Krev a prach

Krev a prach

Anotace: Nevinný výlet, který se změní v noční můru

Kelly stála bezmocně obklopená tmou.

Okolo ní se ozývaly zvláštní vrzavé zvuky, které doprovázelo občasné skřípání.

Zaslechla i šustnutí v křoví.

Ozvalo se další žalostné zaskřípání, provázené zlověstným vrzáním.
A pak..

Křup.. křup..

Kelly se prudce otočila.

**

''Myslíš že je to dobrý nápad? Podívej se na ty mraky na obloze!''
Zabručela Ellie.

''No ták. Je to jen procházka lesem, co by se nám mohlo asi stát? Maximálně trošku zmokneme.''

Jak to Kevin dořekl, zahřmělo a začal příšerný liják.

Oba se rozeběhli a hledali možný úkryt.. nějaké.. přístřeší.
A tak běželi promoklí na kost lesem, pronásledování bouřkou.

Zastavili se na mýtince a chvíli se rozhlíželi. Znovu se zablýsklo a ozvalo se burácení hromu.

Ellie se přitiskla ke Kevinovi.

''Co budeme dělat..?''
''Podívej! Támhle!''

Vykřikl Kevin a ukázal na nedalekou chatřč.
Znovu se rozeběhli.

**

Před chatrčí se znovu zastavili. Ale nezastavili se na dlouho - s dalším zahřměním už byli uvnitř chatrče.

Střecha nebyla děravá - takže na ně nepršelo.
Prkna vrzala a skřípala. Okolo chatrče hrozivě řádila vichřice.

Kevin se rozhlédl po chatrči.

Starý krb, ztrouchnivělé židle, polorozpadlý stůl. Vynechal kotlík - tedy kotel stojící vedle krbu.
Vedle kotle stálo koště - hustě opředené pavučinami a přikryté vrstvou prachu - stejně jako všechno v chatrči.

Všechno vypadalo staře.. a podivně.

Na stole stál velký svícen, který už měl také nejlepší léta za sebou. Byla na něm ještě jedna nezapálená černá svíce. Celý svícen byl také pokrytý prachem a pavučinami.

Ellie se otočila za sebe a oprášila starobyle vypadající houpací křeslo. Posadila se - a křeslo se pod ní zázrakem nerozpadlo.

Kevin přejel rukou po stole a na ruce se mu zachytával prach. Najednou ucukl a podíval se na stůl.

Prach a krev.

Sfoukl tenoučkou vrstvu prachu, která na stole zbyla poté, co po ní přejel rukou.

Ležel tam nůž.

I po těch letech - po té dlouhé době co je tohle místo opuštěné, byl nůž ostrý.. a vůbec ne zrezivělý.

Vytáhl si kapesník a přitiskl si ho na poraněnou ruku. Zvláštní místo.. opravdu zvláštní.

Bouřka spolu s větrem a lijákem zesílili. Stařičké okenice začaly vydávat příšerné rány jak bouchaly o zdi, když se do nich vítr opřel.

Kevin očistil jednu židli a posadil se.

''No.. tak asi to není zrovna nejhezčí procházka.. ale budeš mít alespoň nezapomenutelný zážitek.. na tohle místo. Je správně strašidelný..''

Ellie protočila panenky a začala si ždímat mokré vlasy.

''Ano! Nezapomenutelný zážitek na to, jak jsi to příšerně naplánoval! A k tomu tohle místo.. jak právě vystřižený z nějakýho blbýho hororu. Fakt super.''

Prkna zavrzala a zdi se otřásly. K zemi se snesla vrstva prachu.
Ozvalo se další zakřípání.. a další vrzání.

Ellie se přestala houpat na houpacím křele a Kevin ztuhnul.
Autor ClaraBlack, 04.05.2013
Přečteno 507x
Tipy 1
Poslední tipující: Lůca
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí