Světlo života kapitola 4.- Bello !!

Světlo života kapitola 4.- Bello !!

Anotace: Tak jsem po 3. kapitole, která obnesla velkou kritiku napsala další díl fantasy románu Světlo života... Poslechla jsem rady a trochu se snažila ... Snad to bude mít lepší ohlas než minule ... Prosím ocenila bych pár komentů abych věděla jak na tom jsem.

Sbírka: Světlo života

KAPITOLA 4. – Bello !!!

Pokusila jsem se vytáhnout z kapsy mobil, ale marně. Kapsa byla velká, byla na levé straně mých dlouhých světle modrých džínách. K džínům jsem měla doladěné tričko, světle růžové s nápisem Speed and Prima Girl.

Jelikož dneska bylo opravdu, ale opravdu vedro, tak jsem se v dlouhých džínech velmi potila, ruce jsem měla od potu a tak mi mobil pořádně nešel vyndat. Nakonec jsem boj s mobilem vyhrála a otřela ho o své růžové tričko, jak byl ode mne flekatý, skvrnitý a ohmataný.

„Začínám nahrávat Bello, tak do toho něco řekni ať všichni vědí teda vlastně hlavně ty že si tu byla v tuhle hodinu nebo tak … Prostě něco řekni na důkaz“ vydala jsem ze sebe jako bych byla nervózní.

„Dobře, dobře zaber mě“

Otočila jsem mobil na ní a koukala se do okýnka mobilu jak Bella přes něj vypadá.

„Hele Asche až se na tohle budu koukat tak to bude fakt hustý,“ řekla Bella tvrdým tónem a přitom to vypadalo že nemá ani tucha o tom co řekla.

„Tak jo tady Bella, je právě 16:34 a já se hodlám vrátit v čase s pomocí mé kámošky,“ řekla Bella na jistotu a pak dodala: „Jo a mimochodem, Bello až to video uvidíš věř tomu je to pravda,“ zašeptla, jako by si byla naprosto jistá, že se něco stane a tak radši mluvila z budoucnosti na Bellu, která si to nebude pamatovat.
Už jsem si jen v duchu říkala jestli to mám udělat nebo ne, ale něco mi napovídalo že ano a tak jsem vyslovila: „Kéž by to Bella do mobilu řekla ještě jednou“.

Najednou se do místnosti dostavilo ohromné až oslepující světlo z okna, kde právě vyšlo slunce zpoza mraku a tak jsem si ani neuvědomila že v ruce držím telefon, který má nahrát Bellu, která je v transu. Po chvilce oslepení mi došlo otočit se od okna a svůj zrak směrovat na Bellu.

„Tak jo tady Bella, je právě 16:34 a já se hodlám vrátit v čase s pomocí mé kámošky, Jo a mimochodem, Bello až to video uvidíš věř tomu je to pravda.“

Hned co to Bella dořekla otřásla svýma zrzavýma až červenýma loknama. Koukala na mě jako bych na sobě měla špinavou skvrnu, která nejde přehlídnout a tak jsem se na chvilku odvrátila od Belly směrem k triku, ale žádná skvrnka tam nebyla.

„Co se to stalo ?“

„No vrátila jsi se v čase vzpomínáš ?? Chtěla jsi to vidět na vlastní oči tak jsem ti to nahrála na mobil“

„Mobil ? Vracení v čase ?? Cože ??... Počkej něco… ne to je blbost“

„Co ?? Co je blbost ?? Bello ?? No tak co je blbost ??“

„No napadla mě taková věc, ale no to je jedno… Vlastně mě nenapadla vzpomněla jsem si…“

„No na co ?? Bello ?? Na co si si vzpomněla ?“ a „Bello ??“
Autor Ančos, 28.08.2011
Přečteno 332x
Tipy 1
Poslední tipující: Syala
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Určite lepšie, páči sa mi, že si si vzala k srdcu rady, ktoré som ti dala. Len tak ďalej, určite to bude stále lepšie a lepšie :) štýl je ešte stále trochu ťažkopádny, ale to sa vycibrí postupne, keď budeš ďalej písať :) veľa šťastia a dávam tip na povzbudenie :)

29.08.2011 23:23:00 | Syala

Děkuju ...

29.08.2011 20:49:00 | Ančos

Musím říct, že ses od minule hodně zlepšila..Především ve stylu psaní..Teď se mi to i lépe čte:-)) Ale i ten děj..Nemůžu si pomoci, ale líbí se mi to:))

29.08.2011 17:08:00 | Vita et mors

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí