Světlo života kapitola 6.- "TI,TI,TI,TI,TI"

Světlo života kapitola 6.- "TI,TI,TI,TI,TI"

Anotace: Zde je 6. kapitola Světlo života... Opravdu moc bych ocenila každý koment. Děkuju předem ... !! ...

Sbírka: Světlo života

KAPITOLA 6. – „TI,TI,TI,TI,TI“


„Haló ?“

Ozvalo se znova. Byla jsem zamyšlená nad mamčiným vlídným hlasem a tak jsem si ani neuvědomila, že bych měla něco říct. A tak jsem jenom čekala až se ozve haló po třetí.

„Haló? Je tam někdo?“

„Jé ahoj mami to jsem já Asche ! Chci se tě jenom zeptat jestli dneska můžu přespat u Belly. Tak můžu?“

„Ale jasně že ano zlatíčko, ale zítra se brzy vrať. Po obědě nejpozději!“

Hlas najednou zesmutnil a řekl.

„Mám tě moc ráda. Užij si to! Ahoj“

„Mami děkuju. A nemysli na to! Jo? Slib mi to! Už se s tím netrap!“

„Slibuju!“

Mamka na druhé straně zavěsila. Už bylo slyšet jenom krátké „ ti,ti,ti,ti,ti“. Tím ať se netrápí jsem myslela že umřel taťka. Stále se z toho obviňuje, ale nemohla za to. Jeli prostě autem a narazilo do nich jiné. Mamka to přežila i taťka, ale nezvládl těžkou operaci v nemocnici. Už jsem se s tím nějak vyrovnala, ale víte co není to tak lehký. Vlastně ehm… Vůbec to není lehký a nevyrovnala jsem se s tim, ale aspoň si to namlouvám. Nevím jestli to pomáhá asi spíš ne než jo, ale aspoň to zkoušim.


Nemůžu říct že bylo uplně normální že Bella měla v pokoji pevnou linku, ale co aspoň jsem s ní mohla volat. Ale Belle jsem nikdy nic zvláštního a pevné lince neřekla. Ale bylo to fakt divný. Jaká 13. Letá holka skladuje v pokoji pevnou linku? Jenom Bella a to jsem na ní milovala. Když by jste viděli Bellu, tak by vám asi připadala trochu jako přísná upírka, páč měla zelené oči, do červeno černa na vlasech lokny a bílou pleť. Musím uznat i přesto že je to moje nejlepší kamarádka že se hodně líčila, ale slušelo jí to. Tmavě namalované oči k bledé pleti, nádhera. I dnes byla nalíčená, ale méně a trochu jinak než obvykle. Já osobně jsem se nelíčila. Za 1. To asi pořádně neumím a za 2. Zas tolik se mi to nelíbí.

„Bello, je to docela fajnéé !! Ne ?? „

„Jo, jo to je !! Až na to že se nám změní asi celej život jinak je všechno naprosto fajnéé !!“

„Nevim jak to uděláme, ale musíme sem nějak dostat tu slečnu, paní, babku nebo kdo to vlastně je zpět aby nám vysvětlila něco ohledně těch kostek. Jenom o nich víme že to co se v nich naskládá jsou naše schopnosti. Víš co založíme si deníček kde budeme psát co jaká věc znamená jo?“

„JO !!“

Řekla Bella a hbytě se zvedla z podlahy, na které seděla a vydala se směrem k zásuvce.
Autor Ančos, 03.09.2011
Přečteno 336x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

naozaj sa lepšíš, čo sa týka obsahovej stránky, začína to byť naozaj zaujímavé. Po tej štylistickej znova poukazujem na opakovanie slov (ten odstavec o pevnej linke by sa dal napísať určite aj inak). Všetko je to však len o tréningu, teším sa na ďalšiu časť ;)

04.09.2011 13:18:00 | Syala

Lepšíš se..Další:))

04.09.2011 04:03:00 | Vita et mors

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí