9. Hospoda U Zaneseného výčepu

9. Hospoda U Zaneseného výčepu

Anotace: -

Zase hospoda.
Luxus čtvrté cenové kategorie tu ovoněl i mozkové buňky každodenních exponátů. Pavouci na stěnách si snili své delirium.
Naše temné živly seděly s obličeji za jídelními lístky a špicovaly uši. Zatím vyzvěděly, že Černej Petr čepuje daleko lepší pivo a támhleta kočka se jmenuje Lindae (přesněji řečeno, jméno stálo na vedlejší koleji sdělení, ale hlavní obsah si zde netroufám publikovat). Opravdu velmi cenné informace!
Zjevila se nad nimi servírka a zeptala se klasickou frází, zapsanou snad v základní materii světa: "Přejete si?"
Hoto z nějakého, pro ostatní nepochopitelného, důvodu odvětil: "Nepřejeme, chceme -"
"Seš ale popínavka! To nemůžeš odpovědět normálně?!" pustila se do něj z neznámé příčiny vynervovaná Dodo (ve skutečnosti jí ráno do obličeje vybuchla zubní pasta, opařila se ledovým čajem a osolila si čokoládové křupky s mlékem; měla proto oprávněný neodbytný pocit blížící se katastrofy). "Čtyři piva a rum," obrátila se k servírce.
Když se u nich opět objevila s nápoji, zbláznil se pro změnu Stín: "Chcete mě?"
Slečna se velmi podivila, ale odpověděla nečekaně a pro Stína dosti lákavě: "No, jestli si chcete užít, tak támhle Lindae je na to odbornice."
Špión se zvedl, zamířil udaným směrem, sklonil se ke krasavici a pravil: "Smím prosit?"
"Panenko Marie," zakryla si Dodo tvář v očekávání nanejvýš trapné situace, Tvor se rozesmála a Hoto prohlásil: "A já, kam se mi poděly ty váčky s macainem."*
Servírka se vyděsila: "Vy jste drogově závislí?"
"Ne, jen pašeráci," uklidnila ji Tvor.
Zahleděli se na tančící pár, tedy spíše na ruce a nohy vyletující z oblaku sukně. Rocknfall je divoký tanec.
"Jak se jmenuje ta kapela?" zajímal se Sun o hudebníky na pódiu.
Slečna mávla rukou: "Říkají si Rolling Ducks a snaží se prorazit."
Náhle se oblak sukně se zbylými končetinami vynesl do horních pokojů.
"Vesmír je někdy krutý," pronesla mírně záhadně Dominika.
"Jenom někdy?" pozvedla obočí Tvor.
"Někdy," potvrdila Dodo, "jindy je krutější."
"Pro koho, myslíte, že bude v tomto případě? Já bych odhadoval pro tu kočku," tipoval Sun.
Zezhora se ozval praskot a na jeden ze stolků dopadl Stín. Ve stropě zela díra.
Dokonalá rozbuška pro již hmatatelné napětí mezi místními ožraly.
Což právě zjistil Stín.
Hoto se jen lehce zadumal: "Hm, asi jsem se mýlil."

*pozn. autora: Takový náš kokain.

 
Autor pilot Dodo, 16.11.2011
Přečteno 251x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí