Sázka na lásku kapitola1

Sázka na lásku kapitola1

Anotace: myslím, že historický román ne zrovna z našeho světa ,ale snad se to bude líbit

"Byl bych opravdu rád, kdybyste pustil mou sestru!"
Hrabě Blackstone vstoupil do ložnice a pevně zatnutá čelist nenechávala nikoho na pochybách. Držel svůj vztek jen tak tak na uzdě.
Mladý pár od sebe polekaně odskočil a zděšeně se podívali ke dveřím. Oba byli v tu chvíli vděční za Blackstoneovo sebeovládání, protože kdyby křičel mohl by přijít ještě někdo jiný a To by potom byl Skandál.
Hrabě Gareth Blackstone nevěřil vlastním očím. Jeho mladší sestra si domluvila dostaveníčko. A to zrovna na plese, kterého se musel účastnit. Už tak měl náladu pod psa, ale tohle. Byl v šoku. A měl vztek, velký vztek.
Potichu za sebou zavřel dveře a pomalu se blížil k dvojici. Mladík udělal úkrok, aby ochránil Meredith a zkoumavým pohledem si hraběte měřil.
Ten spratek se chová jakoby nic! uvědomil si Gareth překvapeně a ještě víc ho to postrčilo k pomyslné hranici.
"Garethe!" ozvala se nejistě Meredith za mladíkovým ramenem. Nebyl o mnoho vyšší, jak ona, ale i tak ji dokázal z větší části zakrýt.
Blackstone přesměroval svůj pohled na sestru. Čekal, že se bude tvářit kajícně a provinile. Nenapadlo by ho, že by se mohla tvářit pobaveně. Zhluboka se nadechl.
Meredith toho využila a pokračovala: " Garethe. Vše je v pořádku. Nic se nestalo. Jen ... " zaváhala " ...jen jsme si tu , ehm povídali." Lhala, a ne moc přesvědčivě. Mládenec se ušklíbl.
Hrabě to postřehl a sjel ho očima od hlavy až k patě. Ironicky nadzvedl obočí, když došel ke košili bez vázanky a kabátce. Koukl na pohovku, kde obojí leželo.
"Nic?" znovu se podíval Meredith do očí, ale dál mluvil na hocha.
"Doufám, že je vám jasné, co bude nyní následovat, protože sestra se za vás určitě neprovdá." Jeho hlas by zmrazil i samo peklo, kdyby k tomu dostal příležitost.
Mladíkovi prokmitlo v očích pobavení, ale s neutrálním výrazem kývl hlavou, že ví.
"Sejdeme se pozítří v pět, v tělocvičně mého klubu Muspell. Zbraně vyberte vy." Doufal ,že mládence zastraší, omluví se a na dobro zmizí. A tak jako spousta předpokladů dnešního večera mu i tento nevyšel.
"Kord." Zazněla sebejistá odpověď.
"Výborně. Vemte s sebou svědka a přijďte v čas. Budeme na vás čekat." Gareth se podíval na Meredith a očima jí dával jasně najevo, že jsou na odchodu. Společně.
Meredith s úšklebkem elegantně došla k bratrovi a společně opustili ložnici.



Alex si po jejich odchodu sedla na malou pohovku a přemýšlela jakým zázrakem se ocitla na poli cti za úsvitu. Navíc s bratrem své nejlepší kamarádky. Zatímco dumala, jak se dotyčné ráno dostane do klubu, postupně se svlékala z pánského oděvu.
"Ještěže jsem přemluvila švadlenu , aby mi našila knoflíčky na boku.." gratulovala si v duchu, když je zapínala. Obula fialkové střevíce, které jí ladily k šatům a vykročila ke dveřím. Nenápadně vykoukla z místnosti, rozhlédla se a spěšně vyšla na chodbu.


Sir William Chedwick, poručník vévodkyně z Kilmartinu, se rozhlížel po tanečním sále a hledal svou neteř. Zahlédl tu její potřeštěnou kamarádku, lady Meredith Blackstoneovou, ale ji nemohl najít.
Už byl v pokušení jít ji hledat, když ji zahlédl u stolku s občerstvením. Okamžitě se k ní vydal. Už její sňatek nemohl déle odkládat. Letošní sezónu má poslední šanci, jakmile oslaví pětadvacáté narozeniny už nad jejím majetkem nebude mít žádnou moc. S chmurnými úvahami došel k Alexandře.
"Čekal jsem, že tu budeš dřív. Večírek pomalu končí." Snažil se být milý.
Alexandra si ho změřila zkoumavým pohledem. Že by o ni měl strýc starost? Okamžitě tu myšlenku potlačila. To nebylo pravděpodobné. Strýc se staral jen o její peníze, ne o ni.
"Byly jsme s Meredith ještě na návštěvě u markýzy ze St. Ives. Pořádala menší zábavu jen pro pár hostů." zalhala a v duchu přemýšlela, jak dlouho se tu ještě musí zdržet.
"Ovšem. Úplně mi to vypadlo z hlavy." souhlasil a vůbec ho nenapadlo, že by mu mohla lhát. " Chtěl bych ti někoho představit." pokračoval a nenápadně na někoho v davu kývl. Během chvilky se k nim připojil vikomt Westbrooke. Alexandra se na něj mile usmála. Měl kulatý přátelský obličej a opravdu bylo těžké se k němu chovat chladně.
"Alexandro, vikomt Jeremy Westbrooke. Myslím, že byste si mohli rozumět. Vikomt se zajímá o astronomii a astrologii." Nepatrně postrčil Alex směrem k vikomtovi.
Vikomt se mírně uklonil. "Smím vás požádat o tanec, mylady?" Aniž by čekal na její odpověď, vzal ji za ruku a klestil si s ní cestu na parket.
Byl skvělý a celkem zábavný tanečník, ale Alexandra ho nevnímala. Začínala mít starost o Meredith. Už byla v sále dobrou hodinu a ona za ní ještě nepřišla. Doufala, že ji bratr moc dopodrobna nevyslýchá. Meredith Blackstoneová byla skvělá kamarádka, ale neuměla moc lhát. Vždycky se nějak prozradila. Hudba dohrála a vikomt ji zanechal u dveří vedoucích na zahradu.
Ještě jednou se porozhlédla po sále, ale neviděla ani Meredith, ani Garetha. Bylo jasné, že se rozhodli či spíše, že hrabě rozhodl, že pojedou domů.
Alexandra se dlouho nerozmýšlela a odešla také.
Autor Cailleah, 22.09.2011
Přečteno 929x
Tipy 4
Poslední tipující: misulevals, kuklicka, katkas
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Další díl!!!! Prosím

13.03.2012 12:05:03 | kuklicka

Použitá jména z Dáma a pirát, Zkrocený ničema a další... či jak se ty romány jmenují, je to tak?? :)

04.03.2012 15:50:49 | kuklicka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí