Hydroponic town II.

Hydroponic town II.

Anotace: druhá část: Za sklem

Ocitl se na poměrně málo osvícené ulici. Před ním se tyčily dva vysoké panelové domy. zamířil k druhému z nich, kde už dva roky bydlel. Měl skromější byt o třech pokojích a balkónu, vedle něhož byla do zdi zapuštěna hydrodendria, ta obří rostlina žijící v symbióze s lidmi. v zámku zachrastily klíče. Dveře se otevřely, Josh vešel do vestibulu a namířil si to k výtahu. Ale ten nijak nereagoval na mačkání přivolávajícího tlačítka. Byl, jako vždy, mimo provoz. Josh v duchu proklel všechny svaté a dal se do zdolávání několika set schodů. každých pět minut míjel okno, kterým bylo možno vidět do Tree square garden a také šlo zpozorovat šlahouny hydrodendrií vyrůstajících z jejich stonků. Byly zkroucené a visely souběžně s lodyhou.

Po poněkud delší době stanul před vstupními dveřmi do bytu s číslem 666. Pot mu stékal do očí, což nebylo divu, nemálo pater táhnout po příkrých schodech sebe a k tomu ještě nákup...šílené! Otevřel dveře, rožnul světlo a odložil si svůj hnědý kabát. Nákup odnesl do kuchyně, kde ještě na stole ležel talíř s hrnkem se zbytkem kávy, kterou nestihl v ranním shonu dopít. V koupelně si začal napouštět vanu a mezitím zašel do ložnice zavolat údržbáři paneláku. Na zvednutí sluchátka čekal pět minut, ale telefon na druhé straně jen zbytečně zvonil. ,,Zvedni to!" přál si trochu rozzuřený Josh, aby sdělil panu Tankinsovi, že už to bez toho výtahu opravdu nejde. Ale telefon zůstal bez odezvy. Položil sluchátko a ponořil se do vany...ale nevydržel v ní dlouho. , Já jsem takovej vůl! To svět neviděl!"

Do vany si napustil ledovou vodu, protože napíchnul špatný stonek. každá hydrodendria měla dva hlavní stonky, které stály za sebou. Tím pádem byl jeden vystaven slunečním paprskům, takže se voda v lodyze velmi zahřála, ale naopak druhý rostl v jeho stínu, což mělo za důsledek vodu ledovou. Josh už neměl na koupel ani pomyšlení- nová voda se mu nechtěla napouštět a navíc ještě musel uvařit tu slavnostní večeři, na kterou už neměl moc času...

Z hrnců stoupala pára a bytem se linula příjemná vůně brambor plněných smetanou. Na stole plály svíčky a talíř s hrnkem již byli umyty a uklizeny. Zvonek. Josh se okamžitě vrhl ke dveřím. Oblékl si kabát, protože na chodbě bylo poněkud chladno, a šel k hlavnímu vchodu. jak tak míjel třinácté patro, za skleněnou výplní okna si všiml zajímavě natočeného šlahounu hydrodendrie- kolmo vůči stonku čouhala do okna...to nikdy neviděl. Vžyť tu stál ještě před hodinou, pozoroval Tree square garden a všechno bylo normální jako vždycky. Chtěl nad tím začít uvažovat, ale pak si vzpomněl, že na něho dole čeká toužená návštěva...
Autor Muta cum liquida, 10.01.2007
Přečteno 443x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

že by první známka destrukce??, a dávej si pozor na překlepy..bylo jich tam dost:-)

14.01.2007 18:34:00 | Lisa Kloboučková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí