8. Trichloflormatoxin

8. Trichloflormatoxin

Anotace: Konečně další pokračování. Stín, kachničky a vesmír.

Sbírka: Pilot Dodo

Stín byl nešťastný. Seděl před porotou na bedně plné kachniček a velmi se potil.
Vesmír se právě rozhodoval, co s ním provede, a jako své zástupce vyvolil Tvora, Dodo a Suna. Ti taktéž umístili svá pozadí na bedny a právě si po zdlouhavém výslechu špitali své dojmy a návrhy.
"Tak si shrňme fakta. Ví, co převážíme, kam to převážíme, zná naše podoby a lodě," špitla Dodo a při zmínce o lodích se jí oči mírně zakalily. Měla Brouka ráda, nehledě na ztracené zboží. Škoda, že jej v tom spěchu nestihla najít.
"To mi připomíná, že bychom měli zvážit setrvání v akci "Kachny". Bez půlky nákladu by nás nemuseli přivítat s otevřenou náručí," připomněl Hoto.
"No, s otevřenou náručí ano, ale jestli ji nezavřou, jen co přistanem, toť otázka," mudrovala Dodo.
"Nejdřív Stín, pak zboží," napomenula je Tvor. Opět se zahloubali. Stínovo tvrzení, že mají kachničky figurovat v jakémsi atentátu, jim přišlo podivné a dost nepravděpodobné. Ovšem, co když...?
"Tak víte co? Ať nám to na jedné kachničce dokáže!" navrhla Tvor. Ostatní souhlasili.
Stín se chopil své šance a rozkuchal nebohou hračku. Vysypal se z ní podivný prášek. Naštěstí nikoho nezasáhl, neboť se jednalo o velmi silný jed. Trichloflormatoxin nebo-li rozkožník. Stačil jediný gram, který se dostal na holou kůži, a měli jste po problémech. Navždy.
Jakmile pašeráci vstřebali toto nové zjištění, pro jistotu se postavili na bedny.
"Kde jsou nějaké rukavice?"
"Támhle, Dodo"
"Sakra."
Zákon schválnosti zapracoval. Rukavice visely na háku přesně nad kupičkou rozkožníku.
"Co teď?"
"To se ptáš mě?"
"Všech!!!" zasyčela Dodo.
Zraky celého osazenstva se zadívaly na nešťastnou hromádku. "Zkusím ji vyluxovat."
"Zkus."
Nikdo se nepohnul.
"?"
"Co "?" ?"
"Proč to nejdeš vyluxovat?"
"Já? Proč já?"
"Vždyť jsi říkal, že to vyluxuješ!"
"Já?"
"Jo!" zaznělo unisono od obou dam.
"Ach ne, přesila," povzdechl si Sun.
"Ehm, ehm," odkašlal si Stín.
"Stejně je to přesila. Ženy mají vždycky přesilu."
"Eh?"
"To časem poznáš..." uzavřel ponuře Sun a opatrně došel pro lux.

Vyluxováno, setřeno. Za skly Ochablého sokolníka se třpytily hvězdy, šálky čaje příjemně hřály a cestující se hádali. Právě se od Stína dozvěděli důvod kachniček nadívaných rozkožníkem. Ve Vypařujících se kachničkách do koupele se skupina podvratných živlů snaží rozvrátit stávající systém. K tomu potřebuje zabít premiéra, prezidenta a pár ministrů a usmyslela si, že využije nevinných hraček k dopravení jedu do blízkosti těchto osob. Až geniálně jednoduché - nic netuše se bude státník cachtat s kačenkou a tu náhle se prášek nepozorovaně rozpustí a zaútočí! A navíc vzhledem k názvu země bude kačenka i jakousi symbolikou. Ovšem co teď? Měli v rukou osud celé jedné země! Brr! Ta odpovědnost!
Nakonec v nich převážil dobrodružný duch a vyrazili směr Vypařující se kachničky do koupele s cílem zjistit "vo co go", obhlédnout terén a pořádně si užít.
Autor pilot Dodo, 20.09.2011
Přečteno 220x
Tipy 1
Poslední tipující: hybridka22
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hybridka22: to jsem ráda :-D

24.09.2011 17:15:00 | pilot Dodo

´státník cachtající se s kačenkou´ - to mě zbouralo;)))

21.09.2011 12:12:00 | hybridka22

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí