Světlo života kapitola 3.- Jsme čarodějky !

Světlo života kapitola 3.- Jsme čarodějky !

Anotace: Třetí kapitola je tady ! ... Zde se konečně vyjasnní pravda, ale budou tomu Bella a Asche věřit ?

Sbírka: Světlo života

KAPITOLA 3. – Jsme čarodějky !

Po mém poděkování následovalo velmi depresivní ticho. Už jsem se obávala, že bude pokračovat do nekonečna a tak jsem se rozhodla něco vyslovit. Už,už jsem otevírala pusu, když v tom jsem si to rozmyslela. Co bych asi měla říkat? Vše co jsem chtěla jsem řekla teď už nemám nic na jazyku, tak jsem se rozhodla v depresivním tichu pokračovat. Ale vypadalo to, že Bella na to měla úplně jiný názor a vyjekla „ Kdo jako jste ?? Jen tak si sem vtrhnete a my nevíme co se děje ! Tak nám to laskavě řekněte !!“ když to říkala tekly jí z očí slzy a byl v ní vidět strach, nepopsatelný strach. „Dobře Bello , za prvé ti řeknu abys nebyla citlivka, to by nemuselo prospívat tvému čarodějnému životu. Za druhé buď ráda, že jsi asi před půl hodinou nezkazila život jedné čarodějné osobě.“ To Bella nechápala, ale po chvilce jí to došlo: nápis „jsem připravena“ neměla číst. „A za třetí Bello, dávej si bacha na svoje srdce, na svůj řetízek“ následovala pauza a pak zase „ A pro tebe Asche to platí, mám takový pocit taky !!“


Tak jo, tak jo jsem naprosto klidná… Nemluvila náhodou něco o čarodějném životě a něco ve smyslu že to jsme my ?? Taky mám pocit že mluvila o něčím srdci a v duchu jsem si řekla že bych to chtěla vrátit zpět abych si to projela v hlavě, ale bylo už pozdě. „Dobře Bello. Za prvé ti řeknu abys nebyla citlivka, to by nemuselo prospívat tvému čarodějnému životu. Za druhé buď ráda že jsi asi před půl hodinou nezkazila život jedné čarodějné osobě a za třetí Bello dávej si bacha na svoje srdce na svůj řetízek a pro tebe Asche to platí, mám takový pocit taky !!“paní se na mě podívala a pak docela naštvaným tónem řekla „No jak si to jako představuješ ?? že vyslovíš v duchu nějaký kouzlo a ono se to stane ?? Ano možná se to stane, ale nemysli si že o tom nevím… Zatím to kouzlo nemáš vyvinuté natolik že člověk neví že se vrátil, zatím jen říká to co v tu dobu říkal, ale nechce to říkat, pusa se mu otevírá sama!! Ale na druhou stranu buďme rádi , konečně“nechápala jsem, ale neměla jsem ani čas nad tím přemýšlet a zničehonic se ve vzduchu objevily padající vedle mě přesýpací hodiny. Nestihla jsem se k nim sklonit a zvednout je. Jak dopadly na zem tak se od ní odrazily a vydaly se do mého řetízku. „Podívej se Asche objasním ti to, tobě Bello samozřejmě taky, Poslouchejte! Obě dvě máte kouzelné schopnosti. Na začátku, když jste si nasadily řetízky, se vám v kruhu objevila kostka ve které uvnitř byly oheň a voda. Obojí to dokazuje nějakou vaši schopnost, postupem času se vám do kostky budou hromadit všechny schopnosti a kostka se vždy ukryje v řetízku s mincí. To co dokazuje voda a oheň zjistíte časem samy, a jelikož si teď dostala přesýpací hodiny přišla, jsi na další schopnost vracet se v čase to ti povím, ostatní si zjistěte samy, a ty Bello ty si do mé příští návštěvy nauč taky schopnost, nebo zjisti co znamená oheň a voda, to je jen na tobě !!“ Jen co to dořekla, objevilo se zase malé tornádo a postava v něm pomalu mizela.



„Bello !! No, není to docela super !! Jsme kouzelnice !! Je to úžasný !! Je to skvělý !! No co musíme zjistit co znamená voda a oheň, přesýpací hodiny se musíš taky naučit a získat je, jsou totiž no, no, super !!“ byla jsem vyděšená a zároveň tak nadšená z toho co se nám stalo a jak bylo vidět , nadšenost převládla. „Ano Asche !! Je to super, ale přece tomu nechceš věřit nemáme ponětí kdo ta ženská je … Co když je to nějakej kouzelnickej trik a je tu skrytá kamera ??“ Podívala jsem se na ní a zvedla obočí „ Ty sama moc dobře víš, že to co se nám tady stalo bylo opravdové. No schválně koukej, vrátím čas než si řekla tuhle větu“ hodila na mě nedůvěřivej pohled a řekla „ Dobře, ale nahraj to pro případ, že bych si to nepamatovala.“ Vytáhla jsem z kapsy mobil a spustila nahrávání.
Autor Ančos, 22.08.2011
Přečteno 426x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čítalo by sa to lepšie, keby si dávala priamu reč vždy na osobitný riadok. Takisto menej dlhých súvetí. Radšej z jednej dlhej vety urob pár kratších. Pridáš tým na napätí a možno si to potom dočítam aj celé :)
Ak by som ti ešte mohla poradiť, skús viac prepracovať postavy, príbeh nie je len o deji ale aj o ľuďoch, ktorí ho tvoria. vykresli ich do podrobností. Čo majú radi, čo nemajú, čo sa im páči, čo nie, niečo bližšie o ich rodine, ak je to dôležité. Proste čokoľvek, čo príbehu pridá na reálnosti :) Potom to bude určite chytľavejšie a zaujímavejšie :) A predovšetkým - nikde sa neponáhľaj, nechaj príbeh postupne vyzrieť, vykresľuj viac prostredie, iných ľudí, počasie a podobne, aby bola atmosféra citeľnejšia. moc si to nepripúšťaj, sú to len dobré rady. Držím palce :)

27.08.2011 23:42:00 | Syala

Děkuju ... :D ty taky ... :))

24.08.2011 22:49:00 | Ančos

Jen tak dál..:))

24.08.2011 04:06:00 | Vita et mors

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí