Anna Breťanská

Anna Breťanská

Anotace: Tady jsem se nechala inspirovat 15 stoletím a tudíž narození Anny Breťanské...

Sbírka: Moje Povídky

Byl rok 1476...Papežem byl Sixtus IV.,ve Francouzském královstí vládl Ludvík XI...Nenarodil se letos nikdo...Zemřel v prosinci Vlad III. Dracula...A právě tehdy začíná náš příběh v roce 1477...

Vládce ani papež se nezměnili...Jsem Anna Breťanská a právě v roce 1477 jsem se narodila...Jsem nebo bývala jsem breťanskou vévodkyní ale to je minulost...Teď mám daleko lepší život jsem francouzská královna...A dokonce jsem byla 2x ve Francii královna...

Karel VIII...To je můj první manžel za kterého jsem docela ochotně vdala...A díky němu jsem mohla nosit titul kralovna Francie...Ale my žili odděleně takže jsme moc dobře nezačali nemyslíte?Měli jsem čtyři děti ale žádne nepřežilo až na dětátko jménem Karel Orlando které žilo 3 roky...Poté zemřelo na osypky a já se z toho nevzpamatovala...

Ludvík XII...To je můj další manžel...Jelikož jsem neměla děti a v té době mi bylo 21 let jsem musela souhlasit že se za něho vdám ale problém tu byl...Jana Francouzká dcera Ludvíka XI.,byla jeho maželkou...Anulace byla nejsnažší možnost a on na ní ochotně přistoupil...

Třetí manžel a jelikož po třetí vdaná jsem byla 8.ledna roku 1499...A poté roku 1501 kdy už jsem měla dceru Klaudii jsem jí provdala za Karla V...Ale to maželství se nepovedlo ani neuskutečnilo takže se skoro vdala na francouzského dědice Františka z Angouleme říkám skoro protože já to neschvalovala a kdo jo?

Nadešel rok 1513 – 1514 kdy jsem umírala na záchvat který mi způsobili ledvinové kameny...

Tak to jsem já Anna Breťanská a pověděla jsem vám můj příběh doufám že se vám líbil?
Autor Venjinka, 26.07.2010
Přečteno 615x
Tipy 1
Poslední tipující: stravla
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Znovu: tohle není román, ale jakési dílko, které obsahuje spoustu chyb. Prosím, aby sis je opravila, a nejlépe, pokud bys ho zrovna i rozšířila. Životopis Anny Bretaňské si můžeme přečíst i kdekoliv jinde. Děkuju.

08.10.2010 20:01:00 | Princezna.Smutněnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí