Giovanni Tino:Cosa nostra (kapitola 6)

Giovanni Tino:Cosa nostra (kapitola 6)

Anotace: Začátek Tinova plánu

Sbírka: Giovanni Tino:Cosa nostra

New York,Tinova základna,1920
Giovannimu přišel dopis.Jako každý týden mu jeho účetní napsali kolik si vydělal nelegální činností:vydíráním,prodejem alkoholu,krádežemi na ulici.Tento týden to bylo o 10% méně než minule.A tak to šlo s Giovannim pořád.Za poslední dva měsíce přišel o tři tisíce dolarů.Někdo mu pořád přebíral podniky a nutil majitele jeho barů aby platil jemu.Ten někdo byl don Dino.Giovanni tohoto mladého dona ještě nikdy neviděl,ale věděl že se ho musí zbavit.Když by ho odstranil,pomstil by Salvatoreho a stal by se nejmocnějším donem New Yorku.
,,Chci aby ses dostal k Dinovi.Musíš mi ho pomoci zabít,'' řekl jednou Giovanni mladému Fredovi.,,Něco mi dlužíš.Takhle mi to můžeš splatit''.
,,Ale jak se tam mám dostat?'' ptal se Fred.
,,Musíš se seznámit s někým od nich.A pak se k nim můžeš dostat''.
Už za pár dní se Fred seznámil s jedním mladým mafiánem v jeho věku,který pracoval pro dona Dina.A měsíc na to už skládal donu Dinovi slavnostní přísahu věrnosti.Od té doby s ním byl Giovanni Tino v kontaktu jen přes mrtvou schránku.V jednom opuštěném domě dával Fred do schránky údaje a později si je tam Tinovi muži vyzvedávali.


New York,1921
Pár měsíců nato už měl Giovanni k dispozici údaje o všech Dinových obchodech,barech a klubech s alkoholem.Don Dino udělal z Freda svého účetníhoa proto měl k dispozici vše,co potřeboval.
Jednou se Dinovým mužům ozval Giovanniho zástupce a chtěl na příkaz svého dona uskutečnit obchod s několika desítkami samopalů.Poté,co Dinovi muži kladně odpověděli,Giovanni se usmál.
Jeho plán započal.
Autor Ičnisan, 30.08.2009
Přečteno 445x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí