Nephilium ( 0. )

Nephilium ( 0. )

„Celým světem zmítá zuřivá válka, ke které se schylovalo již několik století – možná i tisíciletí – a jejíž datum bylo kdysi dávno určeno pod názvy: Soudný den, Armageddon, Apokalypsa, či také laicky Konec světa.
Ulicemi protékají rudé potoky, stoky se plní krví a lidé umírají v agonii plné zoufalství a koncentrovaného utrpení. Smrt se ve dne i v noci toulá ulicemi a čeká za každičkým rohem. Čeká a číhá, kosu vzorně nabroušenou, pytel na mrtvoly vždy po ruce…
Ze slov jako morálka a spravedlnost se staly vulgární pojmy a vše, co předtím bylo zakázáno, získalo status: povolené.
A lidé? Lidé se chovají jako zvěř, stejně již nejsou nic jiného než dvounohé bestie a nikdo s tím nic neudělá, protože nikdo s tím již nic dělat nemůže a ani nechce.
Na to je příliš pozdě.
Všichni se s potěšením v tom nejzvrácenějším slova smyslu koupeme v ještě horké krvi a s radostí podřezáváme bledé krky nevinných panen…“

* * *

Vlastně ne – dělám si z vás jen „srandu“. Takový malý žertík na uvolnění atmosféry a rozproudění zábavy, protože tenhle večírek začíná být opravdu nudný.
Ale i tak se těším, až ten den jednou přijde. A jednu věc mi ve svém vlastním zájmu raději věřte.
Nebude to už trvat moc dlouho.
Naštěstí.



Příšera
Autor Saia, 30.04.2012
Přečteno 553x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí