Vlčí smečka / Kapitola 1.- Jak to všechno začalo.

Vlčí smečka / Kapitola 1.- Jak to všechno začalo.

Anotace: Kdysi dávno žila jedna smečka, která se jmenovala severní vánek...

Kdysi dávno žila jedna smečka, která se jmenovala severní vánek. Všichni vlci co tam byli, museli poslouchat krále Bodyho a královnu Biky. Jednoho dne, kdy, začalo hodně sněžit, měla královna smečky narozeniny. Všichni vlci dostali úkol donést maso. Bylo přesně poledne. Všichni vlci se vrátili a dali maso královně.

Po vydatném obědě si šla královna lehnout. Král smečky všem vlkům naznačil, že královně je 8 let. Všichni vlci šli na lov, aby nezemřeli hlady. Byla půlnoc a vlci se vrátili z lovu. Když všichni vlci přišli k smečce, viděli krále, jak se smutně dívá na královnu. Královna Biky zemřela. Všichni vlci ve smečce smutně vyli.

Ráno se najedli a král smečky hledal novou královnu. Najednou král zahlédl krásnou vlčici v lese. Vlčice měla poraněnou packu a nemohla vstát. Král Body vlčici očichal a potom ji olízal ránu. Vlčice se postavila a očichala Bodyho. Když se navzájem, očichali, šli oba k smečce, kde vládne Body. Když tam byli, dal král smečky všem vlkům rozkaz, aby si odpočinuli a do večera zůstali na stejném místě. Když se večer vrátil král Body s vlčicí Zorou k smečce, Body dal najevo všem vlkům, že mají novou vlčí královnu Zoru.


*Pokračování příště.*
Autor Adorable stories, 24.08.2016
Přečteno 249x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí