Země minulosti

Země minulosti

Anotace: Takže ráda bych zase fušovala do fantasy a tohle je muj prvotní uvod,který jsem ze sebe vyplodila.Proto se vás ptám šlo by to?

Země jejíž krajina,byla sežehnuta Anubijským drakem,se skrývala dávná legenda.
Jediné co ani drak,ani zbraně Anubijcu nedokázali pokořit svými meči,byl kostel tyčící se,až nad obzorem. Stál tu ,už mnoho staletí,představoval památník rasy jež nebyla lidská,ale jim těm tvorum dábelským,jak nás nazvali,mnohé záviděli.
Stará rasa Anubijcu jež se lidem v mnohém podobali je nechali vyplenit.Avšak Ngorové o jejich odplatě věděli a schovali si své tajemství na místo,kterého se ani Anubijci,díky své pokoře k všemohoucímu nedokázali dotknout .
A tak tam stále stál netknutý okolním světem,odolával dešti i větru.Ačkoliv byl navenek omšelý a zdi měl popraskané.V hlubokých prostorech rozložitých chodeb a sklepu,skryta veškerému zraku odpočívala v tajné hrobce mocná zbran. Ta jež měla lidstvo zahubit.Ta,která ničila vše bez čeho se lidé nemohli obejít.
Moderní svět,tu nikdy neexistoval a nebude mu dáno tu přežít.Vše co prošlou lidskou rukou musí být zničeno.
Autor jaulina, 20.09.2011
Přečteno 567x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Díky moc,na tohle jsem čekala.Víš docela mě přecházela chut,psát dál,když nikdo nic nenapsal.Vážně jsem ti vděčná.Kvuli tobě to pokráčko bude. :)

03.10.2011 04:18:00 | jaulina

Šlo by to :) Jenom, jestli ti to nevadí mám pár rad (možná to vš sama, ale stejně ti to řeku ;) neber si to nijak špatně) Zní to slibně, člověk se po takovém úvodu těší na další pokračování. U úvodu nevadí, že je krátký, ale další kapitoly by utčitě měly bý delší, aby se příběh mohl pořádně rozjet ;) A pak něco, na co by sis měla dávat největší pozor, jsou čárky v souvětí (a to hlavně mezi hlavní a vedlejší větou), protože hodně lidí, když vidí chyby, tak si pokračování npřečte. To by chtělo určitě opravit. Ale jak jsem řekla, líbí se mi to, přidávám si tě mezi oblíbené autory a jsem zvědavá na pokračování ;)

25.09.2011 13:03:00 | papája

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí