. Vypadal jako malé plavidlo, ale nechoval se tak. Už několikrát se málem střetl s nějakou jinou lodí, která se v poslední chvíli po marném pokusu o komunikaci uhnula; taktéž pár asteroidů se dostalo na kolizní vektor, avšak objekt svůj směr letu nezměnil. Naštěstí zatím asteroidy vždy něco svedlo ze směru k lodičce, bylo však jen otázkou času, kdy loď štěstí opustí a udeří na ni Pravděpodobnost.
Výkonný důstojník Květník Laločnatý vydal rozkaz k odchytu neznámé věci. Pak se vydal za kapitánem.
"Pane kapitáne, sledujeme onen podivný objekt. Souhlasíte s mým rozhodnutím odchytit jej?"
Kapitán se zamyslel. Po pěti minutách kapitán hvězdné fregaty Jeho Lemplovsta Okolík Velkokvětý odsouhlasil rozhodnutí výkonného důstojníka. Neidentifikovatelný létající objekt již byl tři minuty na palubě.

Naší dvojici se hlavou honilo jen bezútěšné a panické: To bude trapný! TRAPNÝ!!!
Po celou dobu letu se všemožně snažili vykroutit ze sítě. Bohužel se však zřejmě někde něco zaseklo či zašmodrchalo.
No, nebudeme z úcty k bytostem a jejich právům líčit vysvobození ze sítě. Jestliže úctou k bytostem a jejich právům neoplýváte, zajděte si do trafiky. Uspokojeni budete víc než dost.

Trapnou situací ale problémy neskončily.
"Proč se chcete dívat do nákladového prostoru? Jsme rádi, že jste nás zachránili, ale rádi bychom pokračovali dále."
"Dokud neprohlédneme celou loď, nemůžeme vás nechat odletět."
"Jakto?!"
"Zanedbali bychom svou povinnost."
Ježiši, tyhle neuplatim, takhle úplatní nemluví. "Nemáte na to právo! Nejsme na vašem území!"
Voják pozvedl k Dodo hlaveň své pušky a prohlásil: "Máme právo silnějšího." A zářivě se usmál.
Tvář pilota Dodo zkameněla. Dneska má ale smůlu! Samozřejmě, že obsah nákladového prostoru byl poněkud závadný. Jeho množství naznačovalo obchodování a chybějící doklady a jiné papíry zase pašeráctví. A výsledek? Zabásnutí.
Stín a Dodo zachmuřeně zírali na dveře se silovým polem. Hypnotizovali je bezmála čtyři hodiny. Zatím si na ně Lemplové čas neudělali. Jediné, co prozrazovalo cizince na palubě, bylo často opakované posměšné označení "nákup v síťovce".
Mocné trhnutí srazilo "nákup v síťovce" na kolena a uši jim ohlušila lodní siréna.
Autor pilot Dodo, 11.06.2011
Přečteno 373x
Tipy 1
Poslední tipující: hybridka22
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

díky, nojo, já jsem takovej krátkometrážní autor ;-)

21.06.2011 11:22:00 | pilot Dodo

Bezva, škoda jen, že je to tak krátký

20.06.2011 20:40:00 | hybridka22

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí