Authors´ Challenge - 2. díl - Úhel pohledu

Authors´ Challenge - 2. díl - Úhel pohledu

Anotace: I challenge Kes to continue! Předchozí dílek u Nienny :-) A protože jsem holka líná, přikládám jen menší rekapitulaci - berte tuto kapitolku spíš jako součást té předchozí - z jiného úhlu pohledu... Akci nechávám na vás ostatních. Good luck!

Vědoucí ruka v těžké plátové rukavici křečovitě trhla koženými otěžemi, než opětovně povolila své nesmyslně tuhé sevření. Přechodný nával vzteku z jeho těla pomalu ale jistě vyprchával, strnulé svaly postupně zmírnily nepřirozený stisk. Přes veškeré sebeovládání, kterým se snažil spoutat své divoce rozbouřené emoce, nedokázal zabránit tomu, aby nešlehl zhnuseným pohledem po nevinně se uculujícím společníkovi. Když mu André škodolibě líčil, co nechutného provedl minulou noc s tím tmavovlasým děvčetem z Adaronu, bezmocí se mu stáhl žaludek a docela vážně si pohrával s lákavě vyhlížející představou definitivního vykleštění tohoto bezohledného parchanta.
„ Netvař se jako zahořklá stará panna, Rhaine“, ušklíbl se rozdováděný mladík svým typicky pokřiveným způsobem a líně poplácal zaštítěný bok svého statného oře. „ Ta holka si ani v nejmenším nestěžovala.“
Lhostejnost, se kterou vyplivl ona jedovatá slova, byla dobře mířeným políčkem rozbolavělé duši druhého rytíře.
Rhain raději sklopil hledí černé helmice, aby víc nemusel čelit potměšilému úsměvu samolibého bastarda, který nenuceně natřásal svými zlatými lokýnkami a soustředěně přitom propichoval neproniknutelnou zeleň nedaleké houštiny.
„ Dal bych si nějaké mladé masíčko, co ty?“, zaskřípal chtivě krátce předtím, než se z nízkého porostu vymotala plavovlasá divoženka s růžolícími tvářemi a poplašeným laním pohledem. Rozverně se zachichotala přihlouplým výrazům šokovaných jezdců, aby hned vzápětí ladně odtančila do bezpečného skrytu staletých dubů.
„ Viděl jsi to?“, zajíkl se André udiveně. Jeho společník nevzrušeně trhl jedním ramenem.
„ A má být?“
Sžíravá dravost blonďákových očí dávala Rhainovi zřetelně najevo, co se jeho zvrhlému příbuznému právě teď honí hlavou. Neukojená touha sálala doslova na míle daleko.
„ Za ní!“, zaslechl ostrý hvizd a tak téměř bezmyšlenkovitě stiskl ostruhy v zoufalé snaze zabránit dalším nepřiměřeným ohavnostem nadrženého surovce. Dohonil ho na okraji zarostlé mýtiny, hladově větřícího kolem.
„ Jsem si naprosto jistý, že ta víla běžela tímhle směrem!“ , vykřikoval André horečně a podezřívavě mapoval nové území.
„ Byla to jen malá holka“, vydechl Rhain ve snaze zkrotit jeho šílenou roztěkanost.
„ A má být?“
Nekřesťansky proklínal den, kdy mu uvázali na krk zhýčkaného královského blázna s typicky francouzským přízvukem. Co na tom, že je to Jindřichův levoboček?
„ Myslíš ty někdy na něco jiného?!“, protočil nespokojeně tmavé panenky.
„ Jistě, na boj!“, prskl André a koutky úst se mu lehce zachvěly. „ A jak se zdá, dnes si nejspíš užiju obojí!“

Rhain zaostřil směrem, kterým se nyní ubírala bratrancova plná pozornost, obočí nevěřícně přikrčené. Užasle přeskakoval z pobledlé tváře rozechvělé dívenky na drobná zápěstí, odhodlaně svírající několikalibrový šaršoun s takovou zarputilostí, že by jí kdejaký dvorský pobuda mohl jen tiše závidět. Překotně zvažoval, kde se tu vůbec vzala, trhavý pohyb po levé ruce ho však okamžitě vrátil zpátky na zem.
„ Dost nesmyslů!“, houkl André popuzeně, hltaje éterickou bytost, neochvějně čelící oběma mužům z prahu svého polorozpadlého domku. Vztekle odstrčil pofrkávající koně a rázným krokem zamířil k rusovlasé krásce.
Třas křehkých paží notně zesílil.
„ Zůstaňte, kde jste!“, vyhrkla bojácně, když se špička jejího meče nechtěně otřela o rytířovu zbroj.
Rhain si překvapivě uvědomil, že bude jen o něco málo starší než původně předpokládal. Devatenáct? Dvacet? Slovní výměna názorů před jeho zrakem povážlivě narůstala, dokud ji nepřeťal nepřirozeně chrčivý zvuk umdlévající dívky. Zbabělec!
„ Pusť ji, André!“, zavrčel rozzlobeně, prsty hrozivě obtočené kolem jílce tepaného meče. Syčivý smích mu byl jasnou odpovědí.
„ André!“
Blonďák neochotně povolil smrtící sevření, propalujíc otravného společníka dosti nehezkým pohledem. Požadovaná panenka, o kterou se tak nešetrně přetahovali, se bez protestů sesunula podél kamenné zdi.
„ Copak Rhaine, nechceš se dělit?“, zaskřípal rozčarovaně. „ To od tebe vůbec není pěkné...“
Frustrovaný rytíř zaujal bojový postoj a výhružně se zaškaredil. Provokativně vystrčil jazyk.
„ Tak pojď, bratránku…“
Autor odettka, 06.02.2009
Přečteno 672x
Tipy 28
Poslední tipující: Darwin, Mirime, Sára555, Ulri, Zdeněk Farkaš, jjaannee, STIMPRE, Kes, Tezia Raven, Lavinie, ...
ikonkaKomentáře (24)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No... jsem ráda, že je drahý Rhain dosud naživu... Teda 3. díl a ze 4 postav jsou už 2 teoreticky mrtvý... Kes je teda kosí... Příští dílo radši započneme na liduplné tržnici ;-D

Prosíííím! Ať má Rhain aspoň tři vlasy, aby si je mohl splétat do copu... Předem díky :-DD

09.02.2009 19:59:00 | Nienna

Smůla...:D podoba je na mě!!!:P

09.02.2009 16:04:00 | Tezia Raven

to Tezia: Ujišťuji Tě, že Kes o tom ví :)

ad podoba Rhaina: nechte se překvapit. Něco rozmyšleného mám.

ad příběh: při mé zvrhlosti ... čekejte nečekané :)

09.02.2009 09:07:00 | Kes

P.S: Omlouvám se všem útlocitným dušičkám, ale asi mi to psaní vážně leze na mozek :-)

08.02.2009 16:19:00 | odettka

Ale fuj! Proč hned tak děsivé představy? Úplně stačí, když mu nechá hlavičku bez vlásků, pusinku bez zoubků a ksichtíček bez jednoho očička, na záda přidělá křivý hrb... Ach jo, zase jsem se nechala unést :-D

08.02.2009 16:18:00 | odettka

Jak to myslíš? Že by třeba trpěl malomocenstvím?

08.02.2009 14:59:00 | voedor

Velký dík drahé Nienně - ani já bych to nepopsala líp... Nejspíš jsme naladěné na stejně pomatené vlně - a taky doufám, že Kes Rhaina neoškube až na kost :-D

08.02.2009 13:50:00 | odettka

Já to shrnu: Jsou tam dva rytíři. Jeden s divnýma choutkama - blonďák jménem André a druhý je jeho bratranec Rhain, který zatím vlasy nemá, a zatím se zdá poměrně čestný. André škrtí Elisabeth a Rhain jílec svého meče. A to je asi tak vše, přátelé ;-)

08.02.2009 13:18:00 | Nienna

Tezia: Řekla bych, že čím dřív na tebe přijde řada, tím jednodušší to budeš mít... Za 1. nemáš toho tolik na co navazovat a za 2. si můžeš ještě spoustu věcí upravit dle svých představ... Ale že se ty vůbec bojíš, vždyť tvé a Ihsie dílko je super! :-)

08.02.2009 13:16:00 | Nienna

Já si taky představovala toho druhýho jako tmavovlasýho. Tak snad nám z něho Kes neudělá holohlavýho ;-)

08.02.2009 13:14:00 | Nienna

Hele, máte nový jméno, vlasy si domyslete sami, jo? Nemůžu vám přece všechno vyžrat :-D
Mňo, tak třeba se Kes dopíše k tom, že Rhain je tmavý typ - taky bych si ho tak nějak pro odlišení představovala :-)

08.02.2009 12:18:00 | odettka

Já vím jen jedno...:D:D: Jeden je blond a druhej kdo ví? na rozlišení dala bych hnědý bo černý vlasy:D:D:D

08.02.2009 11:41:00 | Tezia Raven

Nienna: Cože? :'( to mi nikdo neřekl!xD

08.02.2009 11:41:00 | Tezia Raven

No to je zlý :D Otázka jestli o tom Kes uz vi? xD

07.02.2009 09:57:00 | Tammy

Pro Tezii: Moc se neraduj, tohle nemá pořadník... Autor si sám vybere podle svého uvážení komu to předá ;-)

06.02.2009 23:04:00 | Nienna

Pěkný..... chtěla bych vidět, jestli vyplodím taky něco...:D ještě že sjem až dáááááleko:D

06.02.2009 20:57:00 | Tezia Raven

Jasně, obhajoba založená na tom, že tam ten koment hodím 5x :-D Já je prostě udolám ;-)

06.02.2009 18:05:00 | Nienna

Hehe, stane se... Díky za skvělou obhajobu, Nienno :-)
Omlouvám se za svůj krkolomný styl psaní, trošku doupravým odstavce, ať to tolik nedráždí...

06.02.2009 17:56:00 | odettka

Vždyť ji škrtí André... Rhain jenom pevně svírá meč :-) Škrtit bude možná v dalším díle svého příbuzného...

06.02.2009 17:54:00 | Nienna

Vždyť ji škrtí André... Rhain jenom pevně svírá meč :-) Škrtit bude možná v dalším díle svého příbuzného...

06.02.2009 17:54:00 | Nienna

ups - malý error :-)

06.02.2009 17:54:00 | Nienna

Pěknýýýý! A to jméno se mi moc líbí. :-)
Taky tě k znásilnění nikdo nenutil, třeba ji Rhain zachrání. ;-) Už jsem zvědavá, co s tím provede Kes...

06.02.2009 17:52:00 | Nienna

Ano, přiznávám - jsem zbabělec!!! Jenže znásilnění hned ve druhém díle mi přišlo dost brutální, takže ať se činí Kes... ;-)

06.02.2009 15:15:00 | odettka

eh? zadnej kom?? he, tak ja budu prvni mno :)..dobre, dobre, pekne shrnuti zajimave...nicmene si toho navic moc nenapsala :))
ale i tak se mi to libi :)

06.02.2009 14:58:00 | saddova

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí