Laura- 1.kapitola

Laura- 1.kapitola

Anotace: Moje sci-fi o dívce která zjistila, že je z jiného světa a to ne za příliš příznivých okolností. První kapitola je asi nudná. další budou doufám lepší. prosím, pište komentáře!!!

Byl první den prázdnin a Laura Brownová seděla se svým bratrem Adamemem v altánku domu číslo 16. šesnáctka (jak domu číslo 16. všichni říkali), byla v nejluxusnější části města.Měla tři patra a dohromady dvacet pokojů. Trávník byl vždy posekán a vypadal, jako by to byl jen koberec.
Laura a Adam byli sourozenci, děti majitelů banky a několika potravních řetězců. Lauře bylo třinaáct a zdálo se jí že do tohoto světa vůbec nepatří. tuto myšlenku ještě podporovalo vědomí, že o ni její rodiče neměli zájem.
Adamovi bylo čtrnáct a uměl výborně kreslit. Nebyl namyšlený jako jeho rodiče a ani si o sobě nemyslel, že je něco víc než ostatní. Vždycky obdivoval svoji sestru Lauru,pro její odvahu.Laura byla totiž opravdu statečná a často to všem dokazovala.Třeba před týdnem se zastala malého chlapce kterého mlátili starší kluci.Obdivoval ji ale také pro její chytrost a nadání vyhnout se všemu nepříjemnému.
Ted´ tu seděli a nevěděli, comají dělat.Potom Laura navrhla" Adame, nepůjdeme se vykoupat do řeky?Jinak se tu unudím k smrti!" Adam se na ni zamračeně podíval, ale Laura už věděla, co chce říct. Mělo by to být něco jako- Vždyt´ přece víš, že to máme zakázané!- Jako vždycky si pomyslela" Proč musí pořát dodržovat všechny zákazy?" A už snad potisícé první odpověděla na ještě nevyslovený protest "Ale vždyt´ to nevadí, alespon´ to bude zábavnější!" a po tisícaté první- ke své velké radosti se Adam s povzdechem vzdal.Laura zakřičela "Kdobude první u řeky, shodí toho druhého do vody!" Adam se zašklebil a zadíval se za Laurou která už běžela pro plavky.
Laura čekala dobrou minutu u řeky na Adama. Když od ní byl vzdálený necelých patnáct metrů, křikla na něho "Adame, utíkej honí tě příšera" a zasmála se. Náhle se přestala smát. něco ji polechtalo na kotníku. Podívala se dolů a zbledla. Něco ohavného a slizkého ji drželo za kotník a táhlo ji dolů!
"Lauro!" zařval Adam, který právě viděl jak jeho sestru něco stáhlo pod vodu.
Autor l.e, 28.11.2006
Přečteno 582x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No, já se taky u toho "potravní" zarazila a myslím, že by tam mělo být spíše "potravinový". Obsahově se mi to líbí, ale mohlo by to být trošku delší a rozvinutější.

05.01.2007 15:06:00 | Marylin Cuthbert

ju? no možná jsem vedle...ale mně to divný přišlo. pod pojmem potravní řetězec si představím takové to "kravička žere travičku, človíček žere kravičku...":o) třeba je to jen moje utkvělá představa:o)) ale stejně by mi tam víc sedlo "potravinový"...

30.11.2006 21:04:00 | Darwin

jen k těm potravinám....mám dojem, že se tento výraz běžně použíívá a nepřijde mi nijak divný. Spíš mi trošku vadilo rozložení text. Konstruktivně- odstavce dbrýý, ale přímá řeč. To, co se říkalo doopravdy, a to, co si dívka jen myslela, to bych odlišila, třeba normálními uvozovkami a u myšlenek jen čárjkami jednoduchými. Pak také velká písmena na začátkcách vět by neměla chybět.
Co do obsahu bych tomu možná věnovala víc času- začátek celkem dobrý, alezdálo s emi to maličko odbyté. Taky popuisu charkteru bych dala větší prostor...a hlavně bych hned nepřeskočila z kraťoučkého úvodu okamžitě do děje....můžeš a nemusíš si tyhle rady brát k srdci..přeji příjemné pokračování:-)

29.11.2006 17:27:00 | Lisa Kloboučková

no..přijde mi to dost krátký. a taky mám dojem že potravní řetězec je spíš pojem z biologie než z obchodu..ale jinak celkem dobrý. jsem zvědavá jak to bude pokračovat:o)

28.11.2006 23:56:00 | Darwin

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí