Giovanni Tino:Cosa nostra (doslov)

Giovanni Tino:Cosa nostra (doslov)

Anotace: Doslov...

Sbírka: Giovanni Tino:Cosa nostra

New York,1921
Giovanni byl odvezen do vazby a čekal na něj soud.V té době za ním přišel Vito Genovese.
,,Vito!Jak to dopadlo v té dílně?'' zeptal se Giovanni místo pozdravu.
,,Pozabíjeli jsme je všechny.Přišli jsme o pět mužů,'' zašeptal Vito,aby ho vazební hlídač na stanici neslyšel.
,,To je dobře.Mluvil jsem se svým právníkem.Mám na krku vraždu,vydírání a daňový únik.Zdá se,že skončim na křesle.A proto po tobě chci jednu věc.Musíš vést můj gang.S heslem 95-04-08 se dostaneš do mého sejfu v pracovně.Jsou tam spisy o všech podnicích,výdajích,příjmech a všech členech gangu.Od teď je na světě Genovesův gang.Věřím,že se o něj postaráš,'' řekl Giovanni své přání.
,,Postarám.Done Giovanni.Nezklamu vás,'' řekl Vito s úctou a obřadně mu políbil ruku skrze mříže.Giovanni kývl hlavou.
,,Konec navštěv,'' řekl strážný a podíval se na Vita.Ten kývl a rozloučil se sesvým donem.,,Sbohem done Tino''.,,Sbohem.Done Genovesi''.
Soud probíhal za nedělního odpoledne.Porota dospěla k závěru běhěm deseti minut.Vinen.Nejdražší právník,kterého Giovanni sehnal,udělal dobrou práci.Místo trestu smrti se mu podařilo získat pro dona Giovanniho doživotní vězení v novém vězení Alcatraz,poblíž San Franciska.
Giovanni byl na ostrov s věznicí dopraven okamžitě po soudu vrtulníkem za ozbrojené ostrahy.
Když seděl na studeném kavalci za mřížemi a díval se do moře,řekl si jednu větu.
,,Jsem šťastný''.



Tak skončila kariéra nejmladšího dona v Alcatrazu a začala kariéra nejslavnějšího dona v New Yorku,dona Genovese...
Autor Ičnisan, 09.09.2009
Přečteno 469x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí