Lucien a Alexandra 6/?

Lucien a Alexandra 6/?

Anotace: není moc dlouhý...přesto se omlouvám za chyby :)

Přesně v osm hodin ráno probudila paní Millerová Alexandru. Ta už skoro zapoměla co se jí v noci stalo.
Když se ,ale o pár okamžiků později, podívala v jídelně na vévodu, zrudla.
"Vyspala jste se dobře, slečno Granvillová?" zeptal se aniž zvedl oči od novin.
"Jistě, Vaše Milosti. Včera jsem vám oznámila, že odcházím, takže kdybyste něco potřeboval, víte kde budu. Nyní se rozloučím."
To Luciena přimělo zvednout oči. Vypadala krásně. Černé vlasy měla uvázané do uzlu a na sobě světle zelené šaty. Slušelo jí to.
Vstal a přešel k ní.
"A nechcete se slečno, nejdříve nasnídat? Přísahám , že vás poté doprovodím k vám do domu."
Chvíli se měřili očima. Nechtěla ustoupit ,ale musela ho poslechnout. Byl vévoda a ona jen obyčejná poddaná. Posadila se na nabýzenou židli po jeho pravici.
Lucien byl už v klidu a tak si vzal hrníček s kávou a napil se.
"Slečno, hodně jsem přemýšlel. Už takhle se staráte v podstatě o moje účty. Napadlomne, že byste mohla přestěhovat se na zámek. Dělala byste mi účetních.Dostávala byste plat, to je samozřejmé.Řekněme 10 liber na měsíc. Tak co vy na to?"
V první chvíli chtěla odmítnout, ale poté zvážila množství peněz. Ano, bylo to riskanní , být v přítomnosti vévody každý den,ale jednak mu musela zplatit peníze a za druhé nemuseli tedy už žít jen z jejího věna.Rozhodla se.
"Dobrá, budu vám dělat učetní ,ale mám doma mladší sestru a nemocného otce, budu potřebovat den nebo dva, abych tam mohla zajít."
" Váš otec, samozřejmě. Bude o něj velmi dobře postaráno, budu mu posílat peníze na domácnost na jídlo... Vyhovím vám, ale potom se také dohodneme na podmínkách vaší práce. Dnes vás vyprovodím do vašeho domu a jestli budete chtít, už zítra můžete začít."
"Na to Alexandra neřekla nic a po hodině vyšli z brány. Nechtěla se vozit kočárem, nebyla na to zvyklá a tak Lucien usoudil , že bude lepší jít. Alex to jen uvítala.

Došli k Alexině domu, Lucien se s ní rozloučil a vyrazil zpátky.
A jí čekal velmi nepříjemný úkol. Oznámit vše otci. Sice s vévodou souhlasila, ale též mu neřekla, že otec nejspíš nebude souhlasit. Byl vůči vévodovi dost zaujatý.
S povzdechem vstoupila do domu.
Autor Rose, 12.01.2011
Přečteno 560x
Tipy 1
Poslední tipující: kuklicka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásný příběh :) Těším se na další díl :))

10.07.2011 12:11:00 | Midori Mizu

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí