Empathy, pokračovanie 5. kapitoly

Empathy, pokračovanie 5. kapitoly

Anotace: Že ma aj napadlo to napísať...ďakujem vám za tipy a komentáre. Sľubujem, že s pokračovaním si švihnem:D

Miami Beach

Cítila v sebe život. Len, čo vystúpila z lietadla a na tvári pocítila horúce miamské slnko, mala pocit, že namiesto krvi jej prúdi v žilách adrenalín. Mala pocit, že je konečne doma. Miami je jej domovom.

Ubytovala sa v hoteli SunnyBeach, blízko Miami Beach. Potom sa prezliekla do plaviek a vybrala sa ku bazénom. Chcela si užívať.
Ľahla si na lehátko a tvár nastavila slnku. Pri bazénoch bolo veľa ľudí: ženy koketovali s mužmi, zaľúbené páriky sa držali za ruky. Ale Samanthe padol zrak na ranné noviny, ležiace na stolíku vedĺa lehátka.

"Vražda podnikateľa," stálo na titulnej strane. Bez rozmýšľania ich vzala do ruky a pustila sa do čítania.

"18. júna o siedmej hodine miamského času sa našlo telo mladého podnikateľa Villiama Pottera. Podľa našich zdrojov dostal prípad na starosti zvláštny útvar agentov FBI pre sledovanie správania zločincov. Kriminálka Miami sa domietla bližšie vyjadriť ku prípadu. Avšak podľa našich správ bol William Potter zastrelený jedinou guľkou do hrude.
William Potter bol verný manžel, milujúci otec, skvelý priateľ a zodpovedný človek. Jeho rodina nepozná nikoho, kto by mal motív na chladnokrvné zavraždenie takého bezúhonného človeka.
Hoci polícia nám zakázala uverejňovať tieto informácie, naša redakcia si myslí, že verejnosť by mala poznať pravdu :to, že prípad zverili do rúk FBI, hovorí o jednej veci: v Miami vyčíňa sériový vrah, pred ktorým nikto nie je v bezpečí.
A preto je našou povinnosťou oboznámiť o tom ľudí: aby si dávali pozor."

Poskladala noviny a položila ich späť na stolík. Správa o vrahovi ju zaujala, ale ona nemala v pláne skaziť si pobyt v Miami strachom. Ona sa prišla zabávať.

" Vy ste slečna Samantha Darková?" ozval sa za ňou hlas. Otočila sa. Stáli za ňou dvaja muži, tipovala im tak okolo tridsať. Ju ale zaujala len jedna vec: v rukách držali zbraň.
"Radšej by ste mali ísť so mnou," povedal jeden z nich a ukázal na zbraň.
Autor Elyona, 28.07.2011
Přečteno 247x
Tipy 3
Poslední tipující: Darwin, Kes
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Sákriš. Takový krátký díl. To je jak předkrm. Kdy bude hlavní chod a desert? ;)))

02.08.2011 11:41:00 | Kes

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí