Hydroponic town III.- střepy strachu

Hydroponic town III.- střepy strachu

Anotace: třetí pokračování příběhu Joshe Planta...jestli to budeš někdy číst, tak doufám, že se aspoň trochu:-) poznáš

Sešel zbývající patra a ocitl se v proskleném vestibulu. Bylo chladno. Vítr ho šlehl přes obličej, až ho zamrazilo, ale rychle ho zase zahřálo u srdce. Zpoza zdi vyšla blondýna skoro o tři hlavy vyšší než Josh, ustavičně si prohlížela katalog nějaké kosmetické značky a své tělo si nesla jako páv...ale za ní! Josh viděl pramen dlouhých tmovohnědých vlasů, které vlály ve vánku stejně ladně, jako mořské vlny lemují tichou hladinu oceánu. Zanedlouho spatřil i její krásné zelené oči, které když viděl, vždy létal v sedmém nebi. Byla to Sarrah, dívka, pro kterou Josh žil a dýchal. Otevřel dveře, které je dělily od sebe, objali se a políbili. Chvíli tam venku stáli pod hvězdami a beze slova se na sebe dívali. Pak se ještě jednou políbili a odebrali se ke vchodu. Po cestě si vyprávěli, teda spíše Sarrah povídala, co všechno dělala a jak se měla. Josh nebyl příliš výřečný a navíc se mu strašně líbilo, když Sarrah mluvila...ona nemluvila...zpívala. Díval se na ni a rozplýval se pohledem na její krásu a ladnost všech její pohybů.

Stoupali do třináctého patra, když začal mít Josh takový nepříjemný pocit, že není něco v pořádku. Díval se z jedné strany na druhou, necítil se ve své kůži a Sarrah to brzy zpozorovala. ,, Děje se něco, Joshi?" zeptala se opatrně. Josh neodpověděl a nenechával svůj zrak dlouho spočinou na jednom místě. Do ticha se náhle ozvalo praskání skla. Josh okamžitě zastavil, sklopil svůj zrak ke svým nohám a uviděl střepy roztříšněné po všech následujících schodech. ,, Počkej tady, nehýbej se, jdu se jen podívat. co se stalo..." řekl rychle Josh Sarrah a vyběhl schody. Zašel za zamřížovanou stěnu, která ohraničovala koridor výtahu, a spatřil rozbité okno. Jeho zrak ještě spočinul na čísle na dveřích od výtahu...13. Hlavou mu běžely myšlenky, co se tu mohlo stát. Viděl nemilosrdnou vraždu vyhozením někoho z okna, viděl vloupání oknem, viděl nešťatný úraz, kteý se někomu stal, když zakopl na schodech a rozbil si hlavu o okno, viděl...šlahouny!

Opatrně vystrčil hlavu z rozbitého okna, aby se přesvědčil, jestli to mají za následek opravdu hydrodendria. Byla tma. Tma neprostupná lidskému oku. Josh se vrátil k Sarrah a řekl jí, že je všechno v pořádku. Ale stále musel přemýšlet, jestli jsou rostliny schopny takového pohybu a takové síly, kterou musely vyvinout na proražení skla. Chtěl o tom začít uvažovat, ale řekl si, že to nechá na ráno, že teď má mnohem lepší věci na práci...chytil ruku Sarrah a políbil jí na čelo.
Autor Muta cum liquida, 12.01.2007
Přečteno 349x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

zas etě musím napomenout, hužel...ty překlepy aatd...a taky mi trochu přijde, že to moc natahuješ, al ejinak se mi to celkem líbí!

14.01.2007 18:38:00 | Lisa Kloboučková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí