Cizí krev - Kapitola XXIV.

Cizí krev - Kapitola XXIV.

                                                     XXIV.

Lord Dohren seděl pohodlně usazený ve svém křesle a pozoroval dvě milující se kurtizány. Jejich nahá a zpocená těla se proplétala a již uspokojený Dohren se poté vždy rád díval. Tyto dvě měl oblíbené. Navštěvovaly jeho komnaty pravidelně. Kudrnatá dívka s kaštanovými vlasy a útlým pasem a krátkovlasá prsatice s vlasy barvy slámy. Krásné a mladé. Tak to měl rád. Vybíral si vždy jen ty nejkrásnější a nejšikovnější v tom, co dělaly. Prsatá dívka líbala tělo a právě teď bříško své společnice a své polibky směřovala stále níže.
Představení mu však narušovaly myšlenky. Už několik dní se rozčiloval. Lady Belladonna si mladého prince dokonale omotala okolo svého drobného prstíku. Ta koketa nemá jen hezkou tvářičku. Ví až moc dobře, že skrze prince se dá dostat k moci. Měl být můj. Až moc dlouho jsem ho krmil vyprávěními o válkách a turnajích. O boji s elfy a naší slávě. A teď si přijde ona a všechno zhatí. Ten malý blb chce teď být pořád s ní. Žuch. Dohrena z myšlenek vyrušil spadený polštář, který z postele se sametovým povlečením shodily při svých milostných hrátkách dvě mladé ženy.
Musím se jí nějak zbavit. Ale ona se pořád zdržuje v zámku. Navíc by z její smrti byl jen zbytečný poprask. Potřebuji se jí zbavit nějak jinak. A pak ho to napadlo. No ovšem! Lord Krivus už je teď nespokojený s tím, že musí své muže vláčet ze severu až sem. Stačí ho nějak popostrčit k návratu domů a svoji zatracenou dcerušku si vezme s sebou. Ale jak to provést? Chvilku se zamýšlel a poslouchal praskání dřeva v krbu a vzdychající kurtizány. Shuck-nahn by mohl poslat své muže na sever. Určitě už tam nějaké má. Celerenenští zabijáci jsou rozlezlí všude. A stejně mu nechávám posílat až příliš mnoho kurev za to jeho nic nedělání. Dost často nakonec zmizí. Kdo ví, co s nimi ten úchyl provádí? To jedno. Zadá svým mužům úkol. Malý nenadálý útok divokého lidu přímo v Šedé pevnosti určitě přesvědčí Krivuse, aby se i se svojí dcerou vrátil. Mladý lord se spokojeně usmál. Jsem prostě úžasný. Náhlé „Áhhh!“ bylo tak hlasité, že se soustředěním opět vrátil k oběma krasavicím. „Mám se k vám znovu přidat, mé dámy?“ Chichotání mu bylo dostatečnou odpovědí. Vstal a hupl do postele ke svým placeným milenkám.

Autor Gargak, 26.08.2022
Přečteno 161x
Tipy 5
Poslední tipující: Frr, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí