Škola slečny Caroline (1.část)

Škola slečny Caroline (1.část)

Anotace: nojo, zase nový román, ale coc se mnou naděláte, že?

Sen

Byla to tehdy velmi velmi hluboká noc. Vál studený severní vítr a pod dveřmi Carolinina pokoje nepříjemně táhlo. Kolem půlnoci za oknem zaoukala sova. Caroline se probudila a posadila se na posteli. Z očí jí tekly proudy slz. Nevěděla proč, ale na jazyk se jí dralo jen jediné slovo: Tati! Odhrnula deku a běžela ke dveřím, ale když je otevřela spatřila jsen bílé světlo a pak....

Caroline se s výkřikem probudila a posadila na posteli. Byla zpocená a těžce oddechovala. Němohla přijít na to, proč se jí zdál zrovna tento sen. Od otcovi smrti uplynulo už deset let, a tento sen se jí zdál poprvé. Nikdy nezapomene na tu satrašnou noc, kdy zemřel. Jako bezducha se svalila ve dveřích na zem a byla mimo několik hodin. Když jí ráno našla služebná, málem prochladla až na kost, když se poté dozvěděla, že je její otec mrtvý, až zemřel v tu noc, nepromluvila několik dní. Byla to opravdu velmi bolestná vzpomínka. V očíh jí palily slzy a tak si přehodila pléd přes ramena a sedla si na nízký taburet k oknu, ze kterého bylo vidět na ulici ozářenou plynovými lampami. Tak to ostatně dělávala vždy, když nemohla spát.

Na ulici ji ale dnes upoutal dům naproti, na jehož vývěsním štítě byl nápis: HOTEL. Zastavil před ním kočár a z něj vystoupil muž tak kolem třiceti let a za ním mladá dívka. Sluhové začali z kočáru sundavat zavazadla a že jich nebylo málo. Caroline visela očima na muži, který byl velmi elegantní, ale přesně v tom okamžiku se i muž podíval jejím směrem. Odskočila od okna, ale byla přesvědčená, že ji nemohl vidět. Raději si proto vlezla opět do postele a zavřela oči. Tentokrát už spala tvrdě až do rána.

________________________________________________________

Abych Vás ale seznámila s hlavní hrdinkou.

lady Caroline Downhillová
-27 let
-stále svobodná
-žije s matkou a sestrou Catherine(17 let) v paláci Downhillů ve měste 20 mil za Londýnem
-po smrti otce se starala o rodinu
-vede vyhlášenou školu pro mladé urozené dívky a vždy jednou do roka sponzoruje dvě chudé dívky, kterým platí školné
-odmítá se vdát a veškerý svůj čas věnuje práci, matce a sestře
-miluje knihy a divadlo
-občas jde do divadla, ale nikdy sama
-zásadně nejedná s muži, pokud to není pracovně
-nerozumí mužům, a vůbec ne svůdníkům
Autor Elesari Zareth Dënean, 28.09.2008
Přečteno 525x
Tipy 14
Poslední tipující: Leedram, Alex Foster, Tezia Raven, Lavinie, odettka, Cassandra, Tasha101, jjaannee
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

dalšííí

30.09.2008 01:23:00 | Cassandra

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí