Adobard: Kap. 1 úvod do děje

Adobard: Kap. 1 úvod do děje

Anotace: Omlouvám se, musel jsem svět Adobard předělat. Snad se Vám to bude líbit :-). Morgot

Nelwëmu bylo přesně šestnáct. Bydlel u svého strýce Leona, který byl kovářem. Nelwë se od strýce naučil kovařinu.

„Nelwë“ ozval se z předsíně strýcův hlas.
„Ano, Strýčku Leone?“
„Máš tu návštěvu!“
Nelwë vstal od stolu a seběhl ze schodů. Vedle strýcovi mohutné postavy stála bytost celá v černém. Neznámí byl zahalen do černého pláště s kapucí a u pasu mu vysel meč.
„Zdravím Nelwë, synu Algalův.“ řekla postava, očividně s elfským přízvukem.
„Dob - dobrý den. Odpověděl vyděšeně mladý půlelf.
„Nemusíš se mě bát.“ řekla postava a odhodila kapuci. Nelwëho tvrzení se potvrdilo, byl to elf. Měl temně černé vlasy, modré oči a i na elfa hezkou tvář.
„Jsem Arod,bratr tvé matky Lávaen.“ Arod mu podal dopis a v dopise stálo: Milý synu, jsem smrtelně raněna a umírám. Ten kdo ti dopis dal je Arod, můj bratr. Arod tě naučí našim zvykům a tradicím. Naučí tě naše válečná umění, atd.
Lávaen


Nelwë si zbalil věci a ihned vyrazili na cestu. Jeli mlčky už pět hodin, když Arod poprvé promluvil: „Umíš elfštinu?“
„Ano“ odpověděl elfštinou Nelwë.
Zbytek cesty už Arod nepromluvil.

Dorazili k Arodovu sídlu. Arod si vybral za sídlo malý hrádek, patrně trpasličího hradu postaveného pro lidi. Hrad měl dvě věže, hlavní budovu a několik menších stavení. Byl obehnán dva metry vysokou zdí, která v některých místech pobořena.
Na malém nádvoří je už očekávalo několik postav. Vepředu stál hnědovlasí elfí šlechtic Taolin, jeho dvacetiletý syn Realin, dva elfí pěšáci Conlor a Rígadan, čtyři trpaslíci Olorik, Asnorik, Dvónar a Kloan. Jediným člověkem tu byla lovkyně Undara.
Taolin promluvil jako první: „Vítej mezi na Urlagu mezi Noídskými hraničáři Nelwë synu Lávaen. Jsem Taolin z rodu Tenlaram.“
Dalších deset minut zabralo vítání a představování kdo je z jakého rodu, města a říše.
Autor Morgoh, 08.02.2014
Přečteno 323x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí