Hydroponic town XV.- Bubliny

Hydroponic town XV.- Bubliny

Anotace: futuristické šatny...

Procházel okolo stovek vchodů, které byly označeny nápisy ,,bureau", což představovalo kanceláře, kde sídlilo vedení celé Moderní Noemovy archy. pak konečně stanl před klenutým obloukem, za kterým se pomalu vznášely nahoru a dolů koule o průměru tří metrů. byly lemovýny slabým, nicméně sytým světlem červené, bílé, oranžové a černé barvy. Ta ho velmi překvapila, protože nikdy dřív neviděl černou barvu, která by vyzařovala světlo. odvodil si, že do oranžové bubliny vloží svůj dosavadní šat stejné barvy a z bílé koule si vybere bělostnou kombinézu. Počkal si, až se bílá koule snese k zemi, a pak do ní vlezl.

Domníval se, že těch šatů tam bude tak dvacet, čímž pádem by těchto šaten muselo být po celé vesmírné základně plno, aby daly ošacení všem všem pěti miliónům obyvatel. jenže v bublině nenašel ani jednu kombinézu. Obklopovaly ho, jako všude, dokonale bílé stěny, jen naproti němu byl zabudován počínač.

,,Dobrý den, pane, vaše výška? ozvalo se neurčitě odkud.

,,Kdo jste?" zeptal se překvapený Josh.

...Bez reakce...

,,178" řekl pak nejistě a čekal, co se bude dít.

,,vaše rozměry?"o zvalo se stejným tónem. Josh je řekl a v zápětí mu hlas sdělil, ať přistoupí k monitoru a vybere si model. josh k němu přistoupil a zadíval se do obrazovky. Tam se měnily tyyp kombinéz a napravo monitoru byly dvě talčítka ,,STOP" a ,,WEAR". Jeden typ se mu velmi zalíbil, a tak rovnou stisknul druhý knoflík a náhle se oranžová kombinéza postupně přeměnila ve vybraný model bílé barvy. Jen okolo límce měl černý pruh a na pravé nohavici jakoby tři černé škrábance od lví tlapy. Josh poděkoval nevědíc komu, otočil se a dveře na fotobuňku se ladně otevřely. Pak počkal, až se přiblíží zemi a vyskočil. S údivem zjistil, že oranžově svítící bublina zmizela. Ale potom to pochopil- Už nebyl žádný oranžový šat, žádný Spasitel. ještě tam chvíli stál a přemýšlel, co představuje ta červená koule, protože věděl, že bílá je civil, minulá oranžová Spasitel a černá průvodci. Ale červená? Rozluštění mu zajisté neulehčilo to, že na místě oranžové bubliny se objevila koule s olivovým lemováním.

,,Co to je?!" udiveně pronesl ap řemýšlel, kolik barev určující místo v systému existuje. Zvědavost mu nedala a přišel k červené bublině. Chtěl otevřít dveře, ale nešlo to. Bylo mu jasné, že může vstoupit pouze do těch buněk, ke kterým je oprávněn. Rozhodl se opustit šatnu a porozhlédnout se po okolí...
Autor Muta cum liquida, 02.04.2007
Přečteno 301x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

trochu už to začíná být zdlouhavé...nesedla mi tam ta slovní spojení: "čímž pádem" a "neurčitě odnikud". Nahradila bych to "tím pádem" a "bůhví odkud"..třebas.....ale těším s ena další díl! taks i pospěš s tím psaním, ok?

03.04.2007 18:25:00 | Lisa Kloboučková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí