Království Danae

Království Danae

Anotace: Po více než roční odmlce chystám nové - větší dílo. Chtěla bych, aby z toho byla alespoň 200 stránková knížka, zatím budu publikovat zde. Budu se snažit dávat to sem v pravidelných intervalech(asi po dvou týdnech). Takže pro zatím krátká ukázka...

Sbírka: Království Danae

Existují desítky podobných příběhů. O statečných srdcích, o překrásných ženách, o mocných čarodějích, o zlých nepřátelích nebo o zuřivých bestiích. Jak ale vznikly? Ne jinak, než převypravováním toho jednoho pravdivého. Ale já znám ten pravdivý příběh a tady vám jej povím...

Psal se dvacátý den měsíce žní ve třicátém roce po probuzení Hvězdy. Celý den byl zamračený a když se v noci spustil déšť a rozběsnila bouře, mladá žena v chalupě hluboko v lese porodila dvojčata – dva chlapce. Přestože byli dvojčata, byli oba tak strašně jiní. Pojmenovala je podle dávných králů. Chlapec s očima jako pomněnky a blonďatými vlasy po matce se jmenoval Fabregas a ten druhý, ten s havranními vlasy a očima barvy kaštanů, které zdědil po otci dostal jméno Belgefor.
Osm let chlapci žili se svými rodiči stále v té chalupě v lese, než přišla válka. Otce i matku zabili vojáci ve městě, když v ten nešťastný den byli odevzdat daně království. A tak chlapci osiřeli. Vzal si je k sobě muž, bývalý voják, který během války přišel o nohu a armáda jej už nechtěla. Naučil je jak zacházet s meči, sekerami, dýkami, lukem a se zbraněmi, o kterých jste nejspíš nikdy neslyšeli. V té době byli na světě lidé, kteří ještě dokázali ovládat magii. I tuhle schopnost se v nich pokoušel probudit, bohužel marně.
Když chlapci dospěli a Orlet – onen bývalý voják – zestárl a zemřel, vydali se do světa za prací, za novým životem. Kdo však mohl tušit, že se k nim štěstí opět otočí zády...?
Autor Blackinka, 23.09.2011
Přečteno 405x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Obdivuju tě Katy, že přes to všechno okolo ještě stíháš najít čas a chuť sama v sobě a odhodlala ses k tak většímu dílu, ne-li rovnou velkému.
Každopádně moc držím palce a těším se na pokračování. A počkám si jak jen to bude nutné. Nesmí se v tomto tlačit na pilu. ;-)

Mára P. :-))

P.S. Nechám si to klidně zatím jen pro sebe. Nevím, jak moc veřejně to chystáš psát. :-))

18.10.2011 22:18:00 | Amable seňor Marek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí