Zabiják Temnot

Zabiják Temnot

Anotace: Kapitola 7, 8, 9 Tímhle končí to, co jsem měl doposavad napsané. Další části budou následovat, vždy když je dopíšu :-) A klidně se do mě opřete, ať vím na čem zapracovat :-) (jen ta gramatika se bude řešit až úplně nakonec)

Kapitola sedmá


,,Sysel´´ v ženě okamžitě poznal svoji manželku. Nyní nabuzen nebývalou energií vystřelil ze židle vymotal ruce s uvolněných provazů a sáhl pro svůj nůž a se slovy ,,Ty špinavý vrahu!" se na nic netušícího sedláka, který byl naprosto ochromen tím, že spoutaný trestanec proti němu vystartoval s nožem v ruce.
Naštěstí stihl sedlák dřív než po něm ,,Sysel´´ skočil odložit ženu na podlahu z dosahu veškerého nebezpečí a to se mu stalo osudným. Jelikož když se zvedal nestihl již uhnout ,,Syslovu´´ útoku. Jeden z Poskoků však vytušil ,,Syslovi´´ úmysly a skočil po něm. Oba poté narazili do sedláka, kterému projel nůž paží a pod tíhou dvou mužů se svalil. Sedlák dopadl na roh stolečku a ztratil vědomí.
,,Sysel´´ se ve vzteku rozmáchl po poskokovi. Nůž ale do teďka vězel v levé paži nebohého Sallase. Jak se ,,Sysel´´ rozmáchl, nůž rozřízl sedlákovu paži způsobem, že mu z ní vyseli cáry masa a svalů. Po-té mohl poskok pocítit čepel ,, Syslova´´ nože na vlastní kůži. Ačkoli rána nebyla nijak mířená projela přesně hrtanem a prořízla krční tepnu. Na ,,Sysla´´ se vyvalilo ohromné množství teplé tepenné krve.
Ještě než si nebožák celý od krve stačil uvědomit co to vlastně provedl, udeřil ho jílec těžkého meče přímo do spánku. Druhou stranou hlavy narazil přímo na roh toho velikého mahagonového stolu.
Ztratil vědomí…



Kapitola osmá


Nasedl na koně a vyrazil. Jel rychle a jeho černý komplet za ním jen vlál. V hlavě mu běželi plány jak provést akci na níž se chystal. Vtrhne-li do budovy stráží jen tak pro nic za nic zatknou ho. Dvacet poskoků sám nevyřídí, natož v omezeném prostoru. Bude se muset ukrýt poblíž a čekat. Až uvidí, že ,,Sysla´´ vyvádějí ven zkusí je přemoci. Předpokládal, že pokud ho odsoudí budou ho deportovat do věznice. A na to už nebude potřeba tolik lidí. Pokud ale, a to by byla ta nejlepší možnost, ho nechají jít, půjde z budovy sám. A to by byla Zabijákova příležitost. Když přijížděl ke kraji města, musel si začít dávat dobrý pozor aby na nikoho nenarazil. Věděl, že když potká nějakého kolemjdoucího bude zle. Obyvatel města okamžitě zpustí pokřik jestliže v něm pozná Zabijáka Temnot. A další mrtvé už dnes na svědomí mít nechtěl. Koně tedy uvázal v lesíku, který se rozléhal nedaleko města. Měl svého černého oře velmi rád. Bylo to velmi chytrý kůň, věděl jak se má zachovat. Když bylo potřeba dokázal jít velmi tiše i po vydlážděné cestě, dokázal se schovat a zamaskovat tak, že ani nejbystřejší pozorovatel ho nemohl spatřit, v případě potřeby čekal na jednom místě na svého pána třeba i několik hodin. Měl sílu za dva, na bocích a nohou se mu jasně rýsovali svaly, byl rychlejší než kterýkoli kůň se kterým se doposavad měřil a z očí mu koukala inteligence.
Zabiják ho uvázal ke stromu a tichým plíživým krokem vyrazil k městu. Obezřetně se vyhnul několika kolemjdoucím a systematicky pokračoval až do středu města. Tušil tam strážní budovu. Narazil na ni v místech kde by ji čekal snad nejméně. Všechna města měla radnici spolu s budovou stráží přímo uprostřed. Teďka byl sice přibližně uprostřed, ale vedle kostela? Hráz byla vůbec velice podivné město. Už jenom tím, že zde nikde nevysela jeho podobizna se zatykačem.
Ukryl se ve výklenku zdi protějšího domu a vyčkával.


Kapitola devátá

Lord Zekal zasunul meč do pochvy a těžce oddechoval. ,,Sakramentská práce, doběhněte někdo okamžitě pro doktora a kněze. Tohle není možný´´ zařval a v tu chvíly dva poskokové vykočily a letěli splnit úkol. Sám Zekal si klekl na zem roztrhl svou košili a obvázal sedlákovu velice těžce zraněnou ruku.
Bohužel pro tu ubohou ženu a zraněného poskoka se nedalo nic udělat. Žena musela být mrtvá už když jí ten sedlák donesl, maximálně ji muselo zabít to šílené rozrušení kterému musela být vystavena a poskok vykrvácel během minuty.
Mezitím ostatní poskokové uklidili celou místnost a dali vše zase popořádku. Sedláka položili na velký pracovní stůl, těla obou mrtvých položili na zem vedle již mrtvého chlapce který měl tu drzost a říct že se možná na hrázi nachází Zabiják Temnot a přikryli dekami všechna tři těla.
,,Sysla´´ posadili na židli. Potom k němu přišel Zekal zkontroloval mu obrovskou bouli na hlavě a usoudil, že ránu umístil naprosto přesně. Tak aby nezpůsobila veliké škody ale uspala člověka naprosto spolehlivě. Vyndal tedy s kapsy lahvinku silné kořalky a dal ji ,,Syslovi´´ pod nos.
Ten se okamžitě probral a jen se rozkoukal byl na nohách a hnal si to ke dveřím. Na to ale byli poskokové připraveni a jen se rozeběhl, tak už zase seděl na židli s provazem okolo krku.
,,Ale, ale, ale…´´ popošel blíže lord Zekal ,, kampak se nám to zachtělo? Doufám že je Ti celkem jasné že pokud si opravdu nic neprovedl, tak jsi právě zabil jednoho z mých poskoků a to je jeden z nejhorších přestupků. Dále si zranil tohoto sedláka. Tudíž se postarám o to aby ses dostal na šibenici.´´
,,Sysel´´ na něho koukal a jediné na co myslel byla jeho žena. ,,Kde je zježena?´´ řekl najednou ,, co jste s ní provedli co se s ní stalo?´´ Zekal zalapal po dechu, zaprvé nevěděl že ta žena byla manželkou tohohle grázla a za druhé čekal jak se bude kroutit a různě vymlouvat. Tohle byla reakce kterou rozhodně nečekal. ,,Bohužel zemřela, zatím nevíme kdo ji zabil ani co se stalo, ale doufám že nám to objasní tady ten…´´ a ukázal na Sallase který ležel na stole. ,,Sysel´´ si utřel slzu, která mu mezitím stekla po pravé tváři. Jeho žena je mrtva. On teď půjde určitě do vězení. ,,Za tohle někdo zaplatí´´ procedil mezi zuby. ,, Bohužel, pochybuji, že ten se ještě dnes probudí´´ pronesl Zekal ,,tudíž až přijde lékař a toho sedláka ošetří přesuneme vás oba do cely na druhé straně města. A pak vás oba čeká předstoupení před nejvyšší soud. A tam se rozhodne o vašem dalším osudu.¨
V tom vtrhl do služebny poskok který měl dnes službu ve městě. Když se rozhlédl po místnosti zalapal po dechu. ,,Co se tady stalo? Máme problém.´´ ,,Jo to jsem si všimnul že máme problém´´ zařval Zekal ,,mám tři mrtvé, jednoho raněného přímo na služebně stráží, takže jestli si mi přišel říct, že někdo okradl nějakého obchodníka na trhu tak bude muset počkat.´´ ,,Ne pane, našel jsem jednoho žebráka, obrovského vagabunda a asi tak 16-ti letého chlapce. Všichni tři mrtví. Žebráka musel někdo tak strašně zmlátit až ho zabil, a ty dva mají oba prostřelené hrdlo šípem. Za chvíli je všechny tři přinesou. Musel jsem povolat pár chlapíků navíc páč toho vagabunda neuneslo 5 chlapů.´´ ,,Doprdele, můžete mi někdo laskavě říct co se tady dneska děje?´´ řval Zekal a otočil se na ,,Sysla´´,,já vím že to má všechno nějakou souvislost a, že to všechno si nějakým způsobem začal ty. Vím že to nijak nemůžu dokázat ale udělám vše proto aby jsi se pěkně zhoupnul´´
V tu chvíli se otevřeli dveře a vešlo osm poskoků kteří nesli tak velkého člověka, že měl problém projít dveřmi, za nimi další dva kteří nesli mladého chlapce a jako posledního přinesli nějakého otrhaného žebráka.
,,Bože můj, šest mrtvích za jeden den jak je tohle možné´´ řekl Zekal ,,položte je vedle těch ostatních vraťte se zpátky do města a koukejte dávat pozor ať už se sakra nic nestane.´´ Poskokové odešli a chvíli na to vešel lékař s knězem. ,,Bože tady snad řádí morová epidemie´´ pronesl lékař když viděl šest postav ležících na zemi které byli přikryté dekami.
,,Ne doktore mor to není ale snad se mi podaří brzy zjistit kdo za to všechno může,, pronesl Zekal a hodil vražedný pohled na ,,Sysla´´,,mohl by jste se prosím podívat tady na toho sedláka? Má ošklivě poraněnou ruku.´´ Doktor přešel k velkému pracovnímu stolu kde ležel Sallas a otevřel svou brašnu. Sundal provizorní obvaz prohlídl si pořádně ránu, která nepůsobila zrovna krásným dojmem ,,Budu to muset zašít ale bude mít ošklivou jizvu.´´ vytáhl si náčiní a dal se do práce.
,,Otče mohl by jste si odvézt tyto těla udělat vše co je nutné a důstojně je pohřbít?´´ poprosil Zekal kněze. Kněz mávl rukou a do místnosti vstoupilo pár církevních učňů kteří popadli těla a odnesli. ,,Nebojte, dostane se jim důstojného pohřbu a my se za jejich duše budeme modlit.´´ S těmito slovy se kněz otočil a odešel.
,,Sysel´´ stále přemýšlel co s ním bude. Vůbec nevěděl jak to do sebe všechno zapadá, točila se mu s toho hlava. Během jednoho dne přišel o ženu o významný obchod a možná ho dokonce popraví. Jediné čím si byl jistý bylo to, že ten hajzl na stole kterého ošetřuje doktor mu zabil manželku. Jeho vztek byl už skoro neudržitelný. Tohle si s tím sedlákem vyřídí. Ještě nevěděl jak ale věděl, že k tomu určitě dojde.
Doktor pracoval skoro hodinu. Zekal přecházel po místnosti a přemýšlel jak se vypořádat se situací která nastala. Sedláka pošle s tím grázlem do cely a až se probere postaví je oba před soud. Sedláka z podezření za zabití té ženy a toho druhého za zabití jednoho s poskoků, podezření z obchodování se zakázanými surovinami. Jen škoda že zabil jediného svědka. ,,Zase jsem se nechal unést´´ běželo mu hlavou. No nic stejně bude vyset.
Doktor skončil s obvazem a zabalil si náčiní do brašny. Do zítra by měl nabít vědomí. Za dva dny si ho zkontroluji a po týdnu vytáhnu švy. Do měsíce bude zase moct hýbat z rukou. Do té doby by ji neměl moc namáhat.´´ a odešel.
Lord Zekal pokynul poskokům a ti se chopili ..Sysla´´, vzali Sallase a vypochodovali z místnosti. Lord Zekal vyrazil za nimi. Chtěl si je ohlídat. Nechtěl nechat nic náhodě.
Autor Mr Daniel, 04.04.2014
Přečteno 320x
Tipy 2
Poslední tipující: Aiury
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Líbí se mi, jak a kam tvůj příběh směřuje, i když si myslím (a pevně v to doufám ;), že se to bude ještě více rozvíjet. Každopádně se těším na další části tvého dílka :)

I když... nějak mi tak nesedí ten "Sysel" v uvozovkách... :D

04.04.2014 13:05:13 | Aiury

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí