Císař Devíti Věže

Císař Devíti Věže

Ohromné pevností město Lamor stálo na průsečíku hranice mezi Říší feyů Enegron a Theokracii Hargalondu. Byl tak pojmenován protože ho chránili dvě prstencové hradby s třemi kulatými věžemi postavené z bílého a červeného kamene. Zdálo se však, že oblasti ohraničené zdí se od sebe výrazně lišily.

Vnější a přísně střežená zeď byla spíše ubytováním pro královskou armádu, a tak byla plně vybavena kasárnami, ohromnou a překypující zbrojnicí a dalšími vojenskými zařízeními.

Poslední zdí byla rezidenční čtvrť. V této čtvrti se lidé z Lamoru ubytovali. Toto místo nejlépe odpovídalo obrazu obrovského města.

Na každé ulici bylo rušno a každá ulice byla zaplněná lidmi a stánky s různými potřebami a různými potravinami. Majitelé stánků energeticky překřikovali jeden druhého a zároveň pokřikovali na lidi procházející kolem, spokojení lidé vábení vůní pečeného masa chodili k jednomu stánku a hned k druhému.

Obloha byla čistá a slunce jasné zářilo na prašnou cestu, která sluneční světlo odrazovala.

"Vše je připraveno generále?"

Řekla postava oděná no plné stříbrné platové zbroje, která nepatrně vyzařovala svatou auru. Tato osoba svým krokem míjela všude přítomné lidi a stánky a vypadalo to, že každý z přítomných lidí mělo na tuto osobu upřený zrak.

"Ano pane Lancelotte, naše armády jsou kompletně zmobilizováné. Dokonce se nám podařilo přesvědčit gildu žoldáků, aby se k nám připojila"

"Ho?"

Lancelott byl překvapen, nemyslel si, že by zrovna taková Gilda by byla ochotná se přidat na jeho stranu.

"Gilda" žoldáků byla známá svou loajalitou k zlatu. Tito hráči si kladly přísné podmínky svých služeb a jedna z nich byla, že museli dostat zaplaceno předem a to částkou, která převyšovala alespoň 2miliony zlatých. Bylo to proto, že jejich počet převyšoval sto členů a každý z nich byl na úrovni 70, proto bylo jasné, že ne každý přežije proti hráči s plným levelem. Avšak také tato hráčská společnost nebyla oficiálně uznaná některými vyššími cechy pro svůj velký počet. Tato Gilda si také vysloužila svou přezdívku "Řád Svatého Společenství".

"Výborně generále. Jaký je počet našich sil s těmi žoldáky?"

"Kompletní počet pro zahájení invaze čítá 70 000 tisíc hráčů, připočteme li 2 500 NPC a 50 dračích lordů. Výsledek 72 550 vojáků."

"Výborně."

Lancelott spokojen s danou odpovědí se hořce usmál. Když už se blížili k ohromné a železné dvoukřídlé Hradní bráně, generál se zastavil 30 metrů od brány a Lancelott ignorujíc generála pokračoval v chůzi.

Když už se zdálo, že je Lancelott v dostatečné vzdálenosti na to, aby mohl pokynou strážným v rudé zbroji stojící na pravé a levé straně brány obrátil se ke generálovi.

V tu chvíli začali strážní hlučným tempem otevírat brány hradu.

"Myslím, že je čas zahájit Svatou výpravu."
Autor Samebito, 07.03.2022
Přečteno 142x
Tipy 1
Poslední tipující: mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí