Giovanni Tino:Cosa nostra (kapitola 3)

Giovanni Tino:Cosa nostra (kapitola 3)

Anotace: Vznik Tinova gangu

Sbírka: Giovanni Tino:Cosa nostra

New York,1920
Giovanni Tino.Muž plánující pomstu.Druhý den se Giovanni dočetl v novinách,že mrtví muži byli z gangu Giuseppa Doniho.Byl to začinající boss,který už zabil nebo nechal zabít přes dvacet policistů.Právě jeho muži brali pracujícím dělníkům peníze.Giovanni se rozhodl,že dona Doniho zabije.Zase přišel den výplaty.Azase pžišel mladík pro peníze.Když přišel k Giovannimu,řekl:,,Dej sem peníze nebo budeš mít problém''.
Giovanni naznačil,že sahá do kapsy.Když mladík sledoval jeho ruku jak sahá do kapsy,ruka mu prudce vystřelila di obličeje.Givanni mu zlomil nos a on upadl do bezvědomí.Giovanni se podíval na něj a pak na vystršené spolupracovníky kolem.Vylezl na nejbližší bednu s nákladem a řekl ostatním:
,,Vidíte?Jde to.Postavíme se mafii.Chci osvobodit tenhle přístav od nadvlády lidí,které ani neznáme.Když půjdeme všichni,nemají šanci.Kdo se ke mně přidá?''
Po těchto slovech všichni přítomní oněměli.Po chvíli ticha se ozvalo:,,Ty jsi blázen!Postavit se donu Dinovi je sebevražda!'' a všichni začali odcházet.
Giovanni seskočil z bedny a zařval:,,Chcete se nechat obírat dál o peníze?Nebo chcete žít jako králové?Zaručuju vám každému podíl.Sesadíme dona z trůnu.Dokážeme to!''
Muž který předtím protestoval odešel.Jeden ze zbylých však prohlásil:,,Já už na to kašlu!Nenechám se obírat jak mrtvá slepice!Já chci žít!Kdo jde se mnou?''
Strhla se vlna.Z každé strany se ozývalo hladité ,,Já''.
Tak vznikl ,,Tinův gang''.S donem Giovannim Tinem,který toužil po pomstě a vojáky,kteří toužili po tom,pro co do Ameriky přijeli.Po penězích.Tento gang byl schopný všeho.
Autor Ičnisan, 16.08.2009
Přečteno 392x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí