Vlčí smečka / Kapitola 3.- Život v přírodě.

Vlčí smečka / Kapitola 3.- Život v přírodě.

Anotace: Sabina kývla a udělala to, co řekla Elena. Elena se dostala nahoru k oknu...

Sabina kývla a udělala to, co řekla Elena. Elena se dostala nahoru k oknu. Otevřela okno a podala ruku Sabině, že jí vytáhne. Elena ji vytáhla a obě holčičky utíkaly pryč. Zlý člověk se šel podívat na holčičky a jen otevřené okno. Zlý člověk se naštval a odešel. Elena a Sabina se strachem klepali. Pomalu se stmívalo a ony měly na sobě jen triko a kalhoty. „Sakra. Co uděláme, vždyť si nemůžeme udělat ani oheň, protože je sníh.“ Řekla zklamaně Elena.

„Hm…“ Zamyslela se Sabina. „Tak si postavíme iglú.“ Navrhla Elena. „Dobře. Já půjdu najít dřevo a kameny.“ Odpověděla Sabina a šla hledat. Elena postavila krásné iglú, ale neměla Sabinu. Sabina už šla a nesla plnou náruč dřeva a měla dva kameny. „Tak a teď o ty kameny bouchej nad tím dřevem.“ Řekla Sabina a podala Eleně kameny. Elena bouchala a najednou vyletěla jiskra a dřevo začalo hořet, i když pod sebou mělo sníh.

Dřevo hořelo a bylo teplo. Oheň dohořel a byla tma Eleně a Sabině začalo být zima a šly se schovat do iglú. Vtom něco zachrastělo venku a z vchodu od iglú svítily oči. Byla to puma a obě holčičky začaly křičet. Puma šla do iglú, kousla Elenu a potom Sabinu. Obě holčičky omdlely. Ráno se probudili v nějaké jeskyni, obklíčeny pumami. Elena se podívala na Sabinu a Sabina na ní.

Obou holčičkám bylo teplo, ale měli ukrutný hlad a vonělo tam kuře. Puma vzala kuře a drápem ho rozřízla na kousky. Elena si vzala kousek a Sabina také. Když se najedly, puma se naštvala, protože Elena a Sabina chtěly odejít. Puma skočila po Sabině a Elena řekla, ať Sabina uteče, ale Sabina byla v bezvědomí, protože začala krvácet. Elena zakřičela z plných plic a najednou se Eleně objevily velké tesáky, jako mají vlci a ve vlasech fialový pramen.

*Pokračování příště. *
Autor Adorable stories, 27.08.2016
Přečteno 246x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí