Vamlup universitum - prolog

Vamlup universitum - prolog

Anotace: Prolog

Sbírka: Vamlup universitum

V tom to příběhu se setkáme s neobyčejnou dívkou Angelou, studující na universitě, kde se střetávají lidští studenti a upíři či vlčí lidé...
Tato universita není zdaleka taková, jako normální školy. Ale to není to nejhlavnější. Zde, na naši hrdinku čeká první a jediná láska, láska k upírovi s obrovskou silou, která bude obtěžkána zkouškami událostí, seznámí se s novými přáteli a bude je muset ochránit před vzrůstajícím nebezpečím a pak je tady samozřejmě hrdinčina síla!
Síla, po které touží každý nemorální upír či vlčí člověk. Síla, tak veliká, že by dotyčný s ní dokázal ovládnou celý svět. A teď ruku na srdce, kdo by takovou sílu nechtěl?
Hrdinka Angela, se bude muset poprat s legendou o člověku s nadlidskou silou, který je až moc pravdivý, se svoji láskou k upírovi, z narůstajícím strachem a zlem, který začne vykukovat všude okolo...
Zvládne tohle vše, zprvu obyčejná dívka?
Dokáže se poprat s osudem, který si nevybrala, ale který ji byl určen?
Dokáže zabránit apokalypse, milovat upíra, neztratit přátele a hlavně přežít?...

Kdo bude chtít znát odpovědi na všechny otázky, bude muset semnou pomalu rozpletávat složitý a nezastavující příběh života Angely a čekat, jak vše dopadne.....
Autor Vita et mors, 22.08.2011
Přečteno 334x
Tipy 1
Poslední tipující: Miky
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí