Elf a čarodějka - Záchrana draků (část šestá)

Elf a čarodějka - Záchrana draků (část šestá)

Anotace: HMMMM, něco se tu děje :)

Sbírka: Elf a čarodějka - Záchrana draků

6.

    Na okraji lesa Sean pustil Eris na zem, protože už nemohl. Nebylo by to tím, že by Eris byla těžká, ale celé dny nespal a neměl dostatek sil.

Do města Eris už došla sama. Sean šel za ní.

   Ve městě si jich taky nikdo nevšímal. Když měli oba pláště, považoval je každý za pocestné a o ty se nikdo nezajímal. Sean si stahoval do čela kapuci, aby nikdo nepoznal, že je elf. Eris měla zase jiný problém, měla ve městě příbuzné. Například babičku.

   Město bylo nádherné, Eris se pořád otáčela a dívala se po obchůdcích. Zatím co Sean nakupoval jídlo, Eris se mu skoro ztratila, když sama od sebe zamířila k obchůdku s oblečením. Sean neměl na vybranou a musel jí koupit nové triko a kalhoty. Eris se na to moc netvářila, nenosila moc kalhoty, ale Sean jí to jednoduše vysvětlil: „Je to praktičtější. Když máš šaty, jednoduše se někam do něčeho zamotáš a hůř se v nich běhá.“

    Elf si v obchodě taky vybral oblečení, zaplatil za šaty a začal hledat nějaké ubytování. Po dlouhém hledání nějakého hostince našel jeden na okraji města. Sean jim zaplatil ubytování.     Eris si řekla o teplou koupel a uprosila ho, aby měl každý svůj pokoj. Elf z toho nebyl sice moc nadšený, ale přikývl.

    Měli pokoje vedle sebe a Sean nakonec dodal: „A kdyby se něco dělo křič, okamžitě jsem u tebe, jasné?“

    Eris přikývla a odešla do svého pokoje.

    Za chvilku jí přinesli horkou koupel a Eris ze sebe začala svlékat otrhané a od krve špinavé oblečení, když do pokoje vtrhl Sean. Zůstal stát ve dveřích a nezmohl se na slovo.

    Eris zareagovala okamžitě, vzala ručník a přikryla se s ním. Po dlouhé chvíli kdy na sebe jenom, tak koukali, se ozvala první Eris. „Co potřebuješ?“

    Sean se na ni nechápavě podíval, zatřepal hlavou, aby si utřídil myšlenky a řekl: „Zapomněl jsem ti dát dýku na obranu, kdyby se něco dělo.“

   „Ach tak, děkuji, Seane.“

   Když jí podával tu dýku, zahleděl se jí do očí a ona do jeho. „Nikdy jsem si nevšiml, že máš modré oči,“vyhrkne bez rozmyslu Sean a hned litoval svých slov.

Eris se tentokrát podívala nechápavě na něho a potom sklopila hlavu a řekla mu: „Ani já si nevšimla, že máš hnědé oči,“ při těchto slovech zvedla hlavu, podívala se do jeho hnědých očí a chtěla něco říct, když v tom Sean promluvil.

   „Měl bych jít, jinak ti vychladne voda.“ Poté odešel.

    Eris zůstala sama a vlezla do vody. Potřebovala si srovnat myšlenky. Co se to zatraceně mělo znamenat? říká si Eris v duchu.

   Po koupeli si oblékla své nové triko a kalhoty. Triko mělo azurově modrou barvu a kalhoty byly tmavě černé. Než šla spát, dala si pod polštář dýku od Seana, kdyby se něco dělo. Hned na to usnula.

   V noci ji probudilo bouchání otevřeného okna. Divné! Říká si Eris. Neotvírala jsem okno, když jsem šla spát! Otočila hlavu, aby viděla na okno, stál u něj skřet. Naštěstí si nevšiml, že je Eris vzhůru a tak k ní pomalu zamířil. Eris nahmatala pod polštářem dýku a byla připravená. Když byl skřet skoro u ní a natahoval k ní svou ruku, dýku mu do ní vrazila.

   Skřet zaúpěl, dýku vytáhl ze své ruky a hmátl po Eris.

   Dýka ležela na zemi a tak se pro ni Eris natáhla, ale skřet jí šlápl na ruku, aby se nemohla bránit. Eris vykřikla a nemohla zpod skřetovy nohy tu ruku vyndat. Náhle do pokoje vrazil Sean, v ruce měl meč. Skřeta tím zaskočil, nezmohl se na nic. Sean mu okamžitě setnul hlavu. Poté přišel k Eris, aby se podíval, jestli jí něco není. Naštěstí nebylo.

   „Jsem ráda, že jsi mě zachránil,“řekla mu.

   „Nemáš za co, dlužil jsem ti to,“odpověděl ji a usmál se.

Eris se také usmála. „Nemohl bys tady se mnou zůstat?“ptá se ho.

   „Ano, to je rozumné řešení. Chci tě mít na očích, je to moje chyba, že jsem dovolil, abychom měli každý svůj pokoj.“

   „Neobviňuj se, já jsem tě přemluvila.“

   Usmál se a ona mu úsměv oplatila. „Musíme se trochu vyspat a to oba!“ řekne mu, protože ví, že by jí celou noc jinak zase hlídal. „Seane, neboj, kdyby se tady někdo objevil, okamžitě se probudím.“ Sean kývl, podal jí dýku a vyhodil skřetovo tělo i s hlavou z okna. Tělo skřeta dopadlo na studenou a tmavou zem ulice. Sean, zavřel okno a lehl si na zem.

   Eris mu ještě přinesla deku, kterou našla.

   Sean jí poděkoval a lehl si na deku. Nechal s pro jistotu vedle sebe meč. 

   Eris si ji vzala a dala pod polštář. Byla vzhůru, dokud Sean neusnul. Pak usnula i ona. 

Autor malavydra, 27.09.2012
Přečteno 400x
Tipy 2
Poslední tipující: Swayn, Kirsten
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Konečně jsem si udělala čas na přečtení tvého dílka.:) Máš jednoduchý styl psaní, takže se to čte hezky.:) A je vidět, že se postupně zlepšuješ.;) Koukám, že se nám tu klube nějaká láska, nebo se snad pletu?:D Každopádně se vrhám dál, abych to zjistila.:D

03.02.2013 10:26:17 | Swayn

Nepleteš se :D

04.02.2013 14:06:50 | malavydra

i tady chybičky kvůli nepozornosti:) nevadí. ale jedna věc mě rozesmála. Eris si trvala na tom aby každý měl svojí postel:D to znělo tak jako že elf je hroznej uchyl:D až pak si psala že tedy měl každý vlastní pokoj...pak jsem to pochopila:D ale to mě vážně pobavilo:D

26.10.2012 20:25:27 | Kirsten

tak v té chvíli jsem nad tím moc nepřemýšlela :DD

27.10.2012 13:30:41 | malavydra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí