Cesta Lovca (1)

Cesta Lovca (1)

Anotace: Začiatok:Mislite si že na svete sú len 2 rasy? To sa strašne mýlite.. Nápad na knižku,ale ešte uvidím podľa toho či budete chcieť :) P.s Prepáčte chyby v pravopise niesom práve najlepší :)

Pršalo.
Ďakujem povedal som ked ma môj kamoš Timmy o pol noci vyhodil z auta.Není zač odpovedal a odišiel.Zamieril som k nášmu domu.Nebolo to nič moc:Drevený domček z dreveným plotom.Pomaly som otvoril dvere.Moji rodičia budú už spať.Myslel som si.Ale to som si len myslel:KDE SI BOL?? JE POLNOC!!!
Mami,boli sme na diskotéke s Timmym.Povedal som kľudne nevšimajuc si jej tón.
Čo som ti povedala??!! Nemôžeš...Mami.. povedal som..Mám 18 a to s kým chodím na diskotéky je moja vec.
Otec už spí? Môj otec bol vedec v NASA takže som poznal odpoveď.
Pracuje, ako vždy povedala mama už kludným tónom.Ale už chod spať povedala a pobozkala ma na lice.Iste povedal som a vybehol hore po drevených,trošku vrzgajucich schodoch.

Ked som došiel do izby hodil som sa na posteľ a s nočného stolíka zobral knihu.To bola vec pre ktorú ste v hierarchii strednej školy na spodu rebríčka.Čítanie skrátka podľa niektorých ( magorov ) není IN. A ak čítate ste niaky MIMOZEMŠŤANIA či čo.Aspoň to si o mne myslia spolužiaci.Otočil som stranu.Vždy som bol upirofilom,mám doma celú sériu kníh upirske denníky,Darren Shan,zatmenie, ( i ked zatmenie mám len poslednú časť.Totiž podľa mňa tie predchádzajúce sú príliš sladké ) o filmoch ani nehovoriac. Práve som dočítal piatu kapitolu knihy úsvit,a pozrel von oknom. Aký nádherný spln pomyslel som si a čítal ďalej..

Niekto zaklopal.Čo by bolo divné aj vtedy,keby náš dom nebol na okraji lesa lebo bolo pol 1 ráno.Chcel som sa pozrieť kdo to je tak som vstal z postele a išiel na schody.Mama medzitým otvorila.
Dobrý večer ozval sa mierne chraplavý mužský hlas.Vonku stálo 5 postáv v modrých plaštoch a kapucniach ruky mali za chrbtami.Neviete prosím vás kde je tu najbližšia reštaurácia? spital sa.Ale iste, mama vyšla von.
A to bolo to posledne čo urobila.
1 z nich sa na ňu vrhol a pritom mu spadla kapucna.Nebol človek,bol vlk!
Zvrieskol som a utekal do svojej izby.
Zavrel som dvere,pod posteľou ležal Airsoftový* AK 47 Ktorý som si zobral len pre pocit že niesom úplne bezbranny aj ked som dobre vedel že opak je pravdou.
Nebola iná cesta,musel som rozbiť okno.
Pripadal som si ako v niakom akčnom filme ked som s tou zbraňou rozbil okno a skočil.Dopadol som na trampolíne,šialene to bolelo ale vedel som že nemám nič zlomené a ak nechcem aby so mňa bolo pettegree pre trošku prerastené psy musím si švihnuť. Začal som teda utekať ako sa len dalo do lesa.

Došlo mi prečo neznášam dážď: Blato,a to všade, takže som si musel dávať pozor kam šlapem čo by nebolo vôbec ľahké ani vtedy ak by ste si videli ďalej než pred nos boli suchý,alebo mali termooblečenie a nenahánal by vás vlk. Srdce mi bilo tak že som si myslel že mi z hrude vyskočí.A zvuk vrčania bol čím ďalej tým hlasnejší. V panike som sa otočil a vypálil do vlka ktorý sa hnal za mnou celý zásobník.Spomalilo ho to asi tak ako mucha spomalí futbalistu. Ale mne sa toto spanikarenie stalo osudným:Pošmykol som sa na mokrej tráve a spadol,zbraň mi vypadla z ruky.Vlk bol za pár sekúnd pri mne. Ked sa tyčil nado mnou myslel som že sa povracam. Zápach mokreho psa bola totiž 1 z vecí ktoré neznášam.Pripadalo mi akoby sa škeril.Jeho nechty sa zmenili na pazury tak ostré ako žiletka. Páni! S tým by som sa mal holiť! A nie tie čínske šmejdy.Raz to použijes a máš tupé! Pomyslel som si.Dokonca i pre mňa ostáva stale záhadou to prečo je môj mozog schopný vymysliet vtip, aj vtedy ked stojím zoči-voči smrti.Zavrel som oči a čakal čo príde ..

Zrazu som počul zavytie.Otvoril som oči a s prekvapením zistil že žijem. Vlkolak ktorý nado mnou stál si prekvapene pozeral na plece z ktorého mu trčal karbonový šíp s červenými pierkami.Potom do chrbta ďalší. Zreval a chcel uskočit a naist útočníkov,lenže ked sa spustil na 4. Zrazu doňho leteli šípy zo všetkých smerov ako roj včiel.Trvalo to asi minútu,potom ked vlk padol mŕtvy na zem ľahko by ste si ho pomilily z ježkom. Vstal som opäť na nohy. Kde? Ako? Prečo? Mrmlal som nezrozumitelne do tmy.
Zrazu ma obklučilo 9 postáv v nepriestrelnych vestách a s prilbami na hlavách.Namiesto zbraní mali na chrbtoch luky a na opaskoch meče.Mykol som sa.Pred sekundou tu neboli! Zrejme ich vodca vystúpil a dal si dole prilbu ale pretože bola tma do tváre som mu nevidel.Dobrý deň začal.Jeho hlas vôbec neznel chraplavo skôr podmanivo.Dokázal vás donútiť spraviť čokoľvek. Prepáčte za malú nepríjemnosť, sme súkromná lovecká spoločnosť,lovime vlkov pre istú vládu.
Jasné že som im neveril ani slovo..Kdo by si už v 21 storočí zobral na vlka luk? Sice ich luky boli viac než zvlášne.Lebo okrem zachytiek na šíp sa líšili od obyčajných lukov ešte mieritkom ktoré bolo určené pre ostrelovacie pušky.Namiesto tetivy mali oceľové laná ktoré by mal problém natiahnuť i trenovany zápasník ( ani 1 z nich nevizeral že by posiloval ).TOMUTO! skríkol som VY HOVORÍTE VLK? Veď je to.. je to..
Zmlkol som preto lebo som nevedel presne povedať čo to je,ale aj preto lebo do mňa niekto pustil 120 w.
A bola tma.

POKRAČOVANIE NABUDÚCE :D


*airsoft=guličkova pištoľ
Pettegree=krmivo pre psov
Autor WhiteRayne, 01.10.2013
Přečteno 618x
Tipy 2
Poslední tipující: Anjesis
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Docela pěkný nápad. Bohužel jej sráží množství nedostatků, které by šly krásně odstranit, aby se to četlo lépe.
Nejsou mezery za tečkami, když začíná další věta. Na mnoha místech chybí čárky v souvětích. Chybí uvozovky v přímé řeči. Číslovky je lepší vypsat slovem.
Pokud by to bylo upravené správně, bude text o třídu výš.
Ať se daří, budu se těšit napříště :-)

18.12.2013 21:03:38 | Firren

Dik,ale v gramatike som nula to priznávam,aj ked sa snažím stále mi to akosi nejde.

19.12.2013 20:14:30 | WhiteRayne

docela pěkně napsané, ale možná bych dala k přímé řeči uvozovky ;)
chvilkama to plete

01.10.2013 20:53:26 | Anjesis

Jak som hovoril čo sa týka gramatiky som 0 :)

01.10.2013 21:01:56 | WhiteRayne

a já mám podle všeho dysgrafii... a přece se dá snažit zlepšovat :)
(Mimochodem, v gramatice jsem byla taky vždycky levá, ještěže se zo známky z čj započítávaly i slohovky :D)

01.10.2013 21:07:07 | Anjesis

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí