Svět Aris Kapitola XII

Svět Aris Kapitola XII

Vzducholoď sebou lehce házela do stran, když se vítr opřel do jejího boku.
Mistra Sarggase to nijak nerozptýlilo. Stále pozoroval Zarkazzira za jeho zády, jeho myšlenky si pohrávali nejméně tuctem způsobů smrti, které měl pro toho zatraceného dragotha přichystané. Občas z jeho myšlenek ho vyrušila lidská posádka, která pobíhala po hlavní řídící místnosti sem a tam. Dle slov jejího kapitána jsou přetíženi díky berserkerům, jenž transportují na jejich další cestě za rozséváním další smrti a potoků krve jejich nebohých a slabých protivníků.

Sarggas nenápadně a potichu nadhodil kapitánovi o zbavení se "nemilého" nákladu vyhozením ze vzducholodi. Mohli by dragothy naučit ještě létat. Měl velké nutkání říct to nahlas, aby ho Zarkazzir slyšel.
Věděl, že ho nesnáší a neskutečně ho bavilo provokovat toho řezníka. Jenže cíl jejich snažení byl ještě daleko a byla ho ještě potřeba. Mistr Sarggas při lehkém úsměvu odhalil své zuby. Při pomyšlení úspěchu jejich snažení se spustí druhá fáze plánu Nejvyššího, které zahrnovalo odstranění dragothů z jejich světa.
'Ach ti ubožáci!' Pomyslel si. Vůbec netuší, že jim po stovky let nevědomky slouží
k jejich prospěchu! V momentu, kdy nebudou potřeba se jich jednoduše zbaví. Dragothi jsou přesvědčeni o své síle a moci natolik, až jsou slepí o schopnostech a přizpůsobivosti lidské rasy. Sarggas a kouzelníci jemu podobní skvěle hrají svoji roli slabých mágů. Přitom jsou natolik silní, že tyhle arogantní vetřelce smetou z povrchu svého světa.
Sarggas se těšil na tento den. První, kdo měl poznat jeho skutečnou moc bude Zarkazzir.

Nepřipouštěl si Sarggas možnost svého selhání. Pokud by selhal, měl jeho učenec
a měnič v jednom nastoupit hned na jeho místo. Mistr si nenápadně pohledem zkontroloval svého učně, jestli stojí na svém místě. Nadějný mladík silné generace stál vedle něj, nespouštějící zrak z dragotha před nimi.
Zarkazzir stál vedle lodníka, který ovládal vzducholoď a hleděl beze slova na krajinu skrz velké čelní okno. Mistr Sarggas se občas zamyslel, jestli si ten ubohý hromotluk hraje na tak blbého, nebo je tak skutečně přesvědčený o své neporazitelnosti. Počítal s možností hraného divadla i ze strany svého "spojence". Tuší vůbec, že lidé vyrábí potají zbraně, při kterém jim nepomůžou ani ty jejich plátové zbraně i magické krystaly? Napadla jej někdy takový myšlenka?
Zbývá dokončit posledních pár fází jejich plánu, než bude Sarggas jako jeden
z mnoha vyvolených tu čest vyvést tu nepředstavitelnou sílu, která nenápadně a tichosti rostla po celé ty roky. A přitom je schovaná všem na očích! Generace jeho předchůdců by byli na něj tak hrdí, že zanedlouho dotáhne po třech stovkách letech jejich plán do velkého finále!

Vzducholoď sebou začala divoce házet. Sarggas společně s posádkou popadali na zem, jen Zarkazzir zůstal nehnutě na nohách. Kouzelník vychrlil ze sebe několik peprných poznámek, když mu jeho učeň pomáhal postavit se na nohy.
,,Co to ksakru bylo?! Co to kolem nás proletělo?!" vykřikl vyděšený kapitán vzducholodi.
Kouzelník se skrz posádku prodral k oknu, stál přitom vedle berserkera.
Skrz okno uviděl zelenou prachovou stopu zeleného letícího objektu, padající pomalu k zemi.
Někam do hlubokých lesů Severní provincie.
Uslyšel Zarkazzirovo zavrčení, doprovázející praskáním topora jeho sekery, když jej vzteky svíral větší a větší silou. Sarggas takové chování u dragotha viděl poprvé. Tohle se mu vůbec nezamlouvalo. Chvilku čekal na nějaké vysvětlení z jeho strany, ale žádné nepřicházelo. Berserk jen civěl na zelenou kometu upřeným pohledem.

,,Copak se děje? Co tohle má znamenat?" zeptal se netrpělivě Sarggas. Dragoth neodpověděl, jen zíral na kometu. Při jejím dopadu se les rozzářil smaragdově zeleným světlem. Les po jejím nárazu nejevil známky nějakého poškození.

,,Sakra Zarkazzire! Mluv se mnou!" zavrčel na něj kouzelník.

,,Měl byste se vrátit co nejdříve k vašemu vůdci!" odvětil dragoth a otočil hlavu ke kouzelníkovi ,,Budeme muset zrychlit a zjednodušit naše plány! Bude třeba, abyste byli připraveni!" dodal hodně vážným tónem.

,,Proč? Co tohle má znamenat?"

Dragoth se otočil zpátky k oknu, chvilku mlčel a potom odpověděl ,,Problémy! Sakra hodně velké problémy!"
Autor Saláteček, 16.02.2023
Přečteno 83x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí