Šupinka (Prolog)

Šupinka (Prolog)

Anotace: Jak miluje drak?

Sbírka: Schovávaná

Její oči byly, tak pronikavé a vražedné. Její pohled říkal všechno a zároveň nic neprozradil. Byla nebezpečná jako vichřice, co jediným dechem smete vše, co stojí v cestě a zanechá jen zkázu a bolest. Její hlas zněl lépe než výstřel tisíce děl. Když říkala NE, tak elegantním způsobem, že vás to vlastně ani nemohlo urazit. Křivky jejího těla byly tak kouzelně smrtící a její ocas... pro ten bych zbořil desítky hradů a vyrval z jejich útrob muže, co jim vládli. Vznešené maso voní výtečně a na jazyku se rozplývá. Ta námaha se za tu jednohubku sice nevyplatí, ale pro její závistivý úšklebek cokoliv. Možná, bych se s ní i dokázal rozdělit, kdyby pro mne vzplál její plamen. Je strašlivá škoda, že je tak tvrdohlavá. Chuděrka by si měla konečně uvědomit, že to značně ubírá na její atraktivitě. Také už není nejmladší a mladíčci za ní už nelítají, tak horlivě jako dříve jen, aby spatřili odlesk jejích šupin. Musím uznat, že prvotřídních šupin a odlesky ONA házet umí. POTVORA!!! A když se jí dvoří pořádnej DRAK. Myslím drak, ne nějaký choulostivý chrastítko, který se roztřese, jen když otevřete tlamu. Ale pořádný drak v celé své děsivosti. No, přímo dvořit není ten správný výraz, řekl bych, projevil zájem. Ano, to je to správné slovo, projevit zájem. A ONA?!!! Hodí po mne tím svým rajcovním pohledem a vy už vidíte, že dnešní noc rozhodně nebude nudná... A ONA?!!! „Promiň, Immísku. Ale nemám zájem!" No, pro jednou jí to zaváhání prominete. Přece jen může být rozrušená, že se o ní může ucházet (čti: projevuje zájem) někdo takový jako JÁ. Samo sebou. Ale když už se to stane i po druhý, po třetí, po třiatřicátý, tak začnete vážně uvažovat o tom, jestli v tom náhodou, vážně nehraje roli nějaký to chrastidlo. I když o tom stále výrazně pochybujete, musíte se přesvědčit a případného soka (čti: chrastidlo) eliminovat. Velmi bolestivým způsobem samozřejmě. Následně zjistíte, že je to daleko horší než jste mysleli. Protože vůbec nesoupeříte z drakem, ale s JEJÍM PÁNEM!!! Do kterého se zřejmě naprosto zbláznila. Což vám doopravdy zkazí den. Jak je možné, že taková dračice má vůbec jezdce?!! Ne, že bych já nějaké neměl, pár jich bylo, ale všichni si rychle uvědomili, jak nevýhodné to je. Když jsem jí konečně řekl, co si o ní myslím, naprosto vypěnila a vrhla se mi po krku. Což mne, nehorázně rozhycovalo, i přesto jak moc mne zklamala (čti: naštvala). Chtěl jsem jen přičichnout k vůni jejích rozkošných křídel a ONA vypění po druhý?!!! Prej, že jí sexuálně obtěžuji?!!! Ona začala první? Je to její chyba, že je tak k sežrání. Pořád mám před očima její odchod plný znechucení a opovržení. Už mne nechce nikdy vidět. Mne? Mojí HROZIVOU DĚSIVOST?! Co bude bez mé přítomnosti vlastně dělat? A co budu dělat Já? Však ona si uvědomí svou chybu. Bude prosit, škemrat o moji přízeň, tak jako moji jezdci. Dostanu tvoje srdce, ŠUPINKO. Jak s tvým souhlasem, tak bez něho. Zatím si zdřímnu, jsem unavený... Mé sny budou divoké a plné vášně,viď ŠUPINKO?

Autor Scia, 23.08.2016
Přečteno 264x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí