Laura- 3.kapitola

Laura- 3.kapitola

Anotace: Třetí část mého sci-fi. V této části se Laura dozví, kdo je a co musí udělat. Prosím, pište komentáře. Moc mě váš názor zajímá.

"Dones vodu, už se probouzí", přikázal rytíř Amir svému synovi Adrienovi.Byla to pravda, Laura se skutečně probouzela. Nejdříve viděla vše rozmazaně, a proto si myslela, že leží v posteli ve svém pokoji a že jí jako vždy probudil Adam. Chtěla na něho křiknout, aby vypadl a nechal ji spát, ale naštěstí se včas zarazila.Její pohled padl na postavu ohromného člověka-Amira. Jak si všimla, byl alespon´ dva metry vysoký, měl plnovous, hluboké hnědé oči plné starostí a dlouhé hnědé vlasy, které ale byli už prošedivělé.Nikoho takového ještě neviděla. Když se trochu vzpamatovala, tak oslovila rytíře Amira."Pane, mohl byste mi říct, kde jsem a kdo jste vy?" Rytíř se zamračil, protože si myslel, že dívka je až příliš troufalá. Ale odpověděl jí."Děvče, nehováš se zrovna slušně. Já být na tvém místě, tak bych se za sebe styděl." Přísně se na ni podíval a pak pokračoval."Nejdříve porušíš zákaz a jdeš do lesa stínů a potom jsi ještě tak drzá a chováš se jako nějaký král!!!" Obličej se mu během řeči zbarvil do fialova a ted´ se chystal Lauře pořádně vynadat. V tu chvíli se ale vrátil Adrien a když zhodnotil situaci, tak se Laury zastal."Ale otče, nechte ji prosím být! Vždyt´ to možná ani nebyla její chyba!"Laura byla ráda, že se jí někdo zastal a tak se jí konečně vrátil její útočný jazyk." Samozřejmě že za to nemžu!Ledaže bych mohla za to, že mě něco stáhlo do řeky!" Amir na tohle reagoval úplně jinak než očekávala. Místo, aby se Amir naštval, tak úplně zbledl.

Amir si ztěžka sedl a zeptal se"Ty se jmenuješ Laura, vid´?" a aniž by čekal odpověd´ pokračoval "Tak dlouho jsme čekali až přijdeš, že tomu nyní nemohu uvěřit." Pro uklidnění vydechl a začal vyprávěd příběh.

"Před čtrnácti lety byl v naší zemi klid a mír. Vládl nám spravedlivý král Neryn se svojí manželkou Tyrylou. Vládnout jim pomáhala Rada sedmi. Rada sedmi bylo sedm moudrých mužů, kterých ale prahlo po moci. Proto se spolčili s Curali a vytvořili Temného rytíře. Temného rytíře zatím nikdo a nic neporazilo. Neporazili ho ti nejsilnější hrdinové, ani početná vojska. Všichni byli zoufalí, protože Temný rytíř kolem sebe rozprostíral zlo, nenávist, bolest a bídu. Přesně rok potom, co byl stvořen Temný rytíř, se narodila králi a královně dcera. Když se narodila, přišel za králem věštec a ten řekl králi tutu věštbu-Temného rytíře může zničit jedině naše princezna.Princeza nesmí dostat jméno. Jméno dostane, až když vstoupí do Světa lidí.Její jméno jí bude dodávat sílu.Až dobude vrcholu své síly, tak se vrádí, ale její návrat nebude dobrovolný.Curalové ji do našeho světa přivedou a to Cestou řeky.-Když věštec skončil, král dostal o svoji dceru strach, ale věděl, že princezna musí odejít.Věštec ale poračoval-Králi, jakmile se princezna dostane do světa lidí, ty i královna budete uvězněni Temným rytířem.-Král učinil vše, jak mu věštec řekl. Od té doby jeho ani královnu nikdo neviděl.

Rytíř Amir se na ni díval smutnýma očima a on nedokázla nic říct. Nakonec však vykoktala"To znamená, že jsem princezna, narodila jsem se ve světě, který neznám a zrovna já mám zničit nějakého Temného rytíře, i kyž ho nedokázali porazit stovky vojáků?!"Podívala se na Amira, ale když nic neříkal, vykřikla" Vy jste se snad zbláznil!"
Amir se smutně usmál a řekl"Ne, Lauro, já jsem se nezbláznil. Ty jsi princezna v zemi Lar a porazíš Temného rytíře." Povzbudivě se na ni usmál a řekl"Já vím, že ho porazíš. Ale abys neřekla, že toho chci po tobě moc, tak s tebou půjde Adrien a ještě někdo ze světa lidí, kterého si sama vybereš."
Laura se usmála "Temný rytíř by se měl začít bát. Mám dojem, že ho navštíví jedna princezna."
Autor l.e, 01.12.2006
Přečteno 394x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí