Růže a meč-kapitola XV. tečka tečka tečka :)

Růže a meč-kapitola XV. tečka tečka tečka :)

Anotace: upozorňujeme že následujcí kapitola není vhodná pro děti a mladistvé...a případně je zbytečná a dá se přeskočit :)

Sbírka: Růže a meč

Ani nevím jak dlouho jsme se líbali, vůbec jsem nevnímala. Na okamžik se odtáhl, mé tváře byly zarudlé a horké, otevřela jsem oči, jeho košili jsem mu zřejmě sundala a odhodila až na druhou stranu stanu, sama jsem měla po celém obvodu rozvázané horní šaty. Pochopila jsem proč se zarazil, ale já neměla nejmenší chuť přestat. Znovu jsem ho začala líbat, mnohem silněji a vášnivěji než předtím. Trochu se mi třásli ruce když jsem mu rozepínala kalhoty, ale ať už to bylo z vzrušení nebo z mírného strachu nevnímala jsem to. U kotníků mě chytl za lem sukně a pomalím pohybem po mých lýtkách a stehnech vytáhl nahoru.

V okamžik kdy se naše těla propojila v jedno mě cosi uvnitř donutilo prohnout se jako luk a zaklonit hlavu v němém výkřiku. Tristan mi přitiskl horké a vlhké rty na krk. Vášeň zesilovalo náhlé uvolnění již dlouho potlačovaných citů. Srdce mi bilo až někde v krku a prsty jsem mu sjela po jeho svalnatých zádech. Tristan se mírně zatřásl, obejmul mě pevněji, v podbřišku se mi začal šířit příjemný šimraví pocit. Obmotala jsem Tristanova záda oběma nohama a pocit začínal být čím dál intenzivnější až vybouchl na vrcholu, projel mi celím tělem a rozechvěl mi i prsty na nohou. Znovu mě políbil…znovu, znovu a znovu…doufám že to nikdy neskončí.
Autor Aidinera, 11.02.2011
Přečteno 769x
Tipy 6
Poslední tipující: Klaný, kourek, kuklicka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Není zač...XD

21.02.2011 18:34:00 | kuklicka

:) snažím se ale se vším je to takový vachrlatý :/

a PS:děkuji.:)

18.02.2011 15:51:00 | Aidinera

P.S. Krásně kreslíš...

17.02.2011 17:52:00 | kuklicka

Mně je 15 a půl:D
Proto se ptám...:D A nechceš zase něco přidat...

17.02.2011 17:47:00 | kuklicka

mno já nevím...bylo ti již 18?? (mě teda ne ale to je jedno :) )

15.02.2011 11:45:00 | Aidinera

A kdo je podle tebe mladiství:D

12.02.2011 10:09:00 | kuklicka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí